Hakutulokset

  1. C

    voi herne!

    alko eilen tehdä mieli oikeeta kunnon hernekeittoa. laitoin illalla herneet likoamaan koska mun piti tulla tänään kahdelta kotiin ja oli tarkotus heti tehdä soppa.. no, pääsinkin kotiin vasta puoli tuntia sitten ja mietin, että en millään jaksais enää alkaa sitä keittoa väsäämään; onko siis...
  2. C

    pakastetut sienet

    en itseasiassa tiedä kun vanhemmiltani aina joka syksy saan sienet jo paistettuina pakkasta vaille.. en taida uskaltaa syödä enää. :)
  3. C

    pakastetut sienet

    kauanko pakkasessa olleita sieniä uskaltaisit käyttää? löysin pakkasesta pussin missä paistettuja kantarelleja ja suppilovahveroita, mut en saa päivämäärästä selvää koska oon pakastanu.. voi olla tän syksyn pussi, mut saattaa olla 2007 syksyltäkin, sen vanhempi ei voi olla.. mut msitä...
  4. C

    mä haluan pois täältä jumalan selän takaa kun kaikki on niin hankalaa!!!

    kultainen keskitie: vaihdetaan aina välillä? vaiks jokatoinen viikonloppu? vähän sellanen huoltajuussysteemi? :D:D:D
  5. C

    mä haluan pois täältä jumalan selän takaa kun kaikki on niin hankalaa!!!

    en asu, itseasiassa lähelläkään iitä :D
  6. C

    mä haluan pois täältä jumalan selän takaa kun kaikki on niin hankalaa!!!

    no en kyllä kehtaa autoa ruinata sen päälle et niil on mun lapsi. ja ei tää nyt näin vakavaa ole, harmittaa vaan välillä, mut oma valinta =)
  7. C

    mä haluan pois täältä jumalan selän takaa kun kaikki on niin hankalaa!!!

    jos asut pääkaupunkiseudulla (niinkun muistelen?) niin meille ajelee sellasen pari tuntia... :whistle:
  8. C

    mä haluan pois täältä jumalan selän takaa kun kaikki on niin hankalaa!!!

    ja sillä 500 eurolla maksetaan myös bensat, vakuutukset, katsastukset, verot, mahdolliset korjaukset, uudet renkaat tarvittaessa...? siinä tapauksessa sitten.
  9. C

    mä haluan pois täältä jumalan selän takaa kun kaikki on niin hankalaa!!!

    mulla on ajokortti, mutta ei todellakaan varaa ostaa autoa! saan työmatkat kuljettua meidän autolla kun mies kulkee kimpassa kaverinsa kanssa. en mä pysty mitään autoa tosta vaan hankkimaan, työsopimus loppuu toukokuussa eikä jatkosta tietoa!
  10. C

    mä haluan pois täältä jumalan selän takaa kun kaikki on niin hankalaa!!!

    onneks ne autot on ihan ilmaisia ja niitä voi tosta vaan ostella. meillä on auto, mutta se on illat ja viikonloput miehellä, eli mulla ei periaatteessa ole autoa.
  11. C

    mä haluan pois täältä jumalan selän takaa kun kaikki on niin hankalaa!!!

    niinpä, oravanpyörä. mulla on täällä perähikiällä vaikka joka päivälle lapsenvahti, mutta ei sitten mitään tekemistä. mutta ei sillä, osaan kyllä arvostaa ihan oikeasti saamaani apua, olis vaan niin kiva alkaa käymään esim.punttarilla kun sitä vapaata kerta olis tarjolla...
  12. C

    mä haluan pois täältä jumalan selän takaa kun kaikki on niin hankalaa!!!

    :headwall: :headwall: :headwall: hehheh
  13. C

    mä haluan pois täältä jumalan selän takaa kun kaikki on niin hankalaa!!!

    koska mun koko elämä on täällä. valtava tukiverkosto, ystäviä ,suku, lapseni isä sukuineen, mun miehen suku.. jos muuttaisin, niin kaikki jäis tänne.
  14. C

    mä haluan pois täältä jumalan selän takaa kun kaikki on niin hankalaa!!!

    täällä ei ole kuntosalia, elokuvateatteria, kivoja kahviloita, baareja, muita kun ruokakauppoja.... jos haluat lähteä jonnekin muualle kun paikalliseen räkälään, niin taksi per suunta on 50? plus muut kulungit. jos haluat lähtee uimahalliin tai punttarille, niin sun täytyy sit olla siellä...
  15. C

    mä en oo koskaan ikunakikuna tehnyt hernekeittoa itse alusta loppuun.

    pekonia :whistle: paistetaanko se pekoni ensin? :ashamed: :ashamed: :ashamed:
  16. C

    G: Missä teillä säilytetään lasten leluja?

    meillä tilan ahtauden vuoksi on ensinnäkin karsittu heti ne lelut pois millä ipana ei enää leiki (siltä ei kyllä kannata kysyä, koska mitään ei sais viedä varastoon, mut kun vie vaan eikä puhu mitään niin ei se niitä kaipaakaan. julmaa :D) joten meillä 3 pahvista sängynaluslaatikkoa joissa...
  17. C

    mä en oo koskaan ikunakikuna tehnyt hernekeittoa itse alusta loppuun.

    netissä on ohjeita vaikka kuinka, joten antakaas mulle nyt hernarivinkkejä ja hyväks todettuja ohjeita? :D (huomena laitan herneet likoon, eli tiistain projekti tää kokkailu :D)
  18. C

    Yh:t, mitä teette kun lapset ovat isällä?

    olen myös yhteishuoltaja.. mutta näen kavereita, käydään baarissa ja ostoksilla, valvon myöhään, nukun pitkään, nautin siitä et ei tarvii tehdä ruokaa eikä noudattaa rutiineita :D saunaankin voi mennä vaikka yöllä kolmelta ja alkaa sit tekeen ruokaa :xmas: toisinaan tympii ja on tylsää, mut...
  19. C

    Kaikki eronneet vastailemaan!

    papereissa lukee et jokatoinen vl ja sit arkisin miten sovitaan. viikonlopuista on pidetty kiinni ihan siks et osaa sit aina suunnitella omat menonsa kun tietää et vaik parittomat on isiviikonloppuja. asutaan exän kanssa tosi lähekkäin ja ollaan todella hyvissä väleissä, joten poika on...

Yhteistyössä