Hakutulokset

  1. A

    Lapsen 1v3kk kakasta...

    Heippa! Meillä puolitoista vuotiaalla tytöllä oli useamman viikon vatsa löysällä ja paheni koko ajan, käytiin myös verikokeet ja kakkanäytteet viemässä, joista ei löytynyt mitään. Vaihdettiin kaikki maitotuotteet laktoosittomiin niin ei mennyt kuin viikko niin palasi kakka normaaliksi. Lääkäri...
  2. A

    mulla on korkea kuume, lihassärkyä jne, saako terveet lapset viedä päivähoitoon?

    Ainakin meilläpäin suosituksissa/ohjeissa mainitaan että oireettomat, terveet perheenjäsenet voivat elää normaalisti menoja rajoittamatta. Mut sinunhan niitä ei kannata viedä kun voit tartuttaa muita ihmisiä :) Eli joku muu siis voi :D
  3. A

    Kampaajalle menossa

    Olisko mitenkään mahdollista laittaa kuva et millaset kasvot sulla on?
  4. A

    Vuoden 2008 Kullankerien loppuvuosi 2009

    Moro! Me ollaan Julian kanssa oltu pari päivää kotona, Julialla oli kuumetta mut ei onneksi kummempaa. Siskon perheellä todettiin sikainfluenssa, joka on onneksi jo ohitse, mutta ilmeisesti täällä on jo useampia tapauksia todettu. Mitä mieltä olette siitä rokottamisesta? Aiotteko rokottaa...
  5. A

    Vuoden 2008 Kullankerien loppuvuosi 2009

    moi mammat! Arkielämä on imaissut meikäläisen täysin, on jäänyt palstailu lähinnä lukupuolelle... Julia on sopeutunut päiväkotiin loistavasti, nykyään lähtee heti kun ulkovaatteet on riisuttu leikkimään ja eilen jopa meni yhden tädin luo pyytämään syliin :) Alussa oli vähän itkun tuherrusta...
  6. A

    Siinä teille ylihysteeriset palstamammat.

    Minä kuolisin häpeään ja huonoon omatuntoon jos millään tavalla tahallani satuttaisin mun lasta :o
  7. A

    Vinkkejä kehiin millä helpotan taaperon flunssaa ja yskää??!

    Tuo hunaja onki hyvä, en muistanutkaan että sitä voi jo antaa! Laitanko sitä ihan lämpimään veteen vaan?
  8. A

    Vinkkejä kehiin millä helpotan taaperon flunssaa ja yskää??!

    Ollaan kumpikin flunssassa ja minähän kyllä voin käyttää lääkefirmojen antimia hyväkseni, mutta olisko pienelle jotain mikä auttais varsinkin nukkuessa kun nenä on tukossa ja yskittää... Joko 1-vuotiaalle voi laittaa nasolinia tai vastaavaa? :attn: Pistäkääs vinkkejä jotka olette kokeneet...
  9. A

    Vuoden 2008 Kullankerien loppuvuosi 2009

    :headwall: :headwall: Me ollaan täällä kauheessa nuhassa, eli ei sit voida mennä vauvaa kattomaaan, ettei tartu siihenkin :snotty: Ottaa päähän. Saa nähdä mitä lajia tää nyt sitte on, kuumetta ei oo mulla ollut ja Julia oli jo viikko sitte yhden päivän kuumeessa, eli toivottavasti ois ihan...
  10. A

    Vuoden 2008 Kullankerien loppuvuosi 2009

    Heissan! On jäänyt vähän kirjottelut vähemmälle kun meillä on nyt aloitettu työt ja päiväkoti :) Tosi hyvin on mennyt Julialla, ei ole (vielä) kertaakaan jäänyt ikemään ja aina on ollut kovassa touhussa kun oon sitä mennyt hakemaan. Tädit on kertonut että nukkuu super pitkiä päikkäreitä ja syö...
  11. A

    Kumpaa neuvoa sitä nyt noudattais? (lapsi kipeä)

    Toivotaan että olis joku pikanen flunssa :snotty: :)
  12. A

    Kumpaa neuvoa sitä nyt noudattais? (lapsi kipeä)

    Annoin panadolia ennen nukkumaanmenoa, kuumetta oli 38,2 astetta. Jaksoi kyllä leikkiä, mutta oli vähän itkuinen. On ollut kyllä aiemminkin kipeänä ja olen kyllä aina antanut lääkettä, tuli vain sitten mieleen että annanko sitä sitten liian herkästi...
  13. A

    1-vuotias puree!

    Minä otin nenästä kiinni jos näytti että aikoo purra, hölmistyi tai sit rupes naurattaan, joka tapauksessa on jäänyt tosi harvoihin kertoihin että olisi purrut :)
  14. A

    Kumpaa neuvoa sitä nyt noudattais? (lapsi kipeä)

    No mulla on jostain jäänyt sellanen ajatus että ei pitäs heti antaa lääkettä, että se kuume "tappais" sen pöpön... :ashamed: (ja minusta se on vähän pöljää )
  15. A

    Kumpaa neuvoa sitä nyt noudattais? (lapsi kipeä)

    Eli onko se parempi antaa kuumeen nousta kunnolla vai antaa sitä lääkettä? Minä annan lääkettä, kamalaa se olis itselläkin kärvistellä, jos vielä pää on kipeä... Nii ja lapsi on reilu vuoden ikäinen, sai jonkun flunssan kun on tää viikko tutustuttu päiväkotiin, jippiaijei :headwall:
  16. A

    pään "kenotus"

    Heips, vähän viiveellä vastaan.... Ei käyty missään fyssalla vaan ihan itsekseen oikeni koko tyttö :) Ilmeisesti niskalihakset vaan ei vielä jaksa kunnolla kannatella jos vauvalla sellaista ilmenee. Meillä tosiaan joskus oli vauva sivuttais suunnassa ihan kaarella (jos vaikka kainaloista...
  17. A

    hiusten värjäys apua, pikapika!!!

    Suurin ero kaupan ja kampaamon väreissä on juurikin se voimakkuus, kampaajat voi säädellä voimakkuutta Sinun hiuksille sopivaksi kun taas kaupan värit on voimakkaammasta päästä...
  18. A

    Pidennyksistä, apua!

    Joo niitä lähtee harjaillessa, eihän niitäkään kuiten kannata pakkomielteisesti harjailla :whistle:
  19. A

    Aika sinisilmäistä...

    Jos minä lähtisin tapaamaan ekaa kertaa jotain tekstiviesti tuttua, niin tasan se olis julkinen paikka eikä jomman kumman asunto.

Yhteistyössä