Hakutulokset

  1. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heipat kaikille :wave: Tänään olin varhaisultrassa ja viikkoja oli 7+1 sydän sykki ja äänetkin kuulu :heart: Siirryn nyt sitten huhtikuun hurmureihin ja toivon että pysyy kyydissä!! Toivon paljon plussia tänne :heart:
  2. T

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Voimia keskenmenon saaneille :flower: Torstaina olin ekassa neuvolassa ja hirvee määrä lippua lappua vihkoa ja kirjaa mukaan=) Viikkoja on nyt 7-10 =)Maanantaina ultraan varmistamaan viikot, koska ei lääkärikään sanoa viikoista mitään. Syke löytyi jo, mutta niin löytyy koti dopplerillakin...
  3. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Matunen kyllä mäkin viivan nään :heart: Enpä Sitten tiedä mikä oli, syke on löytynyt moneen kertaan tänään ja mun syke ei niin korkee ollu :O Nooh josko sitä varhaisultraa sit harkittis!! Jaksas vaan odottaa sitä neuvolaa :headwall:
  4. T

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Poikaa testi meille lupaili =) Tänään tapahtu jotain todella outoa, mulla on kotidoppler ja sitä tänään kokeilin piruuttani ja syke löytyi!! 150 ja 145 meni! Joko mulla on itellä todella korkee syke tai.... En edes tiedä, ei varmaan pitäs 5+4 kuulua sykettä!!!!
  5. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Sitkeäsissi juu huhtikuisiin liityin. Tän hetken la olis 16.4 =) Tänään tapahtu jotain todella outoa, mulla on kotidoppler ja sitä tänään kokeilin piruuttani ja syke löytyi!! 150 ja 145 meni! Joko mulla on itellä todella korkee syke tai.... En edes tiedä, ei varmaan pitäs 5+4 kuulua sykettä!!!!
  6. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Onnea plussanneille ja haamun saaneille :flower: Itse odottelen ekaa neuvolaa joka ois 26.8 =) Varhaisultrasta oli alustavasti puhetta mutta saa kattoa mikä on mieli sillon =) Ukko on niin innoissaan että kattelee kehtoja ja rupee tarttumaan tuo innostus asiasta mut kumminkaan ei uskalla edes...
  7. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kati_ Mulla oli aivan samanlainen viiva päivällä ja illalla, sit tein yöllä tuon clearblue testin ja siinä selkee positiivinen =) En kylläkään vielä usko sitä itse....
  8. T

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Jos nyt uskaltas tänne ilmottautua =) 16.4 / tikru83 / 31 / 3 / satks / ?
  9. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    image Nonii siinä se ois, unta kun en saanut niin päätin testailla :)
  10. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Elikkäs kolmen päivän päästä olis tarkotus alkaa menkat. Nyt jänskättää ihan todella :( Pakko lentää apteekkiin ja hakee huomis aamua varten uus testi, muut kun oli päivällä tehtyjä! Yritys ollaan pantu paussille, dieettiä ja elämäntapa remonttia olis tarkotus alottaa
  11. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    image En tiedä onko mun silmässä vaan tuo viiva vai näkyykö se muitten silmään? Tää oli kolmas testi ja jokasessa samanlainen viiva
  12. T

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    pieni toive, pahoittelut ja paljon voimia teille :hug: Pitäis nuo menkat alkaa tossa 23pv:n paikkeilla ja kyllä siihen suuntaan oireilee että alkaa ajallaan :headwall: Täällä on kans kovasti touhuttu ennen ja jälkeen oviksen ja muutenkin koko ajan :D Nooh jos on alkaakseen niin sitten...
  13. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiva lukea että muillakin on näitä oireiluja ja muita tuntemuksia!!! Itsellä on kaikki samat oireilut mitä oli toisen lapsen alussakin, nyt vaan tarttis malttaa olla hötkyilemättä testien kanssa. 23pv päivä pitäis alkaa jos on alkaakseen, niiiiiiiiiiin pitkä matka vielä :headwall:
  14. T

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Enpä mä tiedä oliko juuri siitä apua, mutta ensimmäisenä päivänä kun kuukautiset alko niin aloin "nauttia" greippimehua n.1dl aamusin tyhjään vatsaan. Googletin apukeinoja raskautumiseen ja tuo mehu osui silmään joten päätin kokeilla, sitten laskeskelin mahdolliset tärppipäivät ja peuhattiin...
  15. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Olipas kiva herätä aamulla, oksetti niin pirusti ja mahaa nipistelly :x Kai tässä saa jonku mahataudin, nyt kun ei jaksas sairastella :headwall:
  16. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Liitytääs tähän ryhmään :wave: Viime kuussa yriteltiin maltillisesti ja tässä kuussa on yritetty urakalla, laskeskeltu tärppi päiviä testaillu en oo, nautittu greippimehua ja multitabsia :p Niitä käytettiin kakkostakin tehdessä ja auttoi, kai :D Kovasti tahtoisin kolmatta ja viimistä =)
  17. T

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Liitytääs tähän ryhmään :wave: Viime kuussa yriteltiin maltillisesti ja tässä kuussa on yritetty urakalla, laskeskeltu tärppi päiviä, nautittu greippimehua ja multitabsia :p Niitä käytettiin kakkostakin tehdessä ja auttoi, kai :D Kovasti tahtoisin kolmatta ja viimistä =)
  18. T

    ?

    Laskettu olis sitten 17.11 toivoo vaan että kaikki menee hyvin..
  19. T

    ?

    Juu olin sitten siellä lääkärissä, ja sain ÄITIYSKORTIN ja rv 6+4.. Ultraan mennään viikolla 8.. :heart: :heart:
  20. T

    ?

    Hullultahan tämä tuntuu jos en enää ole raskaana. Kahvi ei enää maistu, koko ajan jotain napostelen, paino noussut pari kiloa, aamuisin pakko syödä aamupalaa muuten ei jaksa mitään ym...

Yhteistyössä