Hakutulokset

  1. Malinelle

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Näköjään tiedoista puuttuu jotakin. Korjataanpas se nyt ikää löytyy itseltäni 22 vuotta ja näillä näkymin synnytyssairaala on Päijät-Hämeen Keskussairaala PHKS
  2. Malinelle

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Heippa =) Pystyisikö tänne liittymään mukaan? Testi tehty ja plussahan sieltä tuli <3 Toinen olisi tulossa,esikoinen nyt 4 vuotias. LA ois laskujeni mukaan 16.4 ja nyt siis 4+4 viikkoa. Todella iloinen yllätys,kun yli puolitoista vuotta yritetty ja nyt sitten tärppäsi vihdoin ja viimein =)
  3. Malinelle

    88 vuoden mammat

    Täälä myös 88 syntynyt äiti Lahdesta. Poika täyttää syyskuussa 4 vuotta Pikku kakkonen haaveissa =)
  4. Malinelle

    Koiran oudot makumieltymykset, mites muiden koirilla?

    Meillä kanssa on kaikki ruokainen koira :) Banaania syö ja mandariinit ovatkin vasta herkkua. Se siis syö ihan mitä vaan,mitä sille antaa :whistle:
  5. Malinelle

    Kissakuvia

    Meiltä löytyy 6 kk vanha simsku tyttö 8 vuotta vanha kotikissa uros 6 vuotta vanha kotikissa naaras
  6. Malinelle

    taas ihana vauva olisi esillä

    Meidän suklaanaamio simsku :heart: http://www.aijaa.com/v.php?i=3345004.jpg
  7. Malinelle

    Osaisiko joku auttaa puhelimen kanssa?

    mä vihaan puhelimia sitten :kieh: toi oli mun vara puhelin,kun toinen huollossa. Nyt ollaan sitten ilman puhelinta,jos ei ala toimimaan kerta :|
  8. Malinelle

    Osaisiko joku auttaa puhelimen kanssa?

    olen kokeillut monta kertaa ei auta,sit kokeilin kuluttaa akun loppuun ja laittaa lataukseen takaisin,ei toiminut :/
  9. Malinelle

    Osaisiko joku auttaa puhelimen kanssa?

    Eilen kun laitoin puhelimen lataukseen,se pimahti! Nyt näkyy vain sininen valo siinä näytöllä ja lukee download tuscani? Mitä toi voisi tarkoittaa? Olen kokeillu kaikkea jo,en saa toimimaan puhelinta.
  10. Malinelle

    Lahti pinoon ohoi!! =)

    Heippa! Täällä olisi 20 vuotias 2 vuotiaan pojan äiti. Asumme kartanon alueella lahdessa. Perheeseen kuuluu avokki,pari akvaariota,koira ja kissa. Olisi kiva löytää täältä lahdestakin ystäviä,kun niitä täällä ei tahdo olla yhtään :whistle: YV:llä voisi aluksi ottaa yhteyttä. Kovasti...
  11. Malinelle

    sanooko miehesi hyvää yötä?

    Sanoo hyvää yötä tai iyi geceler,joka päivä =)
  12. Malinelle

    tehdäämpä pino ketkä haluaa uusia ystäviä! :)

    Ystävää kovasti täällä kaipailisin,kun oikeastaan sellaista ei tällä hetkellä löydy. Perheeseen kuuluu minä 20 v,poika 2v ja mies. Myöskin lauma eläimiä löytyy mm. 3 kissaa,koira ja 2 akvaariota. Kovasti pidän eläimistä ja niiden kanssa harrastamisesta. Asumme Lahdessa tällä hetkellä...

Yhteistyössä