Hakutulokset

  1. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitos kaikille tasapuolisesti onnitteluista. Ja tsemppiä I-K odotukseen. Hurjaa vauhtia aika kuluu, tunnet jo liikkeet :love: Meidän vauva on aivan uskomattoman söpö pieni tuittupää. Häntä on sanottu sekä minun että miehen näköiseksi (y) Imetys ei aivan suju. Pieni ei saanut aluksi imettyä...
  2. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Meidän pieni tyttönen syntyi sektiolla su 19.2. Rv 37+2 Painoa oli vähemmän kuin arvioitu eli vain 2,75 kg ja pituus 48 cm. Leikkaus meni hyvin ja tunne oli jännä kun alakropassa ei ollut mitään tunnetta paitsi heilunta. Lääkkeistä ja syömättömyydestä menin todella heikoksi ja eilispäivä meni...
  3. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Maria, mukava kuulla sinustakin. Hyvä juttu, kun on rauhallinen poika :love: Onko teillä synnyttäneillä joku oma palsta, jossa jatkatte keskustelua? Vai ehtiikö sitä sitten enää palstailemaan :rolleyes: elinas Koska pääset vauvan kanssa kotiin? ON: Käynnistys ei onnistu, kohdunsuu on liian...
  4. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Joo vuorokausi. Ajattelin että huomenna olis hyvä päivä synnyttää. Silloin viikot 37+0 ja jotenkin hauska päivämäärä, mut katotaan miten etenee.
  5. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    elinas ONNEA pikkumiehestä! :love: Ihana juttu! Tais melkein 4 tunnissa tulla? Vai mistä se lasketaan. Tarviko sulla puhtaista kalvoja? Oon niin onnellinen sun puolesta. Tsemppiä imetykseen! Terveisiä myös miehelle ja koko perheelle! Mulla otettiin aamulla pois ballonki. Oon vasta 3 cm auki ja...
  6. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    elinas kyllä sulla varmaan alkaa pian tapahtumaan. Oot kuitenkin viikon pidemmällä. Miten paljon olit auki kun laittoivat ballongin? On se kuitenkin mukavampi hoitaa vauvaa, ettei ole vakavammin sairas. Täällä pitävät taukoa käynnistyslääkkeistä ja laittoivat taas ballongin, ettei mun pienen...
  7. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hei elinas, täällä on viikon sisällä todella monella lähtenyt käyntiin ballongin avulla. Yhdellä äidillä tuli ballonki heti pois, yhdellä seuraavana yönä, molemmilla nyytit sylissä 3-4 tunnin päästä siitä. Olivat kyllä uudelleen synnyttäjiä. Ei sattunut laitto, pissaaminen oli vähän hankalaa...
  8. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Ihanaa elinas kun pääsit kotona käymään. Mulla olis kans haaveena koti ja.. pizza. Mulla protskut lähenee jo 3 gr niin olisko se sitten 3+ ja paineet käy välillä sadassa, niin en uskaltaisi lähtee. Eilen alkoi piirtymään supistukset käyrälle ja yölläkin mitattiin. Äsken aamulla tuli jo 5 min...
  9. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    elinas vai niin kävi sullekin. Voi harmittaa aluksi mutta on tämä sairaala kuitenkin turvallisinta. Mullahan ei oo käynnistys onnistunut vieläkään ja tänään väläyteltiin sektiotakin. Mulla on äkisti taas protskut noussut. Katsotaan mitä tuleman pitää? Juuri nyt taas supistaa mutta jos se ei...
  10. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    elinas ei oo mulla mennyt lapsivedet vielä, voi kun etenisi tämä homma ;-) Mites sulla meni ä-poli käynti? lumeton ihanaa kun tulit tsemppaamaan. Muistan kun joskus 100 v. sitten piinailtiin hoidoissa yhtaikaa :-) ja vasta nyt olen pääsemässä maaliin. Mutta hyvä tämä näinkin ja tuntuu edelleen...
  11. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    On lääkitys. Mutta oli myös noissa korkeemmissa paineissa :-o
  12. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    elinas paineet laskeneet nyt 84-89:ään, siis alapaineet. Silloin kun jouduin tänne, ne oli 100-111. Pissassa liuskatestissä 1+, mutta labramittauksilla 0,7-1,5 gr, en tiedä paljonko ne olis liuskatestissä. Jalat on ollut kuin elefantilla jo 2 kk. :-)
  13. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    I-K mulla oli kans kova maha, mutta se loppui. Olikohan joku niistä tukilääkkeistä, joka aiheutti kovuutta? Taisin kokeilla myös maitohappobakteeri-jogurtteja. Täällä olen vielä synnärilllä. Käynnistyslääkkeillä saivat supistukset tulemaan illaksi ja koko seuraavan yön supistellessa...
  14. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Seurantaa on ollu polilla nyt aika monta käyntiä ja viimeksi maanantaina sanoivat, että on aivan liipaisimella että "puretaan" raskaus. Vauva kuulemma selviytyy jo, mutta raskausmyrkytys voi olla niin salakavala, että äidille voi käydä hullusti. Täällä vielä seurataan arvoja edelleen päivittäin...
  15. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    No en päässyt enää kotiin. Paineet laski ja pissakin tuli puhtaammaksi, mutta eivät ota enää riskiä kun mulla nuo arvot seilaa. Painoarvio n. 3 kg nyt. Eka käynnistyspillerin murunen on juuri otettu. Se on menoa nyt. :eek: Voi mennä silti useampi päivä, että saa vauvan syliin.
  16. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    I-K inhottava vaiva tuo närästys, itsellä on auttanut omepratzol aamuisin 1 krt/vrk. Tosi nopeasti menee aika, kun pääset jo np-ultraan. Kaikkea hyvää odotukseen sinulle ja vauvalle + miehellesi. elinas ei mene sinullakaan varmaan enää kauaa, kuulostaa, että ennen LA :ta pääset synnyttämään...
  17. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hui sentään elinas toivottavasti flunssasi paranee pian ja tuntuu varmaan ikävältä yskiäkin mahan kanssa :cautious: Itselläni on nuo alapaineet vaihdelleet koko ajan, joka viikko käy sadassa, usein mitattaessa n. 94-98, tavoite olisi 85 mutta ei ole kuin harvoin niin matalalla. Pissaan on...
  18. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Voi Maria Paljon onnea pojasta! Miten aika tuntuu menevän nyt nopeasti. Vasta muistan kuinka plussasit ja olit alkuun vähän epävarma, miten käy :) Hyvinhän siinä kävi. Ihanaa ja ihmeellistä aikaa sinulle ja perheellesi vauvan kanssa :love: Elinas hui minkä hintainen ultra..mutta toisaalta on...
  19. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Pääsin eilen pois sairaalasta. Saatiin verenpaineet laskuun ja ne valtavat turvotukset hävisi myös. Pitivät 4 päivää kun oli epäilys, että tulee/on myrkytys. Ensin kyllä säikähdin, kun sanoivat, että jos on myrkytys siihen on hoitona vaan synnytys :eek: tuntui, että se tulisi liian nopeaan...
  20. S

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea sykkeestä Iida-K ja kaikkea hyvää odotukseen. Itse jouduin tänään ultran jälkeen suoraan osastolle lepoon. Vauvalla kaikki hyvin. Itse en tunne mitään outoa, mutta verenpaineet 190/100, ehkä raskausmyrkytys tai sitten vaan verenpainetauti iski? Siihen löytyy kuulemma lääkkeet mutta...

Yhteistyössä