Hakutulokset

  1. L

    KÄYTTÄÄKÖ KUKAAN ENÄÄN EKALUOKKALAISELLA TALVIHAALARIA??

    Viime talvena mun ekaluokkalainen käytti, ja jopa itse halusi. Nyt toisella luokalla päätyi housu-takki versioon.
  2. L

    Lämpöisenä pysyviä lautasia vielä olemassa?

    http://www.pikkupiia.fi/?open=209&selected=608 :)
  3. L

    mitkä olisivat lastesi nimet...

    Katri Agnes Omena Niilo Jose Mikael ja Rasmus Harald Herkules
  4. L

    Että näin päivä miten sinulla :-)

    Ammuin Elvistä, koska minulla on tarve masturboida. Sen jälkeen menin kylpyyn mukanani äidiltäni varastamani tamponit ja askartelin niistä itselleni uuden hatun.
  5. L

    Listatkaapas hyviä komedioita

    Mä tykkäsin siitä sooloilua nimisestä suomalaisesta leffasta
  6. L

    Ystävää etsimässä

    Enpä minäkään ihan hyvinkäältä, mutta lähitienoilta kumminkin...
  7. L

    sain tänään labrakokeiden tulokset,

    Enpä olis tosta crp:stä kovin huolissaan, meillä vajaa kolmen vanhalla vatsataudin aikana mitattiin serppi ja oli 120. Sit ku menee jonnekkin 200:n kieppeille ni vasta huolestuisin, ellei selkeää syytä nousulle oo nähtävillä.
  8. L

    Vaikuttaako nuo lasiset ateriat ostoksiisi?

    Eipä vaikuta kun meillä muutenkaan ei valmisruokia syödä.
  9. L

    Miksi kristallilapset on niin arka aihe?

    Pitipä ihan kirjautua, sä siis otit ton mun tekstin oikein tosissaan... :laugh:
  10. L

    milloin PIERU on naurattanut sinua?

    :laugh:
  11. L

    Olipa noloa..

    Höh, mitäs noloa tossa nyt oli..?
  12. L

    Mikä vikana jos synnytys ei käynnisty itsekseen lainkaan

    Mä just viimeisen lapsen kohdalla pelkäsin että alkavat käynnistämään viikolla 42. Kun ne viikot ei oikeesti pitäneet paikkaansa. Epäsäännöllisten kuukautisten takia kävin alkuraskauden ultrassa femedassa samantien kun testi oli positiivinen, ja kuukautisista laskettuna sen ois pitänyt olla...
  13. L

    Onko kenenkään lapsilla ollut noita mansikkaluomia?

    Heh, ja meille sanottiin että häviää tai ei häviä, kasvaa tai ei kasva... Ja vielä tähdennettiin että kuulemma melkein kaikilla ihmisillä noita mansikkaluomia on sisäelimissä.
  14. L

    Onko kenenkään lapsilla ollut noita mansikkaluomia?

    Meidän esikoisella joka toukokuussa täyttää 8 on kyljessä enää aavistus mansikkaluomesta, joka oli aikalailla samankokoinen kuin teillä. En kyllä muista koska alkoi haalistumaan. Nuorimmalla taas oli silmäluomessa sellainen hieman nuppineulanpäätä vähän isompi, ja nyt kohta kolmen vanhana se on...
  15. L

    Avioliitostaselviytymispaketti

    höh... harmi kun kukaan tuttu ei oo menos naimisiin, toi ois just mun kaveripiiriin sopiva paketti...
  16. L

    Tietääkö kukaan hyvää (siis oikeesti hyvää) poono leffaa..

    Sneaking on my Sister, suomalainen juonellinen leffa, ja sit se rakel liekin mun leffa.
  17. L

    Kokemuksia Baltic Prinsess-risteilystä?

    Onko tää se mitä mainostetaan aikuisten huvipuistona? Jos, niin luulen ettei just tälle kannata lasten kanssa. Jotenkin tuntuu et aikuisille mainostettuna siellä ei välttämättä ois lapsille paljonkaan ohjelmaa.
  18. L

    Kertokaa mihkä saan lapset hoitoon?

    Mulla oli mukana 4v ja 2v ja hyvin pysyivät paikoillaan vaikka reilu puol tuntia meni. Olivat siel samassa huoneessa ja kattelivat kun mun purukalustoa hoidettiin. Ja noi on kans sellasii ikiliikkujia et etukäteen pelkäsin koko hoitolan menevän remppaan, mut tais olla sen verran jännä paikka...

Yhteistyössä