Hakutulokset

  1. M

    Ketään baariin menossa tänään?

    =) Siinäpä se kysymys tulikin?
  2. M

    Mistä x-adventuren twingoja voikaan tilata?

    Se oli joku hollantilainen firma, mutta en löydä osoitetta...
  3. M

    viikolla 8 raskaana...ja ikää 41v!!!!

    Eilen varmistui asia gynellä ja tunteet heittävät laidasta laitaa. Olen haaveillut mielen tasolla vauva-asiasta,mutta nyt kun se näyttää oleva konkreettista (yllätysraskaus),niin kauhukuvat täyttävät mielen. Iän myötä roimasti kohonnut riski lapsen terveyteen liittyen,jaksaminen,ympäristön...
  4. M

    Aivot???

    "Lukiko kukaan" viestiketjussa mietitään perheenäidin aivotoimintaa... Ajatteletteko sitten että perhepäivähoitajallakin on vaara aivojen surkastua, jos huolettaa että äitiysvapaalla tai hoitovapaalla ehtii aivot homehtua?
  5. M

    Ketä ristiäisiin?

    Ketä aiotte kutsua ristiäisiin? Ja missä pidätte ne? Kotona,mummolassa,kirkossa? Itse ajattelin nämä perinteiset, eli mummot ja kummit perheineen. Puolison kanssa vähän ongelmian,kun hän haluaisi kutsua kaikki serkut ja serkun kaimat.
  6. M

    Hämeenlinnalaisia

    Löytyisikö täältä Hämeenlinnalaisia? Laittakaapahan itsenne pinoon =)
  7. M

    Mitä taaperolla päällä sisällä?

    Huomasin tuossa että pidän usein 1,5 vuotiaalla pojalla näin talvella päällä ehkä liikaa vaatetta. Eli meillä on kalsarit, pitkähihainen body ja sen päällä college-asu. Sit tietty sukat jalassa. Tuntuu että tää varustus jää usein ulkoilun jälkeen päälle eikä sit tule vähennettyä vaatetusta...
  8. M

    Terot ja alkoholi?

    Tietääkö kukaan saako terojen aikaan ottaa alkoholia,kun mulla sattuu just uudeksivuodeksi noi terot,ja vois ottaa jonkun drinkin?
  9. M

    Cerazetten käyttäjät HUOM!

    Vaihdoin pillerimerkkiä ja mulla jäi käyttämättä 6 pakkausta (6 kk annos) Cerazette tabletteja! :wave: En ole varma onko laitonta kaupata netissä lääkkeitä.. mutta ajattelin jos jotakuta kiinnostaisi ostaa nämä (tietysti sellainen jolla resepti löytyy)... Halvalla myyn koska itsellä ei tule...
  10. M

    synnytyskertomukseni

    Muistan miten itse selasin näitä keskustelupalstoja pitkin raskautta. Välillä tuntui että en laitan jalat ristiin enkä meinaa synnyttää. Joidenkin synnytyskertomukset oli niin pelottavia. Oma synnytys olikin sitten helppo. Välillä tuntuu että synnytys oli niin nopea etten ihan ehtinyt mukaan kun...
  11. M

    Imettäjän lisäpisteet?

    Kuka osaisi kertoa imettäjän tarvitsemat lisäpisteet painonvartijoissa? Pv:n sivuilta ei tietoa herunut :( Kiittäen jo etukäteen :flower:
  12. M

    Uuniohrapuuro?

    Teettkö sen kokonaisista vai rukotuista suurimoista? Kauanko uunissa? Asteet?
  13. M

    Mäntsälä/ Sälinkää

    Heippa! Onkos täällä ketään yksinäistä mammaa mätsälästä tai enemmän sälinkäältä päin? Olisi kiva tutustua! Minulla on pieni tyttö!
  14. M

    tuplarattaat vai matkarattaat??

    hei , meille on tulossa toinen vauva maaliskuussa ja vanhin on silloin 1,5 vuotias. Ollaan tässä mietiskelty vaunuvaihtoehtoja, joten kertoisitteko kokemuksia. olisko kaksostenvaunut paremmat kuin esim. sisaristuin "yksikkö"vaunuihin , vai selviäiskö ehkä kaksosten matkarattailla? kiitos...

Yhteistyössä