Hakutulokset

  1. M

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Nyt alkaa muisti tehdä jo tepposet...:p Kotikäynnin jälkeen meillä oli kaks neuvontakertaa, joista siis edellinen oli viimeinen. Kotiselvityksen lukua ei kai lasketa neuvonnaksi. Se on meillä siis edessä toukokuussa.
  2. M

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Heissan kaikille! Eilen oli viimeinen neuvontakäynti ja nyt odottelemme kotiselvityksen valmistumista. Varsinaisen luvan saaminen menee varmaan syksyyn riippuen Valviran kokousaikataulusta. Maaksi meillä on varmistunut Kiina ja sn-ohjelma. Eli jänna kevät ja kesä tulossa! =) Tietääkö kukaan...
  3. M

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Kotikäynti meni oikein mukavasti! =) Juotiin kahvia ja keskusteltiin meidän parisuhteesta. Meillä oli oikein mukavan rento aamupäivä. Seuraava tapaaminen on tammikuun puolessa välissä ja se onkin toiseksi viimeinen tapaaminen! Kotitehtävän aiheena: kasvatus. Täällä oli puhetta...
  4. M

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Dodii! Taas on rustattu yksi kotitehtävä ja tällä kertaa aiheena Parisuhde. Nyt odotellaan ensi viikon kotikäyntiä, joka siis meidän 4. tapaaminen. Jännää! Sen verran on taas kiirettä pitänyt että maavaihtoja ei olla kunnolla ehditty miettiä. Kolmen kärki tällä hetkellä: Etelä-Afrikka, Intia ja...
  5. M

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Heissan kaikille! Kolmas neuvontakäynti on takana ja seuraava käynti saatiin marraskuulle. Luvassa siis kotikäynti. Kotitehtävän aiheena on parisuhde. Nopeasti tämä aika menee kyllä eteenpäin. Onko täällä ketään joka olisi tulossa lokakuussa Espooseen adoptiovalmennuskurssille. Olemme miehen...
  6. M

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Hei! Kirjoitinkin jo yhden topicin alle mutta laitetaan tännekin! Eli alkutaipaleella ollaan, kolmas neuvonta käynti tulossa syksyllä. Olen 35 vuotias ja mies 38 vuotta. Lapsettomuushoidot ovat päättyneet tuloksettomana. Takana 6 vuotta yritystä. Kaikki keinot mahdolliset keinot olleet käytössä...
  7. M

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Hei! Ajattelin liittyä joukkoonne. Olen 35-vuotias ja mies on 37-vuotta. Olemme käyneet läpi lapsettomuushoidot (6 v) jotka päättyivät tuloksettomana tänä keväänä. Syyna selittämätön lapsettomuus. Laitoimme PeLaan paperit jo ennen joulua ja ajatuksissa siintää kansainvälinen adoptio. Neuvonta on...
  8. M

    Kohdunulkoinen raskaus: jälkipuintia

    Pyrola PAS on pakastetun alkion siirto. Meille tehtiin ensimmäinen koeputkihedelmöitys eli IVF viime loka-marraskuussa mistä siis tuli kohdunulkoinen. Me saatiin kuitenkin aikaiseksi kymmenen alkiota, jotka nyt köllöttelevat pakkasessa. Nyt kasvattelen kohdunlimakalvoa Zumenonilla ja liitän...
  9. M

    Kohdunulkoinen raskaus: jälkipuintia

    Heissan! Tänne kuuluu ihan hyvää! Aloitin Zumenonit vähän yli viikko sitten ja tässä kierrossa olisi tarkoitus tehdä eka PAS. Kävin eilen ultrassa ja samalla kerrattiin sitä marraskuun ku:sta. Lääkäri oli ihan positiivisella mielellä. Meillä on hyvin alkioita pakkasessa. Lääkäri mainitsi taas...
  10. M

    Kohdunulkoinen raskaus: jälkipuintia

    Olen käynyt säännöllisesti lukemassa mitä teille kuuluu ja samalla muistellut miten omalla kohdalla hommat meni. Fyysinen toipuminen kohdunulkoisesti meni suht nopeasti ja sainkin tammikuun kontrollissa "puhtaat" paperit. Joku läikkä kohdun kaulaan jäi mutta se on voinut olla lääkärin mukaan...
  11. M

    Kohdunulkoinen raskaus: jälkipuintia

    Hei! Minullakin keskeytettiin raskaus kohdunkaulakanavasta n. puolitoista kuukautta sitten. Harvinaista, sanottiin myös minulle. Meillä oli takana ensimmäinen IVF. Minulle suositeltiin sitä sytostaattipiikkiä nimenomaan sen verenvuotoriskin takia. Sain piikin kankkuun ja sitten alkoi...
  12. M

    Hcg nousee mutta kohtu tyhjä.

    Nostan aihetta! Tänään hcg 2600 ja kohtu edelleen tyhjä, ei merkkejä ulkoisesta. Epäselvä tilanne jatkuu edelleen...
  13. M

    Hcg nousee mutta kohtu tyhjä.

    Hei! Haluaisin kuulla kokemuksia tällaisesta raastavasta tilanteesta mikä meillä on nyt käynnissä. Meille tehtiin IVF kolmisen viikkoa sitten. Raskausviikkoja minulla oli nyt ehkä 6+jotain. Hcg lähti alkuun matalalta ja hitaasti nousuun. Puolitoista viikkoa sitten minulla alkoi vuoto, joka...

Yhteistyössä