Hakutulokset

  1. N

    Miksi jäit yksinhuoltajaksi?

    hmm..mä jäin yksinhuoltajaksi jo raskausaikana..koska mies lähti..(kaverit ja juominen oli tärkeämpää) no,tällä hetkellä meidän isukki onkin sitten vankilassa..tosin vakuuttelee muuttuneensa ja haluavansa perhe-elämää meidän kanssa.
  2. N

    vankilaan isää katsomaan??

    \ En voi muuta sanoa, kun että älkää ihmiset puuttuko asiaan mistä ette tiedä mitään!!En sillä, että puolustelisin omaa miestäni..mut on niin paljon syitä miksi sinne saattaa joutua eikä kaikki ole mitään murhaajia/raiskareita tms. Siellähän sitä saa apua ja tulee varmasti miettineeksi tekosiaan..
  3. N

    vankilaan isää katsomaan??

    \ Me ollaa kyl aikasemmin asuttu yhdessä, mut erottiin tossa viime syksynä..huomioikohan ne sen?? Viel ei tiiä muuta, ku paikan mihin menee..eli tuomiota ei ole vielä tullut..tällä hetkellä tutkintavankeudessa.. Pää-asia, että näkee sit edes pari tuntia välillä jos ei päästä perhetapaamisiin...
  4. N

    vankilaan isää katsomaan??

    Onneksi kerkiin ennen synnytystä käydä ensin itse katsomassa miten siellä tavataan..voi sit päättää rauhassa voiko sinne lasta mukanaan viedä..Reilu viikon päästä pääsee jo ekan kerran..mutta kyllä sieltä varmaa aika pitkä tuomio on tulossa :'( Kuinka usein niitä perhetapaamisia on?Ja...
  5. N

    vankilaan isää katsomaan??

    Hmm..Miten tän nyt alottaisin..??!!Kaipaisin neuvoja ja olis kiva kuulla samassa tilanteessa olevien/olleiden kokemuksia siitä miten jaksaa, kun olen raskaana ja mies meni tekemään jotain todella typerää ja seurauksena siitä lähtee aika varmasti vankilaan joksikin aikaa :'( Pelottaa ja...
  6. N

    miten olette tulleet yh:ksi?

    Reilu vuosi oltiin lapsen isän kanssa yhdessä..erottiin..mentii viel yhtee ja tulin raskaaksi.LA on 29.5.05 ja pärjään varmasti paremmin lapsen kanssa yksin..luulisin ;)

Yhteistyössä