Hakutulokset

  1. V

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Onnea kaikille vauvan jo saaneille! :heart: en ole kirjoitellut piiitkiin aikoihin,lukenut kyllä olen mutta kirjoitus on jäänyt.. :( täälläpäin vointi on ihan hyvä nyt.välillä tulee supistuksia ja liitoskivut on aivan hirveitä..yöt menee vessassa juosten vieläkin.vauva painaa jo niin...
  2. V

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    hyviä jouluja kaikille! :wave:
  3. V

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    mulla kanssa välillä hirvittää ihan että kuin nukun vähän verrattuna ennen raskautta.silloin tarvin unta lähemmäs 10 tuntia...nyt menee hyvinkin 5-7 tunnin unilla.ja päikkäreitä en nuku nykyään. illasta monesti tuntuu että nukuttaa ihan mahottomasti mutta kun sänkyyn pääsen niin...
  4. V

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    mun äiti oli käynyt ennustajalla..se oli ennustanut että ensikeväällä tulee vauva,niin äiti oli minut maininnut,,oli katsonut ja sanonut että se on poika.. :) mä kyllä uskon tohon,ko se oli tienny niin paljon meidän kaikkia asioita mitä on jo tapahtunut. :) onko muillakin ollut niitä näkö...
  5. V

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    meille ei ole annettu missään vaiheessa mitään arvioita vauvan koosta..itsellä huolettaa aina että jos se on jo kauhean iso niin mites sitte..vasta viimeisessä ultrassa annetaan arvio kuulemma..eli meillä tammikuussa ja laskettuaikahan oli 26.2. miehen kiinnostus on täällä sellasta että luen...
  6. V

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    masukuva laitettu profiiliin..:D hihii.. tasan 29
  7. V

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    onko kenelläkään muulla ollut ulompi kohdunsuu auki kun olette käyneet lääkärineuvolassa/muussa vastaavassa?mitä teille on sanottu? itsellä alkoi nyt niin vaivaamaan se..
  8. V

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    tosi pitkästä aikaa kirjoittelen. kärsin kait jonkin sortin masennusta väliin ko en jaksa mitään tehdä.. eilisiä lääkärineuvola kuulumisia: hb 105 (jatkaa raudan syöntiä) Pissa puhdas Liikkeet ++ äänet+ sisempi kohdunsuu kiinni ulompi oli puolitoista senttiä auki supistuksia on väliinsä...
  9. V

    Millaiset laulunsanat kertovat suhteestasi mieheesi

    ihan pakko laittaa!:) tämä biisi merkkaa meille paljon.. kun alettiin seurusteleen tuo muistoja mieleen. http://www.youtube.com/watch?v=dw4MtO_Ddrk
  10. V

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    te jotka ootte jo pesseet vauvan vaatteita kaappiin niin oletteko pesseet jollain hajusteettomilla pesuaineilla? onkohan vauvalle haittaa jos pesee bioluvil pesuaineella ja softlan huuhteluaineella? vai ostaisinko heti jo hajuusteettomat? ajattelin jo aloittaa vaatteiden pesun ja laiton kaappiin. :)
  11. V

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    pitkästä aikaa kirjoittelen.. masu täällä kasvanut taas ihan mahoton..tuntuu välil jo ettei oikein kunnolla voi hengittää..varsinkaa jos selällään on.. vaatteita ollaan ostettu jo paljon..ja äitiyspakkaus pitäisi tälläviikolla tulla.sitä kovasti odottelen. :) ei tosiaan ole enään pitkäaika...
  12. V

    Millaiset laulunsanat kertovat suhteestasi mieheesi

    Johanna Kurkela Sun särkyä anna mä en Kun voimat oudon maan sun veisi mukanaan mä missä lienenkin niin tulen takaisin Sun rinnallasi oon, yön pedot kaikotkoon sillä en sun särkyä anna mä en Niin katoavaa on voimat ihmisen, vain tuuli puhaltaa ja kuoren hajottaa Mutta en sun särkyä...
  13. V

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    voi että ihanaa,tääl sataa lunta ja oikein kunnolla tuiskuttamalla..ihan valkoinen maa jokapaikasta. heti tuli hinku alkaa tekee torttuja ja laittaa joulu jo nyt. mut varmaan sulaa pois.. :/
  14. V

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    siis SF mitta eikä SH!! :)
  15. V

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    heipat kaikille!laitan vähän neuvola kuulumisia. :) raskausviikolla 23 painon muutos vko/0.797 verenpaine 121/69 syke 82 SF mitta 19.0 hb 107 sikiön sydänäänet +142 liikkeet + kaikki oli kuulemma hyvin.:)sanoi että on aktiivinen vauva masus, meni aina piiloon ko alkoi kuunteleen ääniä...
  16. V

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    heissan!mistä te katotte sen sf mitan??mikä se niinku on ja missäkohtaan tossa kortissa?? :ashamed:
  17. V

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    tuli mieleen toi maksan syönti juttu.eikö teistä kukaan ole syönyt esim.maksalaatikkoa?minäkait olen syönyt.mut siis jtn 2krt kk..:) eikait se nyt niin vaarallista ole?serkun kans jutellut joka sanoi että hänkait söi kaikkea.siis kohtuudel..vakutuusasiaa mietitty ja ajateltiin huomenna soittaa...
  18. V

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    heissan kaikille! mä oon kans nänhnyt sen äitiyspakkauksen puvun ja on kyllä tooosi ison näkönen.olen tilannut hm.ltä toppapuvun pikkuselle.sellasen nallekorvaisen. :) huomenna on neuvola ja laitetaan tilaukseen se äitiyspakkaus.tuntuu ettei malta oottaa sitä. vissiin on nyt jotain mahatautia...
  19. V

    Minkä ikäisinä olette saaneet ensimmäisen lapsenne?

    esikoinen tulossa helmikuussa 2009. Maaliskuussa 2009 24 vuotta rapsahtaa mittariin
  20. V

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    heipat kaikille! eilen kaverit kovasti houkuttelivat baareilemaan...ei innostanut yhtään kyllä lähteä..väsytti niin kovasti jo ysin aikoihin..ja outoa kun vauva masussa potkii niin mennä..kyllä sitä kerkiää käydä jos vaan sitten edes raskii lähteä. :saint: vaunut olen ostanut käytettynä...

Yhteistyössä