Hakutulokset

  1. X

    Mitä olette mieltä? *huutonet*

    Laita sähköpostia ihmeessä!
  2. X

    Enterorokko Tampereella

    Nyt on meillä sitten isosisko kovassa kuumeessa eli ei päässytkään vähällä :o
  3. X

    Enterorokko Tampereella

    :wave:
  4. X

    Enterorokko Tampereella

    :wave:
  5. X

    Enterorokko Tampereella

    Meille ei tule Aamulehti, kertokaa mitä siinä kerrottiin!
  6. X

    Enterorokko Tampereella

    Meille tuli päiväkodista enterorokko :( Onko muilla Tamperelaisilla samaa vaivaa? Onko tarttunut aikuisiin? Meillä pienimmällä oli kova kuume ja nyt rakkulat käsissä ja jaloissa. Meillä aikuisilla ollut kurkkukipua ja lämpöä, ei rakkuloita vielä ja isosisko myös päässyt vähällä.
  7. X

    Mitä tapahtui Dexterissä torstaina?

    Unohdin katsoa :/ Kertokaa joku mitä tapahtui viime jaksossa!
  8. X

    AUTOKAKKU (onko kellään ohjetta, kuvaa)

    Täällä esim. autokakku http://nyyti79.vuodatus.net/blog/archive?&y=2008&m=08 Kannattaa selata noita kakkublogeja!
  9. X

    minymo

    Bobo myy, kokeile löytää tanskalaisia nettikauppoja
  10. X

    nivelreuma

    Hei, mulla todettiin juuri seronegatiivinen spondyloartropatia, useat nivelet + selkäranka kipuilee. Reumalääke Salazopyrin aloitettiin ja kortisonipiikit sain olkapäihin. Burana 800mg slow ja 600mg köytössä. Lapset 3,5v ja 2v. Helppoo ei ole, mutta välillä helpompia päiviä. Diagnoosin saaminen...
  11. X

    Nivelkipu raskauden jälkeen?

    Kaksi vuotta on mennyt kipujen alkamisesta ja tällä viikolta sain vihdoinkin reumapolilla diagnoosin: seronegatiivinen spondyloartropatia. Lääkärin mukaan täsmentyy vielä ajan kuluessa, voi olla selkärankareuma tai selästä alkanut nivelpsoriasis. Mutta alkuun on päästy ja pääsin aloittamaan...
  12. X

    Nivelkipu raskauden jälkeen?

    Eihän sulla ole mitään ihottumaa tai kynsimuutoksia? Minulla epäillään (nivelkipuja nyt 2v. ajan) nivelpsoriasista tai selkärankareumaa, reumatekijää ei ole mutta kivut tosi kovat ja useassa nivelessä yhtä aikaa+ kynsimuutoksia.
  13. X

    KUINKA MONTA KALJAA ANTAISIT MIEHESI JUODA JUSSINA JOS ITSELLÄ LA HEINÄKUUN ALUSSA.

    Et ole nipo! Miten miehesi muuten vie sinut synnyttämään jos synnytys käynnistyy?! Vai haluaako vain juhlimishalun vuoksi jäädä pois synnytyksestä? Humalaista ukkoa en ottaisi mukaan sairaalaan.
  14. X

    Miten te muut nukutatte noin puolivuotiaanne yöunille??

    Vauvasi oppii rauhoittumaan itse sänkyyn iltapuuron ja maidon jälkeen ihan kuin on oppinut syliinkin nukahtamisen. Siispä kannattaa tehdä selkeät iltarutiinit ja niiden jälkeen vaan omaan sänkyyn, hyvät yöt ja pois huoneesta. Näin meillä on tytöt oppineet itse rauhoittumaan ja nukahtamaan ilman...
  15. X

    Onko sulla hyvää raparperipiirakan ohjetta?

    Olen pakasteesta laittanut raakaa valmiiksi paloiteltua raparperia noin litran pussillisen. Pehmenee kyllä.
  16. X

    Onko sulla hyvää raparperipiirakan ohjetta?

    Sunnuntai-valmismuropohja kaupasta ja purkillinen kermaviiliä+ yksi muna+1dl sokeria raparperien päälle ja uuniin! Nopeaa ja helppoa :p
  17. X

    selkärankareuma

    Hei! Olen kärsinyt pitkään nivelkivuista (lonkat,ranteet,sormet,nilkat,kantapää,olkapäät) ja syönyt Burana 600mg. Tänään reumalääkärillä ekaa kertaa (kaksi vuotta oireita) ja sain Triptyl reseptin. Hiukan pelottaa miten pärjään pienten lapsieni kanssa jos olo on kovin tokkurainen :o Onkohan tuo...
  18. X

    Nivelkivut ja jäykkyys

    OLin vihdoin tänään reumalääkärillä ja nivelpsoria tai selkärankareumaa epäili. Nyt on kuvattu nivelet ja odottelen vastauksia ensi viikolla. Kipuihin sain Triptyl 10mgx1 reseptin. Hirvittää alkaa syömään kolmiolääkettä! Onko muita nivelistään kipeitä joille olisi siitä ollut apua? Kipukynnystä...
  19. X

    2 lasta+ 2 aikuista-paljonko rahaa menee ruokaan kuukaudessa?

    Haluaisin tietää miten paljon muilla neljän hengen perheillä menee ruokaan kuukaudessa rahaa? Meillä menee pyöreästi noin 400-500? ja siinä on myös kaikki pesujauheet yms. pesuaineet ja vaipat. Kuulin tuossa vaan että muutama samankokoinen perhe kuluttaa ruokaan yli 1000? kuussa ja olin...

Yhteistyössä