Hakutulokset

  1. L

    Jos mies tekstaa tähän aikaan

    Neiti on neiti and that's it
  2. L

    G Joulun viinat

    Ai niillä pikkujouluilla, mitä järjestetään ihan muutamaa päivää ennen joulua?
  3. L

    G Joulun viinat

    Sen kummemmin tartumatta trolliin, niin miksiköhän alkon paras tulos tehdään joulunalla?
  4. L

    Kenen perheessä ei oo vielä ollu enteroo?

    Ei meilläkään. Toivottavasti ei tuu jouluksi yhdellekkään lapsista
  5. L

    oikeesti nyt jotai sutinaa tääl on iha ankee meininki

    Parhaimmat jutut on jossain piilossa, harvoille ja valituille ;)
  6. L

    lapsia ei varmaan pitäis ollenkaan viedä terveyskeskukseen

    Voiko kun elettäis siinä ideaalisessa maailmassa, että meillä täällä tk:ssa ois aina rauhallista, ajat pitää, lääkärillä ois aikaa, lääkäri jaksaisi jnejne. Mut eipä nuo toiveet toteudu, lääkäreillä on aivan jumalaton kiire, lääkäreissä on sen takia vaihtuvuutta paljon, kun ei ne jaksa...
  7. L

    Eilinen house?

    Juu pöpönä todella yleinen, kokoaika kannamme sitä.
  8. L

    Mä oon aina ajatellut että oikeasti köyhillä ei ole edes tietokonetta/nettuyhteyttä...

    Moni puhuu, että ennen.. Muuten hyvä, mutta kaikki on kallistunut _tälle vuodelle_ Ruoka peräti 10prossaa.
  9. L

    Eilinen house?

    Asiasta viidenteen, mun tytär sai tuon samaisen pöpön vesirokon jälkeisenä tautina o.O
  10. L

    Milloin teillä laitetaan kinkku uuniin?

    Tiistaiyönä heitetään leivinuuniin
  11. L

    Tyhmä kysymys: Laskeeko Panadol kuumetta vai onko vaan kipulääke?

    Panadol kuumeeseen ja pronaxen särkyyn/kipuun
  12. L

    harmittaa.

    Kyllä joulunaika on, että se on pahinta aikaa järjestää juhlia. Ihmiset haluaa rauhoittua, sukuloida, olla perheen kans.. miten ois tammikuussa, jos viettäisit synttäreitä?
  13. L

    Lääkeapua tupakoinnin lopettamiseen. Kokemuksia?

    Mun mies lopetti sillä vanhemmalla tupakan lopettamislääkkeellä. Nyt 3vuosi ilman tupakkia, ei tee mieli, haju on paha jne. Oisko ollu zyban lääkkeen nimi. Siihen aikaan maksoi 160euroa ja ruottin puolelta haki, kun oli paljon halvempaa ja muutenkin oli sinne menossa
  14. L

    saako teillä lapset ns yhteisiä lahjoja

    Meneepä kyl vaikeaksi, jos pitää jo miettiä yhteisen lahjan aukaisijaa :D
  15. L

    Miehen työpaikalta sai eilen 37 miestä kenkää..

    Herramunjee! ihan tosi? Kun joka tuutista on kerrottu, että 90luvun lama ei voi enää tulla euron myötä. Täytyypä käydä lukemassa kauppalehden uutisia. Suru-uutisia ne kyl nykyisin on.
  16. L

    Miehen työpaikalta sai eilen 37 miestä kenkää..

    Eikös jossain ollut, että 40 000 tuhatta tulee menettämään työnsä, olikohan kevääseen mennessä. Iso luku, mutta onneksi matkaa viel lamaan 90luvun alussa..
  17. L

    Jotenkin säälittää ne naiset, jotka elävät ihan miehensä armoilla taloudellisesti.

    Ei ap saanut edellisellä saman tyyppisellä topicilla rähinää aikaseksi :? :D
  18. L

    Mitä TE olette toivoneet joulupukilta?

    Miehelle laitoin pariviikkoa sitten tuota sivustoa linkkinä, niin oli heti, että pakko tilata! Meinas ukko lähtä muutamaa viikkoa aikasemmin töistä ;) (ulkomailla nyt )
  19. L

    Lapsen ranteiden pääliosat kuivat ja punaiset, mihin voisi viitata? (allergia, atoopia, tms.?)

    Meillä on jokaisen penskan kohdalla käynyt tuo. Onko teillä koneellinen ilmastointi? Se pahentaa talvella ihoa. Meillä nyt paripäivää sitten lähti tytön iho kuivumaan ja naama samaten. Rasvailaan ja menee sit ohi, kun alkaa ilmat lämpeneen. Mut tosiaan, koneellinen ilmastointi on paha, jos...
  20. L

    Miksi jotkut äidit pröystäilee MIEHENSÄ asioilla?

    Minä en pröystäile ukon palkalla, mutta oon niin hemmetin ylpee ukosta, kuin on pitkälle päässyt <3

Yhteistyössä