Hakutulokset

  1. V

    ekohörhöt!

    onko kerho viel elossa? ja mikäköhän salasana oli. on päässyt unohtumaan...
  2. V

    Kaverin touhut

    Kuulinpa juuri et kaverini puuhailee varatun miehen kanssa. aluksi olin kiukkuinen koska mielestäni hän on tyhmä. mut oikeastaan mitä pahaa hän tekee. kun välttämättä ukkoa ei omaksi edes haluais. eikö se olisi miehen kontolla pysyä housuissaan.
  3. V

    Huomio!

    Minä lähden nyt taas pois! Ja takas tulen ehkä huomenna. Tai launtaina tai en koskaan. Tai kai ny joskus. Ettei tartte ihmetellä mihin olen karannut enkä vastaa. Heippa. Hauskaa päivän jatkoa!
  4. V

    Kahvipannun tinaus?

    Nyt tulee ihan hatusta tää homma. eli tietääkö kukaan onko missään enään ketään joka osaisi kahvipannuja tinata. itse olen sen joskus tehnyt mut puuttuu laitteet....
  5. V

    mun tissit

    Onko tää nyt sit ovulaation merkki kun vihlasuja nänneistä sisäänpäin. koko aamun jo ollut. ärsyttävää!
  6. V

    Mä haluan tulla raskaaksi!!!! *turha*

    :snotty: Ottaa niin paljon päähän taas. Ei oo hetkeen ollutkaan näin paska olo.
  7. V

    Mistä kaikki alkaa?

    Miten olette aloittaneet lapsettomuushoidot? Tarvitsisin neuvoja mitä tehdä ja mitä voin vaatia. Meillä täällä on vanha nutturamummo lääkärinä jonka mielestä ei lapsia ennen avioliittoa. Kuinka helposti voisin saada toisen lääkärin. Ja hoidot aluksi kunnallisella, ei ole varaa yksityiseen...
  8. V

    Maitopurkin elämä!

    Mihin kaikkeen tyhjää maitopurkkia voi käyttää?? Pakastus Istutusastia Poltto Muita?
  9. V

    Morsiammet hoi!

    Nyt kaikki käsivarsi jumppaan. Olen katsellut kesän ajan ihania kuvia hääpareista mutta silmään ottaa löysät käsivarret. Myös näillä 'normaali' painoisilla sekä laihoillakin morsiammilla. Muuten ihania kuvia ja kaikki kohdillaan. Eli allit liikkeeseen ennen hääpäivää. ei tartte mikään Madonna...
  10. V

    Nyt lähetettiin sähkömittarinlukema

    täällä ollaan muutaman kerran kinattu kun ette meinaa uskoa kui vähän meillä kuluu sähköä. nyt pistin uuden lukeman menemään ja kulutus oli ollut 388kWh vuodessa.
  11. V

    Mistä voi johtua tälläiset menkat (ei ällöä)

    Eli ne tulee, kestää 3 päivää, loppuu. Kun seuraavien pitäisi alkaa on kyllä kaikki mahdolliset oireet mut menkkoja ei näy kuin vasta seuraavalla kerralla. Eli jää aina yhdet välistä. Tätä jatkunut jo pidempään. Rinnat on arat ja vatsaa turvottaa usein tämän toisen kuukauden. Onko muilla tai...
  12. V

    mihin voi valittaa?

    ihan vain valittamisen ilosta vuoden aikana meidän pihassa on käynyt kikkareita tiputtamassa, naapurin kissa jkoira, noin satatuhatta lintua, perhosta ja oravaa, kymmeniä peuroja ja karhu. kuka on vastuussa! viimen kesän pilasi kamala kesäteatteri mökä. joka päivä kulkee peltoteitä...
  13. V

    Mun täytyy sanoo teille plussalaiset hei hei!

    Mulla loppuu tänään työt. Joten jatkossa en tänne enää pääse. Ehkä joskus todella harvoin kerkiän käydä lukemassa mitä puuhaatte. Mut kiitos paljon tästä kivasta puolesta vuodesta mitä täällä olen viettänyt. Kertaakaan en oo mieltäni pahoittanut, monet naurut saanut nauraa! Ja paljon kivoja...
  14. V

    Luottokortilla ei saa ostaa alkoholia

    koska sitä ei saa myydä velaksi. onko kukaan koskaan törmännyt tähän kaupassa? jos myyvät ne rikkoo lakia. okei tyhmä aloitus mut täällä on tylsää
  15. V

    sukkia syövä lattia

    kattoiko joku eilen 45minuuttia. hui kauhistus. itse en uskaltais edes paljain jloin kävellä tuollaisella. Poltti ihon rikki.
  16. V

    Mitäs tänään on syöty?

    aamulla cafe latte, ananasta, banaania aj jogurttia kahvilla teetä ja pari korppua lounas ruispastaa ja jauhelihakastiketta iltapäivä kahvi, viili, korppu ja ruisleipä salaatilla
  17. V

    Työpöydän siivous

    Nyt se sitten alkoi, loma. Tai no osittainen. Omat hommat jatkuu mut kaupungin projekti loppuu. Eli ehkä jää vähän enemään vapaa-aikaakin. saa olla kotona ja pistää sen kesäkuntoon. Kesäkuussa taas takas tänne.
  18. V

    maitohappobakteerit.

    Mikä ihana keksintö. Miksi tyhmä en ole aikaisemmin niitä apteekista hakenut. Olen kärsinyt vuosia mahakivuista ja turvotuksesta. Nyt puoli tuntia ja kipu katosi. Ja illallakin vielä meni housut kiinni.
  19. V

    Kotiäidit on puoli-ilmaista työvoimaa

    Ajattelin kerrankin puolustaa äitejä jotka jää kotiin. Eli jos tälläinen perus työtä tekevä nainen on töissä ja tienaa nyt vaikka 1800? kuukaudessa saa kunta siitä veroäyristä riippuen noin 340?. kattaako tämä lapsen päivähoitomaksun? tai kahden? vaikka siihen lisättäisiin vanhempien maksama...
  20. V

    Miksi on niin vaikeaa odottaa

    muutama päivä et voi tehdä sen raskaustestin luotettavasti. Musta tuntuu et kaikki raskakksi haluavat on ihan sekopäitä! Itse teen testin jos menkkoja ei oo kuulunut kp 34 mennessä. ja yleensä tähän asti tulleet seuraavana. Miksi tämä on niin vaikeaa. Turhaa stressiä, huomion hakua, rahan...

Yhteistyössä