Hakutulokset

  1. emmy83

    Apuja rattaiden valinnassa!

    ehkä mä siis käyn testaamassa noi scooterit kun saa noin paljon hyviä kommentteja
  2. emmy83

    Apuja rattaiden valinnassa!

    scooterit ei mene ihan kokonaan makuuasentoon, joten sen takia ne epäilyttävät, itsekin niitä äskön katselin.
  3. emmy83

    Apuja rattaiden valinnassa!

    No mä tarvitsen sellaiset rattaat, joilla vois myös mennä lumessa ja hiekalla
  4. emmy83

    Apuja rattaiden valinnassa!

    Haluaisin teidän mielipiteitä mitkä olisi hyvät rattaat. Poika on nyt 6kk ja tarkoituksena ois että syksyllä ostaisin kunnon rattaat. Vaatimuksena olisi kokonaan makuuasentoon menevä selkanoja ja suhteellisen iso tavarakori.
  5. emmy83

    koska rairuoho kannattaa kylvää?

    ööö, eihän sitä nyt ulos laiteta. Siis pääsiäisruohoa
  6. emmy83

    koska rairuoho kannattaa kylvää?

    eikai sitä ihan vielä tällä viikolla kannata?
  7. emmy83

    Kaksi juhlaa yhtäaikaa... kuinka voikaan päättää kumpaan menee?

    Mitä äitisi täyttää. Jos ei täytä esim 60v niin menisin kummitytön synttäreille
  8. emmy83

    Puhukaa mulle järkeä. Pää hajoaa tautipelkoon.

    mä pelkään itse just tota oksentamista. ja et lapset oksentaa. mulle ei myöskään muut taudit pelota. mut mahatauti ja tuo noro
  9. emmy83

    Puhukaa mulle järkeä. Pää hajoaa tautipelkoon.

    mulla on aivan kamala pelko tota oksentamista kohtaan. tämä talvi ollut aivan kamala. en tiedä mikä tähäe auttaisi.
  10. emmy83

    missä iässä sterilisaatio?

    mulla 3 lasta kaikki sektiolla, kohdun seinämä ohut. emme halua enempää lapsia. täytän 30v tänä vuonna. Mutta sterilisaatiota vaan kierukan ja asiaa katsotaan 5v päästä uudestaan.
  11. emmy83

    hattufriikki etsii ihania hattuja

    löytyiskö illal
  12. emmy83

    hattufriikki etsii ihania hattuja

    Eli olen hurahtanut lasten hattuihin. Onko joku bongannut ihania välikausi hattuja.
  13. emmy83

    Mitä vaippamerkkiä lapsellanne käytätte ja miksi juuri sitä ?

    keskimmäisellä käytössä pamperssin housuvaipat yövaippana , on niin laiha, että muut eivät sovi. Ja esikoisella taas liberot, pamperssit eivät taas sovi hänen vartalolleen.
  14. emmy83

    Carena Double swing vai Emma Jule twin?

    meil ollut molemmat. nyt Emmat ja Carenat oli paremmat. Koska vauvan saa itseen päin ja erilliset kuomut.
  15. emmy83

    Että on sit ärsyttävää kun vauva känisee eikä mikään kelpaa

    oikeasti, oletteko te jotka sanotte että ei saa valittaa oikeasti sitä mieltä? seb valittaminenhan ei poista sitä tosiasiaa, että sitä omaa lastansa ei rakastaisi tai olisi siitä onnellinen. Miten se tekee äidistä paremman jos ei pura sitä pahaa oloaan mitenkään. Ja mä väitän että jokainen...
  16. emmy83

    Jälkisupistukset section jälkeen, miten niistä selviää hengissä?

    Oletko sä raskaana? Mulla on tullut vain ekassa sektiossa tosi kovat jälkisupistukset, mutta näissä kahdessa jälkimmäisessä ei juurikaan ollenkaan.
  17. emmy83

    koska voi treenata vatsalihaksia sektion jälkeen?

    Okei. Toi onkin aika selkeä ohje. Täytyykin testata. Kiitos
  18. emmy83

    koska voi treenata vatsalihaksia sektion jälkeen?

    No mä en tajunnut kysyä jälkitarkastuksessa asiasta. Eikä sekään mitenkään asiaa maininnut..Höh

Yhteistyössä