Hakutulokset

  1. M

    Yh äitit oulusta?!?

    Avoliittomme on päättyny hiljattain ja minulla on vuoden ikänen tytär. Olen 25v ja nyt haluaisin kuulla onko täällä oulussa muita samassa tilanteessa olevia ihmisiä ja tietäiskö joku järjestetäänkö täällä vaikka joitakin yksinhuoltajakerhoja tms? -Moona-
  2. M

    yksinhuoltajuus

    Semmosta vaan aloin kyselemään, että kuinka moni OIKEASTI on kokenut parisuhteen jälkeen yksinhuoltajuuden paremmaksi / helpommaksi vaihtoehdoksi? Ja minkä ikäisen lapsen kanssa jäit yksinhuoltajaksi? Ja millälailla jouduit asumaan? Itsellä mahdollisesti tulossa eteen tämä, niin harmillinen...
  3. M

    Ikkunanpesusta

    Millä pesuaineella ja välineillä peset ikkunat? Taas olisi edessä se urakka, niin haluisin hyviä vinkkejä miten pääsisi kaikista helpoimmalla...heh.
  4. M

    Toukokuiset -05

    Meille syntyi pikku prinsessa tasan viikko sitten. 3510g ja 51cm. SYnntys kesti 15h sairaalassa ja sitä ennen kotona supisteli 12h. Että pitkä synnytys, mutta terve ihana neiti saatiin mukaan :)
  5. M

    Äitejä Oulusta?

    Heippa! Oon 24v raahelainen, mutta muutettiin miehen kanssa joka on vihannista ouluun tuossa tammikuussa ja nyt on viikon vanha vaava minulla sylissä syömähommissa...hihih. OYS oli todella mukava paikka synnyttää ja olisi kiva saada äitikavereita täältäkin suunnilta :) Mailia saa laittaa kyllä...
  6. M

    G: kuinka monen miehen paras kaveri on tietokone

    Täältä löytyy kans yksi ihminen joka on jäänyt tietokoneen varjoon. Ei ole ensimmäinen miesystävä jolle kone on kaikki kaikessa...
  7. M

    ADHD

    Oulussa ainakin toimii diakonissalaitoksella neuropsykiatri joka hoitaa ADHD tapauksia.
  8. M

    episiotomian välttämisestä

    Heippa! Minulle kerrottiin lääkärissä, että rv35 voi alkaa käyttämään rasvaa joka pehmentäisi välilihaa ja näin ollen vähentäisi episiotomian suorittamista. Ja tätä rasvaa saa apteekeista ilman reseptiä. Noh, kävin tänään apteekissa ja siellä ei kukaan tiennyt mistään tällaisesta. Apteekki kyllä...
  9. M

    pesuaineista

    Hei! Meille syntyy esikoinen toukokuussa ja haluaisin kovasti pitää hänen ihanat valkoiset vaatteet/lakanat valkoisina. En tiedä mikä pesuaine olisi kaikista parasta valkopyykille kun itsellä tahtoo aina kaikki valkoiset vaatteet värjääntyä. Ja pesuaineen kun pitäisi vielä olla mahdollisimman...

Yhteistyössä