Hakutulokset

  1. SaWi

    raskaustestistä

    no stressinpoikasta on ollu kun alkoi koulut ja eskari...mä niiin olisin toivonu että tää menkattomuus olis tuonu yhen taaperon lisää mun elämään :(
  2. SaWi

    raskaustestistä

    No nii...mullon ollu säännölliset menkat kierto 30pvää,nytpä ne on sitten myöhässä 5pvää.Tein Elivo merkkisen raskaustestin ja näytti negaa...turvotuksen tunne alavatsassa on ja lievää kuvotusta aaltoillen mutta missäs se mun plussa?Vai mikähän näin yhtäkkiä vei mun menkat?:confused: Neljä...
  3. SaWi

    rokko?

    noo,onneks oon kotiäippänä että joudan olemaan hoitamassa kippeitä mussukoita :heart: Pitääkii tutkia kohta koululaiseni päästä varpaisiin...Kiitos teille inffosta :flower:
  4. SaWi

    rokko?

    joo,nyt soitti opettaja että tyttö on kipeenä...ja tuloo kotio.
  5. SaWi

    rokko?

    voihan pee,luin tuolta vesirokon ja vyöruusun yhteyvestä :o isomummulla oli parisen viikkoo sitten vyöruusu,ei kait se virus oo sieltä pompannu?Ei olis menty käymään sillo siellä muttei tiijetty että hän sairastaa ennenku ehittiin olla siellä jo puol tuntia... :ashamed:
  6. SaWi

    rokko?

    Joopas aamulla poitsu 6v tuli näyttämään kämmenestä rakkulanäppyä.Sitten huomasin pari samanlaista päässä.JA kun vaatteet otettiin pois niin selän ja mahan aluella on varmaan parikymmentä näppyä tai vesikelloa:Onko tämä siis vesirokko?Vai joku muu?Käsivarsissa ja jaloissa ei juurikaan näy vielä...
  7. SaWi

    Mitä kakun väliin banaanin lisäksi, lapset eivät halua hilloa

    Vaniljakastiketta :heart: Vielä kun ite tekee jauheesta sen ja laittaa vähemmän nestettä kuin ohjeessa niin naminams ja pysyy kakun sisällä!Ja sopii banskun kanssa erittäin hyvin :)
  8. SaWi

    Joko talvivaatteet käytössä?

    Savossa ollaan ja eilennii illalla oli muksuilla topat päällä.Ei hitsi siinä tuulessa kevytpuvulla tehny mitää ja mittari lähellä nollaa.Minä laitan topat päälle muksuille vaikka heinäkuussa jos keli sitä vaatii!!! :D :D
  9. SaWi

    Kantajänteen tulehdus

    Nyt oli yön miehen lentopalloiluun tarkotettu nilkkatuki mulla jalassa ja nyt aamulla oli suht okei tuo jalka.Tosin tuki on edelleen jalassa =) Itelläkii olis lentopalloo tänään illalla :ashamed: ja haluun mennä!!!Asicsin varrelliset pelikengät tekee jalan kivuttoman tuntuseks ja pystyy...
  10. SaWi

    Kantajänteen tulehdus

    Kortisoonipiikkejä ne ehdotteli annettavaks myöhemmin mutta eihän niistä oo apua pidemmän päälle?Ja mie pelekeen neuloja!!! :o :D
  11. SaWi

    G:Oletko joskus pelännyt naapuriasi

    Kyllä,lasten kaverin äitiä :D
  12. SaWi

    Kantajänteen tulehdus

    Mulla noi crocsin nimelliset kyllä tappo ton jalan tähän kuntoon :ashamed: Kiitos kaikille,usko ton jalan paranemiseen on kyllä kovilla...Mut jos tää tästä alkais helpottoo :hug:
  13. SaWi

    Kahden tai useamman lapsen äidit, tarviisin vähän rohkaisua

    Mulla eka 4h 27min,toinen 4h25min,kolmas 5h10min ja nuorimmainen 3h18min.Eipä oo paljo ehtinynnä mietiskelemmää millo olis aika lähtee,onneks ei ollu pitkä matka .Nykyisessä asuinpaikassa en varmaan ehtis sairaalaan asti :D :whistle:
  14. SaWi

    Kantajänteen tulehdus

    Minä oon ostanu aika isolla rahalla uusia kenkiä nytten vähälle aikaa,kunnon kengät jalassa oireet hieman helpottaa,kun taas sit pois otettua huhhuijaa...Aamulla on kyllä yks pökkelö tuo käpälä :( En oo koskaan ollu oikeen lääkkeitten ystävä enkä oo tarvinnu syyä ku jotai antilooppikuureja...
  15. SaWi

    Kantajänteen tulehdus

    Joo perkules,mulla todettiin jalassa virheasento ja sit toi tulehdustila plus siitä johtuva luupiikki kantapäässä.lääkäri käski lepuuttaa käpälää aina kun mahdollista ja viikon ibuprofeenikuuri...Aika mahdotonta lepuuttaa mitään lauman muksuja kera kun pää pitää välillä ottaa kolmanneks jalaks...
  16. SaWi

    jatkuvaa ovikellon soittamista

    :o Siinäpä olis lapsukaiset kattonu suu auki mitä naapurin täti sanoo :laugh: :laugh:
  17. SaWi

    jatkuvaa ovikellon soittamista

    Se oli myös välillä aika pelottavaa :|
  18. SaWi

    jatkuvaa ovikellon soittamista

    Meillä oli entisen asunnon naapurissa perhe joka oli supisuomalainen mut niille ei silti menny perille asiat...Jos sano lapsille vähä äkeemmin sit että ei oo meidän tytö kotona niin saatto akka tulla suu vaahdossa skeptisesti kurkkimaan ovenraosta piilotellaanko myö omia lapsia eikä anneta tulla...
  19. SaWi

    Paljonko ulkona pakkasta, kun vaihdatte välikausipuvut toppahaalareihin?

    Meilläkii ensin lisätään fleece-ja villavaatetta kevythaalarin alle,pikkupakkasilla riippuen tuulesta jne joko toppaa päälle :)

Yhteistyössä