Hakutulokset

  1. mum84

    Hirveä RIITA miehen kanssa,apua... =(

    Samaa mietin.
  2. mum84

    Monen lapsen nuoret äidit, kertokaa koulutuksenne?

    Täytän 25, kolmas lapsi syntyy elokuussa. Peruskoulun jälkeen lukio, töissä firmassa josta omistan osan, suunnitteilla yrittäjän ammattitutkinto.
  3. mum84

    Linkittäkää se keskustelu, missä se arsee pidee-mainos kotiliesilehdestä!!!

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1416867 Tämä?
  4. mum84

    kerrankin positiivista

    Meilläkin tytöt nukkuu ja miehellä samanlaiset eväät kuin sinulla. Itse joudun paastota iltaisin klo 18 eteenpäin.... :/
  5. mum84

    Millainen olisi hyvä sänky 3 vuotiaalle

    Meillä siirtyi 2 vuotiaana kerrossängyn alaosaan (ei laitoja). Hyvin on kuitenkin pysynyt vaikka pinniksessä nukkuessaan olikin aina siellä poikittain.
  6. mum84

    Jokainen sanoo mielipiteensä!

    Ei mulle kiitos :ashamed:
  7. mum84

    Arvatkaa mitä opin tänään?

    Kuulostaa ihan meidän 5 vuotiaalta joka käyttäytyy juuri noin jos on ollut mummolassa yötä. Itkua ja kiukkua koko seuraava päivä/ilta.
  8. mum84

    Suhteellisen arvokas Elloksen mekko, huh, huh.

    Tää oli aiemminkin täällä, epäiltiin hintavirheeksi mutta ei taida ollakaa jos vieläkin sama hinta.
  9. mum84

    Äitipoli ei ota tosissaan. Paljon maksaa yksityinen?

    No itselläni alkaa nyt viikko 29 ja aivan samanlaista ollut (myös kipuineen) ja pari viikkoa sitten oli normaali lääkärintarkastus ja muistan kyllä hyvin mitä lääkäri sanoi.
  10. mum84

    Äitipoli ei ota tosissaan. Paljon maksaa yksityinen?

    Jep, osaan sanoa että usein tuollaiset kuvaillun kaltaiset limat ovat raskausaikana ihan normaaleita joten syytä paniikkiin tuskin on, mutta tietty jos/kun asia vaivaa/epäilee jotain muuta niin syytä käydä tarkastuksessa.
  11. mum84

    Te, jotka tunnette ovulaation,

    Kovaa viiltävää kipua munasarjassa.
  12. mum84

    Äitipoli ei ota tosissaan. Paljon maksaa yksityinen?

    Niin, ja minä kun viimeksi yksityisellä kävin (ultrassa) niin kysyin aikaa varatessa paljonko jää itselle maksettavaa, ja minulle sanottiin että 88? mutta maksoikin 153?.
  13. mum84

    Äitipoli ei ota tosissaan. Paljon maksaa yksityinen?

    Ihan normaalia, minulla ollut tässä kolmannessa raskaudessa erityisen paljon tuollaista. Ekassa ei ollut ollenkaan.
  14. mum84

    Silliä raskausaikana?

    Kyllä minä olen ainakin syönyt ihan huoletta.
  15. mum84

    Äitipoli ei ota tosissaan. Paljon maksaa yksityinen?

    Jos arvelet että jotain on vialla, etkä saa asianmukaista kohtelua neuvolasta niin onko sillä mitään väliä mitä yksityinen maksaa?
  16. mum84

    Sinkku-äiti Hinni otti silikonit.

    Omahan on asiansa jos haluu tisujaan näytellä ja isontaa :whistle:
  17. mum84

    Uskotko

    En uskonut kunnes sain käsiini lasten horoskooppikirjan jonka lukeminen oli kuin joku olisi suoraan meidän tyttöjä kuvaillut. No joo, en mä oikeesti usko :D Leijona olen horoskoopiltani.
  18. mum84

    G: Mikä on ällöttävintä/vastenmielisintä mitä olet nähnyt?

    Se kun aikuiset ihmiset kaivaa nenäänsä ja syövät räkäänsä. Oksettaa toki sekin jos lapset tekevät niin mutta aikuiset :o
  19. mum84

    No kyllä persiilleni meinasin neuvolassa lentää..

    Meillä ei syyskuussa 4 vuotta täyttävä sano k kirjainta. Kukka=tutta ja tikkari=tittari jne ja minä kyllä haluan ainakin että siihen viimeistään siinä 4-5 ikävuoden välillä jo puututaan.
  20. mum84

    miten raskauden kesto voidaan määrittää ilman ultraa?

    Täällä pääsee vain yhteen ultraan raskausaikana, että pikaisesti katsotaan onko siellä mitään elämää. Ei siis pääse mihinkään np ultriin tms. Toista lasta odottaessani minulla ei imetyksen lopetettuani ollut ehtinyt kuukautiset alkaa ja silloin tehtiin kaksi näitä ultria joissa siis vain...

Yhteistyössä