Hakutulokset

  1. P

    mä oon niiiiiiin innoissani! :)

    Miten aiot toteuttaa laihdutuksen? Mikä aikaisemmin on mennyt pieleen? Itse aloitin maanantaina Jutan Go fat go -dieetin. Aika paljon saa syödä. Marjat ja rahka mitä dieettiin kuuluu on kyllä herkkua. Itse olen jojoillut vuosia. Leipä on se minun pahin kompastuskivi. Siksipä en sitä nyt syö.
  2. P

    Loppuvuoden projekti -13kg

    Mulla mitat 161 cm ja maanantaina paino oli 82,5 kg. Painan 10 kg enemmän mitä viime kesänä. Maanantaina aloitin Jutan go fat go -dieetin ihan hieman muunnellen. Olen kans hirveä herkkusuu ja pakko laihduttaa tuollaisen selvän ohjeen mukaan. Ei mulla ole itsekuria sellaiseen, että söisin vaikka...
  3. P

    Kokemuksia Jutan Go fat go -dieetistä?

    Aloitin tänään, mutta hiukan olen ohjetta muuttanut. En syö kaurahiutaleita enkä omega3 -kapseleita. Käytän voita ruoanvalmistuksessa. Muuten siis syön ohjeen mukaan. Ongelmani on se, että kun yritän laihduttaa, niin syömisen keksiminen on hankalaa ja sorrun syömään leipää. Nyt on selvä ohje...
  4. P

    Olenko huono äiti jos otan ja läjden?

    Eihän sitä voi tietää etukäteen teetkö virheen. Ilmeisesti olet miettinyt asiaa paljon. Älä kuitenkaan noin vain lähde, vaan ensin vakava keskustelu miehen kanssa, mitkä ovat suunnitelmasi.
  5. P

    Pitäisi aloittaa koirantrimmausurakka.

    Valmiiksi jo väsy ajatuksesta. Pitäisi hommata kunnon trimmeri niin sais nopsasti lyhyeksi. Fiskarssin saksilla menee aikaa tuntikausia.
  6. P

    G: Suosikki kaulakorusi?

    Varmaankin tämä, jonka eilen vasta tilasin, mutta tulee todennäköisesti oleen suosikki, kun on niin nami. Google-kuvahaun tulos kohteessa http://www.annaolivia.com/images/kuvat/FNZ127.jpg
  7. P

    Laihdutusta, ruokapäiväkirjoja ja muuta löpinää

    Mulla ruokapäiväkirja tänään Aamulla kahvia rasvattomalla maidolla, kaksi ruisleipäsiivua oivariinilla Lounaaksi kolme pekonisiivua ja salaattia Välipalaksi Nutrilett-pirtelö, kahvia rasvattomalla maidolla Päivälliseksi uunilohta, yksi peruna ja salaattia, kahvia rasvattomalla...
  8. P

    Laihdutusta, ruokapäiväkirjoja ja muuta löpinää

    Mulla on tavoitteena ainakin 10 kg. Nyt painan 78 kg. Tänään olen syönyt aamulla maitokahvia rasvattomalla maidolla Lounaaksi nutrilett -pirtelö, kahvia rasvattomalla maidolla Päivälliseksi jauhelihapihvi, keitettyä porkkanaa, salaattia ja vettä Iltapalaksi nutrilett -pirtelö...
  9. P

    Joulupuun lahjapaketista paljastui villapusero. Olisi voinut olla antamatta

    MIten kehtaatkin. Olisit voinut olla hakematta niitä paketteja ja ostaa ihan itse leluja lapsillesi.
  10. P

    Johan taas - ei voi muuta sanoa ( omista vanhemmistani hieman murinaa ) ,

    Olisko kannattanut mitään pulloja tuoda noin viinanhimoisille. Pettyvät moisista pienistä pulloista.
  11. P

    Vihdoin tytölle nimi päätetty ,osittain, auttaisitteko hiukan...

    Pelkkä Ebba Julia. Ei sovi kolmas nimi tuohon mielestäni.
  12. P

    Mitä ILMAISTA erityistä tekemistä jouluksi?

    Haluaisin auttaa. Itsekin pohjoisesta, mutta tuskin samalta paikkakunnalta kuitenkaan. Laita yv :)
  13. P

    Kaverin käytöksestä

    Vaatteet on ilmeisesti aika suuri asia teille. En ikinä ole kavereideni kanssa puhunut lasten vaatteista tai omistakaan.
  14. P

    koiraa ei rokotettu

    Onneksesi lähes kaikki muut Suomessa koiransa rokotuttavat. Sen vuoksi ei penikkatautia, tarttuvaa maksatulehdusta, parvoa ja rabiesta ei juuri ole ja koirasi on suojassa. Sen sijaan kennelsyskää on vuosittain liikenteessä. Toivottavasti et vie koiraasi toisten koirien läheisyyteen eikä kannata...
  15. P

    oma.saunalahti

    Haluatko ihan uuden vai vaihdat nykyisen liittymän toiseen? Mielestäni sivusto on tosi helppo ja käteävästi onnistuu kaikki muutokset.
  16. P

    Tuleekos tänä vuonna sitä jouluketjua?

    Voisiko joku kertoa miten voisi sitten avustaa jotain lahjantarvitsijaa. Rahaa kun en anna, vaan haluaisin suoraan toivepaketin lahjoittaa.
  17. P

    Miksi osallistutte esim.hyvä joulumieli keräykseen?

    En osallistukaan mitenkään missä joku taho jakaa avustuksen. Olen kahtena viime vuotena osallistunut tämän palstan hyvänmielenketjuun ja olen siis suoraan joululahjan antanut yhteydenottajalle. Paketti on mennyt siis sellaiselle, joka sen todella haluaa ja vieläpä toiveen mukainen lahja. En ole...
  18. P

    Läskin Sulattajat, vko 2

    Viime vuonna lahdutin 14 kg ja siihen meni aikaa 8 kk. Oikesti olin usein todella nälkäinen, kun liikuin paljon ja lenkkien jälkeen ei uskaltanut syödä. Silti laihtuminen oli todella hidasta. Tuon jälkeen paino nousikin sitten puolessa vuodessa 7 kg eli johtopäätös on todellakin se, että...
  19. P

    Läskin Sulattajat, vko 2

    Pajukko...162 cm......LP 75,0 kg...... NYT 75,0 kg......-0,0 kg Sama lukema kuin viime viikolla ja viimeiset neljä viikkoa, jotka olen laihduttanut. Aivan uskomatonta. Laskeskelin, että 1500 kcal ruokamäärällä ja päivittäisillä lenkeillä laihtuisin kilon viikossa, mutta höpöhöp. Samassa...
  20. P

    Mitäs tänään syötäisiin?

    Kalakaitto pakasteseista. Helppoa, nopeaa ja hyvää.

Yhteistyössä