Hakutulokset

  1. M

    mistä sitä sais uusia ystäviä?

    Niimpä! On mulla kavereita montakin, mutta aina tuntuu olevan jotain minne pitää mennä eikä sit aikataulut passaa mitenkään yhteen :/ Yks kaveri sellainen, jonka luo voi kyllä aina mennä mutta ootas kun häntä pyytää kylään... jotenkin tää perhe-elämä ja seurustelu vei ne Ystävät, joita kaipaan...
  2. M

    Mitä iltapalaksi? :)

    Meillä oli isot kulholliset eri hedelmiä koko sakille :P Itse söin ruualla tosi huonosti, joten taidan vielä tehdän leivän ja teetä seuraksi.
  3. M

    Lapsi pissasi pyöreälle nukkamatolle. Onko jollain kokemusta lähteekö pissan haju pois jos itse pesee?

    Itse mä oon pessyt, kuivaus kai se vaikeinta on näin koti-oloissa. Onneks on iso sauna jonne mahtuu :) Nukkamatoille kai suositeltais vaakatasossa kuivaamista, mutta eipä ole mikskään menny vaikka olen kuivannu muutenkin.
  4. M

    mistä sitä sais uusia ystäviä?

    Mä mietin ihan samaa, ja mulla on noita lapsiakin... Ei oo mun juttuja ne perhekerhot joissa kehutaan kenen Petteri on kovin puremaan tai kellä on varaa ostaa kallein haalari talveksi :D Ihan normikaveria minäki kaipaisin, jonka kans vois lasten kans touhata mutta myös käydä tanssimassa baareissa.
  5. M

    Lastensynttärit- pohdintaa..

    Enpä ole minäkään tähän mennessä mitään ohjelmaa järjestänyt enkä antanu mitään lahjoja lähtiessäkään... Vanhin tyttö täyttää 9v :D Ei ole kyllä kukaan noin "törkeästi" kysellyt, enkä nää mitään järkeä antaa kotiin vietäväksi sitä ainokaista tarraa ja tikkaria kun on navat täynnä sokeria jo...
  6. M

    Onko tuomittavaa jättää lapsi yöksi sairaalaan yksin???

    Pakkohan se on joskus kotiinkin mennä, etenkin jos siellä odottaa hoitoa perheen muut lapset... Ei ole mun mielestä mitenkään tuomittavaa.
  7. M

    Jos äiti polttaa koko raskausajan askin päivässä niin onko vauvalla hengitysvaikeuksia lähes 24/7?

    Enpä ole koskaan kuullut että olis hoidettu tupakoinnista johtuvia vierotusoireita vauvalla.
  8. M

    Hirveä, mihin mä ne tavarat vie:O kirputorille vai?

    Mulle niitä tauluja!!! :kieh: :D
  9. M

    Kun äidin kanssa menee sukset niin ristiin, ettei paluuta pian ole... (pitkää tekstiä)

    Minä kertoisin asiasta äidille, jollen kasvotusten kehtaisi niin jättäisin kirjeen pöydälle lähtiessäni.
  10. M

    G: mitä tänään syödään?

    Spagettia ja jauhelihakastiketta.
  11. M

    Lapsesi ikä, sukupuoli ja joululahjatoiveet?

    Onpa järkyttävä kirjoitus.
  12. M

    Gallup tänä vuonna lukemistasi kirjoista

    En jaksa vastata noin moneen kysymykseen, mutta tänä vuonna olen lukenu pari Juoppohullua, Liza Marklundin tuotannon ja nyt on menossa Leena Lehtolaiset. Jokaisesta kirjasta oon tykänny. Tylsä kirja jää usein kesken.
  13. M

    Lapsesi ikä, sukupuoli ja joululahjatoiveet?

    8v toivoi puhelinta ja saa sen. 3v toivoi kaikkea mitä teeveessä/lehdissä on mainostettu ja saa niistä yhden :D
  14. M

    Hemmetin ukko lupas ottaa kaverin lapsen hoitoon huomenna ja vielä yöksikin

    Mä sitten sanoisin miehelle että saa soittaa ja perua lapsenlikkalupauksensa, mikäli ei sitä itse aio suorittaa. Voisin myös helposti karata ystävän luo iltakahville. Varmasti mies hoitais kun kerran on luvannutkin..
  15. M

    Patalaiska 8v poika... ARGH!!

    Pelit ja muut viihdykkeet jäis meilläkin pois. Tuo yhteishengen luominen vois olla kans hyvä juttu, tiukka keskustelu yhteisistä säännöistä joiden rikkomisesta seuraa mitä sovittekaan :) Lukemista voitte harjoitella yhdessä, etsikää kirja joka poikaa kiinnostaa. Ja muistakaa myös te vanhemmat...
  16. M

    Petyinkö turhasta? Mies sisustaa...

    Teet siitä sun silmiä miellyttävän? Maalaa se, "väritä" kankailla ja tyynyillä. Hyvä siitä vielä tulee!
  17. M

    Patalaiska 8v poika... ARGH!!

    Kirjota ne mikron käyttö-ohjeet siihen mikron viereen seinälle, niin poika voi siitä lukea. Leivän sais syödä ilman päälisiä ellei tuon ikäinen viitsi itse tehdä... ja vaikka sitten itkun kanssa.
  18. M

    reimatec käytetty

    Käytetty on aina käytetty, vaikkei kulumaa oiskaan. Omastani pyydän 50€ eikä ole karheutumaa ollenkaan, tänään laitoin myyntiin joten saas nähdä meneekö kaupaksi... Tuon hinnan voisin itsekin maksaa.

Yhteistyössä