Hakutulokset

  1. Besserwisser

    Jyväskylän menovinkit

    Luonnossa tulee liikuttua paljon kotikulmillakin, joten nyt haemme vähän erilaisia elämyksiä.
  2. Besserwisser

    Jyväskylän menovinkit

    Ollaan miehen kanssa lähdössä viikonloppuna Jyväskylään hotellilomalle. Oltaisiin kiitollisia menovinkeistä niin päivä- kuin ilta-aikaan. =)
  3. Besserwisser

    Hauskaa pääsiäshubailua (kera kuvan)

  4. Besserwisser

    Iltaa!

    Vai sellaista. No, ei jaksa kiinnostaa tarpeeks, jotta tutkisin asiaa enempää.
  5. Besserwisser

    Palstalaisten kuvaketjua onko?

    Laitetaanpas minunkin kuva tänne (mä ja mun bestikset samassa kuvassa): :D
  6. Besserwisser

    Iltaa!

    Muutosvastaisia ihmisiä tai muuten vain kaavoihinsa kangistuneita, kun katoavat palstan päivityksen yhteydessä...? :P
  7. Besserwisser

    Iltaa!

    Moi pitkästä aikaa! Palstan ulkoasu näkyy muuttuneen roimasti viime kerrasta. Onko meno ollut samanlaista ja puheenaiheet samat vai onko muutos tuonut mukanaan uusia tuulia niihinkin? :confused:
  8. Besserwisser

    Löytyykö muita yksinhuoltajaäitejä, jotka asuu lapsineen omakotitalossa?

    Hyvä kuulla, että me naiset pärjätään omillamme näin hienosti. Hienoa, siskot! :D
  9. Besserwisser

    Löytyykö muita yksinhuoltajaäitejä, jotka asuu lapsineen omakotitalossa?

    Riittääkö aika talon kunnossapitoon töiden ja lasten (sekä lemmikkien) lomassa? Itselläni riittää just ja just, ja mietinkin, että mistähän sais ostettua lisää tunteja vuorokauteen? :xmas:
  10. Besserwisser

    Uusi elämä ja uusi rakkaus

    Kiitti. Kuva oli parempi ottaa pois, kun en viitsinyt alkaa kinaamaan pukeutumisesta tai ulkonäöstä muutenkaan tämän enempää. Pitänee varata sellaiselle aikaa jostain toisaalta. ;)
  11. Besserwisser

    Uusi elämä ja uusi rakkaus

    En minä ole suhteesta toiseen hypännyt, päin vastoin. Olen kyllä tutustunut moniin miehiin, mutta pelkästään löytääkseni sen oikean heidän joukostaan. Pukeutumistyylin perusteellakaan et voi minua teiniksi nimittää, sillä kuvassa päällä ollut asuste kuului sen illan juhlien rock-teemaan.
  12. Besserwisser

    Uusi elämä ja uusi rakkaus

    Olen jo 30-vuotias.
  13. Besserwisser

    Uusi elämä ja uusi rakkaus

    Kaikki kerralla uusiksi vaan. =)
  14. Besserwisser

    Uusi elämä ja uusi rakkaus

    Vain nopeat pärjäävät. ;)
  15. Besserwisser

    Uusi elämä ja uusi rakkaus

    Kuulostaa hyvälle, onnea sullekin! =)
  16. Besserwisser

    Uusi elämä ja uusi rakkaus

    Niin mäkin olen ja siksi monta miestä tsekkasinkin ja heidän joukostaan löytyi ihan oikea helmi, juuri minulle paras mies. :heart:
  17. Besserwisser

    Uusi elämä ja uusi rakkaus

    Kiitos! =)
  18. Besserwisser

    Uusi elämä ja uusi rakkaus

    Sellainen meni jo.
  19. Besserwisser

    Uusi elämä ja uusi rakkaus

    Valitsin valehtelematta reilun parinkymmenen ehdokkaan joukosta. :whistle: Tuoltahan niitä miehiä löytyy netistä, lenkkipoluilta, baareista ja työmailta. =)
  20. Besserwisser

    Uusi elämä ja uusi rakkaus

    Kyllä olin... tai siis olen edelleen, kun on harkinta-aika vielä menossa. Yhteisiä vuosia tuli exän kanssa 10 täyteen helmikuussa ja silloin myös erottiin. Omassa talossa olen elänyt lasten ja lemmikkien kanssa nyt pari kuukautta. =)

Yhteistyössä