Hakutulokset

  1. E

    Milloin kevät lukukausi päättyy?

    Eli milloin alkaa kesälomat?
  2. E

    Vinkkejä mitä voisi tarjota aamu- ja välipalaksi päiväkodissa?

    Meillä ollaan tekemässä uusia ruokalistoja ja vinkkejä kaivataan varsinkin aamu- ja välipalaan. Mitä teidän tarhassa tarjotaan? Asun ulkomailla eli karjalanpiirakat ja puolukkapuurot ei käy.
  3. E

    Eihän mikroon saa laittaa lusikkaa?

    Meillä mikro neuvoo laittaan sinne lusikan jos sinne laittaa mukin.
  4. E

    Odottaako kukaan muu joulua?

    Tänä joulu on eka "kunnon" joulu miehen kanssa kun saa vihdoin laitettua joulua myös kotona. Ollaan oltu matkoilla tai Suomessa jouluna. Nyt on tilaa jopa kuuselle kun muutettiin isompaan kämppään. =) :xmas:
  5. E

    Mitä haluaisit osata mitä et osaa?

    Itse haluaisin osata italiaa ja ainahan sitä voi oppia =) Ja soittaa pianoa!
  6. E

    Multa kysyttiin tänään junassa että olenko julkkis.

    Juu en oo :) Tiedä sit että keneksi hän mua luuli.
  7. E

    Miten saada purkka pois kuivausrummusta?

    Ei onneksi ole sisällä rummussa vaan ovessa.
  8. E

    vinkkejä vauvajuhliin!!!

    Tiedän että ei ole niin suomalainen tapa, mutta onko joku joskus pitänyt tai niissä ollut? Olisi kiva saada jotain ohjelmavinkkejä =)
  9. E

    Salkkareista! Mitä Tuukan ja Heidin vanhemmille tapahtu?

    Jäi pari viikkoo katsomatta.
  10. E

    tv viisi ja pro 7

    Miksi ihmeessä tv viitosella tulee noita "we love to entertain you" mainoksia missä on Robbie Williams kun noi on pro 7 mainoksia?! Tekeekö ne jotain yhteistyötä vai kopioko ne vaan? (pro 7 = saksalainen tv kanava)
  11. E

    Mitäs eläimiä teillä on tullut vastaan hotellihuoneessa?

    Mietin vaan kun aina matkaoppaissa oli että jopa 5 tähden hotelleissa voi tulla torakoita vastaan, niin onko teillä tullut? Tai jotain muita elukoita? Torakoita ei oo mun huoneissa näkynyt mutta kerran tuli kissa vatsaan.
  12. E

    Jos saisit päättää mihin sun maksamat verot menisi, niin minne ne menisi?

    Jos siis saisit päättää jonkun kohderyhmän mihin haluaisit verorahasi laittaa. Mun menis mielenterveyspotilaille.
  13. E

    Apuja kaivataan!! Missäpäin Suomea on hyvä mökkeillä? (ulkomaalaisten)

    Miehen eno perheineen suunnitelee matkaa ensi kesänä Suomeen ja he haluaisivat vuokratamökin järven rannalta. Toivomuksena on että siellä olisi omaa rauhaa, se olisi lähellä pikkukaupunkia ja että siellä olisi mahdollisuus ratsastaa. Olisi kiva kuulla millaisia kokemuksia teille on ja mistä päin...
  14. E

    g:kahvi vai tee?

    Kumpaa juotte mielummin? Mä vastaan että teetä =)
  15. E

    G:kissa vai koira?

    Oletteko enemmän kissa-vai koiraihmisiä? Mä vastaan että kissa =)
  16. E

    Minne lomalle pääsiäisenä?

    Aikaa on vain ne 4 päivää ja olisi kiva päästä jonnekkin jos olisi vähän lämmintä. Kaupunki loma siis mietinnässä.
  17. E

    Toimiiko teillä youtube?

    Mulla ei.
  18. E

    Laatikkojen lämmitys.

    Kauanko menee laatikkojen lämmitykseen ja millä asteella ne tulisi lämmittää? Otin ne pakkasesta tunti sitten pöydälle sulamaan.
  19. E

    Mitä miehelle joululahjaksi!!!!

    Huomenna se pitäisi hankkia, mutta ei ole mitään ideaa!!! Sille on jotenkin vaikee mitään ostaa kun sillä on jo kaikki mitä tarvitsee.
  20. E

    Olisko kellään jotain hyvää tonnikala-uunivuoka reseptiä?

    Olisi kiva kokeilla jotain uutta.

Yhteistyössä