Hakutulokset

  1. mum84

    Mistä tää mun ähky oikein tulee?

    Kun tulen töistä, syön iltaruuan. Yleensä klo 17.30-18.00. Ihan normaalin kokoinen annos tai usein pienempikin kuin normaalisti (eli silloin kun en ole raskaana). Tämän jälkeen on ihan normaali ja hyvä olo. Mutta klo 22 se alkaa. Tuntuu että on niin kauhea ähky että kuolen. Mitenkään päin ei ole...
  2. mum84

    Pystyisipä pian taas nukkumaan selällään....(ihan turhis)

    Mutta vielä tässä joutuu ainakin 3kk odotella että vauva syntyy. Tosin tuskin ne yöunet siitä paranee sen synnyttyä. Tympii vaan kun yleensä nukun aina selälläni ja nyt ei pysty kun taju lähtee :headwall:
  3. mum84

    Meidän 5 vuotias ei malta odottaa että saadaan äitiyspakkaus.

    Melkein joka päivä saa olla netistä näyttämässä kuvia siitä. Ja matkalla hoidosta kotiin jännittää aina joko on tullut lappu postilaatikkoon. Vanhoja vauvanvaatteita viikkaa uudestaan ja uudestaan :heart: No ensi viikolla pitäisi pakkauksen tulla.
  4. mum84

    Meinasin laittaa ilmoituksen että ostetaan pinnasänky....

    Soitin isälleni että laittaa työpaikalla lapun ilmoitustaululle että ostetaan käytetty pinnasänky. En haluaisi periaatteesta hankkia kaikkea uutena ja luulin ettei meille enempää lapsia tule niin oltiin jo ehditty kierrättää se pinnasänkykin. No isäni totesi "miksi ette vie sitä pinnasänkyä...
  5. mum84

    Mikä sää?

    Täällä on kuuma ja aurinko paistaa. Rannasta äsken tultiin niin piti tulla sisälle viilentymään.
  6. mum84

    Viisaudenhampaat+raskaus

    Joo, tyhmä kysymys mutta kun en tiedä |O Eli onko siis ihan ok poistattaa viisaudenhampaita raskausaikana? Mietin vain kun yksi niistä on päässyt kasvamaan sillein että se pinta on jo kokonaan esillä. Viimeksi kun menin näyttämään samassa vaiheessa olevaa hammasta hammaslääkärille niin...
  7. mum84

    Mistä näitä myyriä oikein tulee?

    Kissa ei ole aikoihin ulkoillut, mutta nyt kun on muutaman kerran käynyt pihalla, kipittää aina sisälle 5min kuluttua myyrä suussa. Avaa siis oven itse joten en ehdi kontrolloida onko sillä jokin otus suussaan. Äsken sitten pudotti sen lattialle josta toinen kissa (joka ei käy ulkona) nappasi...
  8. mum84

    Mitäs ruokana tänään?

    Meillä jauhelihakeittoa lasten toiveesta.
  9. mum84

    G: Miten synnytyksesi käynnistyi?

    Lapsivesien menolla, supistuksilla, käynnistämällä vai miten? Itselläni ekasta ensin tuli limatulppaa ja sitten alkoivat supistukset, tokasta supistuksilla. Mietin vaan, että toivottavasti tästä kolmannestakaan ei ala lapsivesien menolla, tulee pian kiire sairaalaan.
  10. mum84

    Oisko ideoita hodareiden täytteeksi?

    No joo, nakit, ketsuppi, kurkkusalaatti ja kuivattu sipuli mutta jotain muuta? Joskus jossain kokkiohjelmassa ne teki jotain mössöjä sinne täytteeksi, en vain muista yhtään mitä niihin tuli tai mikä se ohjelma oli. Mitä te laitatte?
  11. mum84

    Profiilissa kuva :)

    Ekaa kertaa minusta, tosin vain masusta. Tänään otettu, rv 25+4.
  12. mum84

    Kuva meidän riiviöpennuista (siis kissoista).

    Yksi puuttuu kuvasta. Niin suloisia, niin tuholaisia.
  13. mum84

    Oli pakko keittää riisipuuroa

    Siis ihan pakko. Niiiiiin paljon teki mieli, ja on tää hyvää :p Taitaakin olla ihan eka varsinainen himo johonkin syötävään tämän raskauen aikana. Viikkoja 25+3.
  14. mum84

    Oonko mä vähän nipo?

    Vai mitäs olette mieltä. Kun mua meinaa pikkasen alkaa ärsyttämään, että sillä välin kun ollaan töissä niin naapurin lapset (siis sellaiset naapurit jotka ei edes tervehdi vastaan tullessaan eikä olla siis missään tekemisissä) käy pomppimassa ilman lupaa meidän lasten trampoliinissa joka siis on...
  15. mum84

    Yllättävän nopeasti tuli kelan päätös

    Äitiysavustuksesta. Viikossa. Minä kun luulin että niissä kestää ja kestää...Mutta parempi näin.
  16. mum84

    Suostuiskohan ne tiistaina mittaamaan neuvolassa sf mitan....

    Jos nyt oikeen maanittelis. Viikkoja kun on "vasta" 25 niin eihän sitä nyt vielä mitata kun vasta 36 ja siitä eteenpäin :headwall:
  17. mum84

    Kaikenlaisia kesätyöläisiä olen kyllä nähnyt.....

    Mutta siis eräs kyllä veti ihan pohjat töitä hakiessaan. Olisi siis tulossa apulaiseksi vakkareiden kesälomien ajaksi 3 kuukaudeksi. Neiti kuitenkin pyysi että onnistuisiko, että hän pitäisi heinäkuussa kuukauden kesäloman. Siis että tulisi tuuraamaan lomia, mutta pitäisi itse lomaa...
  18. mum84

    Onkohan tää meidän vauva joku jättiläinen?

    Vai muuten vaan vilkas tms. Viikkoja on nyt vasta 24+1 ja potkut ihan sattuu. Tuntuu että siellä alkaa tila käydä ahtaaksi jo nyt, runnoo varsinkin tuonne kylkiluiden seuduille ihan kunnolla. Terävinä potkuina tai sitten vain työntämällä ja oikomalla itseään. Tiedän ettei aiempia raskauksia...
  19. mum84

    Mun mies kiduttaa mua!

    Se on laittanut tuonne pöydälle mun äitienpäivälahjat ja koittaa houkutella mua avaamaan ne. Ja se tietää että olen lahjojen suhteen todella utelias. Mutta mä aion kestää sunnuntaihin asti, laitoin ne kaappiin. :whistle:
  20. mum84

    Kuinka moni muistaa sen päivämäärän kun muutti miehensä kanssa yhteen?

    Minä nimittäin en. Piti ihan miehelle soittaa että mikä päivä pääsi armeijasta. Eikä sekään muistanut. Kuukauden kuitenkin muistan ja vuoden ja saakin riittää. Mihin kela sitä tietoa tarvitsee (äitiysraha, äitiysavustus jne. kaavakkeissa)?.

Yhteistyössä