Hakutulokset

  1. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Voi mur-mur...:'( Koppasin tän runon joskus palstalta..itse monta km kokeneena se lohdutti joskus minua... Missä on tilaa sille, joka nyt kesken jää? Arkoja unelmia missä voi säilyttää? Minne nyt suunnitelmat rauenneet heitetään? Missä on toiveiden hauta? Millä ne peitetään? Minnekä...
  2. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Toi on HYVÄ viiva mur-mur! Pidän peukkuja sulle paaaljoon.Monenko aikaan saat tietoon hcg;n tuloksen?? Ottis olispahienoa kun pääsisitte mur-murin kanssa yrjöklubiin..kyllä te molemmat olisitte sen jo ansainneet (väheksymättä hitustakaan muita piinailijoita) Kyllä olisi hienoo kun yhdessä...
  3. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    voi mur-mur sun takia tulin kirjautuun ihan tän asian takia sanoakseni,että miulle juur lääkäri kertoi että simppaset säilyy kevyesti 5vrk..parhaimmillaan jopa 7 vrk :O Tiijän,että olet siellä epätoivoissas,mutta koeta jaksaa:hug: Eikö sulla ois mahdollisuutta siihen apteekin testiin? Itse en...
  4. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    kiitos kuvista mur-mur! Kyllä tää on nyt ihan selevä tappaus! Olette raskaana :heart: Viivathan ovat vahvistuneet ihan selvästi :)
  5. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    mur-mur saatko niitä 3 testiä mitenkään samaan kuvaan?? niin näkyis kuin selvästi se on vahvistunu. Eikö sun miehes tiedä vielä MITÄÄN??
  6. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    ai olit jo laittanu..mutta onhan tuo vahvistunu!!!reilusti!! Ihanaa mur-mur :heart:
  7. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    laita kuva..ja olisko sulla mahiksia testata apteekin omalla?
  8. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    ihan kuin melkein itse olis tekemässä testiä:saint:
  9. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    PEUKKUJAAAAA!!!! bdbdbdbdbdbdbdbd muoks***minäkin joudun meneen hermosauhuille:vampire::rolleyes:
  10. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    joo...niinkait minä oon ymmärtäny :p
  11. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    punktio oli 3.5 siirto oli 5.5 ja testin tein 15.5 iltapäivästä... anteeksi jos oon sekava näissä,mutta kun ei oo nuita dpo päiviä joutunu laskeen nii en tiijä :ashamed: hedelmöityshän on täytynyt tapahtua 3-4.5 pv koska ne yleensä ovat jo toisena päivänä 2-soluisia..ja jos normaalia tahtia...
  12. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    siis tämä 12 pvä hedelmöittymisestä (pp10) ja tämä 13 pvä hedelmöittymisestä (pp11)
  13. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    eikun toi on muistaakseni seuraavalta päivältä..
  14. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    löysin myös 13 pv hedelmöittymisestä (eli pp11) muoks* eli miten se ny tulleepi kun oli punktio,niin lasketaanko se dpo 0 vai 1?? Kahden päivän ikäiset solut laitettiin,eli 12pv oli siis hedelmöittymisestä kun testin tein..sää oot viisaampi näissä hommissa eli olisko sit ollu dpo 12...
  15. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    ainakin sen ensimmäisen tein 12 pvää hedelmöittymisestä..ja huom..LIUSKA EI NÄYTTÄNYT MITÄÄN siinä vaiheessa :mad:..liuskat on ainakin miulla olleet p****Ä
  16. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    oottele mur-mur..käyn kattoon tuolta "muistiosta" ja ilm.sitte.. tarkotatko sitä apteekin omaa testiä??
  17. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    samalla asialla kuin taavi166 eli kyttimässä mur-muria.. ja myös samaa ajattelin just kuin ^^yllä oleva kysymys.Tiedän itse niin monta kertaa pettyneenä,että sitä ei tahdo uskaltaa iloita,mutta just et onko oireissa tapahtunu muutoksia? Ne häviävän pienet oireet joita itse olen tuntenut ovat...
  18. tirulii

    APUJA KAIVATAAN!! Kokemuksia David 25mIU/ml puikkotestistä?!!

    mur-mur minulla ei tullut minkäänmoista viivaa juuri k.o testiin ja nega oli.Ja olen niin tyhmeliini,että käyn tsiigaamassa vielä määräajan jälkeenkin testejä..et kyllä se vaan plussa on,usko pois ja hyvin oli vahvistunu tuossakin ajassa jo viiva.
  19. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Onnea palstan hengettärelle tätäkin kautta :flower: Laitathan kuvan myös iltatestistä...mä en tiedä miksi mää rakastan kassella r-testejä?? onkohan mulla jokin fetissi??:p
  20. tirulii

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Voi Rominas voimia sulle tähän päivään..Toivon kuitenkin sydämeni sopukoissa vielä parasta tälle päivälle..Olet mielessäni varmasti tänään ja kannan sinua ajatuksissani..:'(

Yhteistyössä