Hakutulokset

  1. J

    Saanko ihmetellä; Miten ihminen IKINÄ selviää oman äitinsä tai isänsä kuolemasta...Saati vaikka lapsensa kuolemasta?

    elämä ollut yhtä tuskaa maaliskuun 9 päivästä asti,kun poikani sydänääniä ei enää kuulunut neuvolasa.silloin oli rv40+4.seuraavana iltana poika syntyi.ja jotain kuoli minustakin samalla.ensimmäiset viikot kotona itkin kokoajan ja järjestelin hautajaisia.hautajaiset menivät kuin unessa ja sen...
  2. J

    voiko mies olla noin omahyväinen p***a

    myös syyttänyt mua että olen pojan haudalta vienyt yhden hänen viemän nallen,ja me tultu siihen tulokseen että itse sen ottanut kun oli samana päivänä hakenut kirjoittamansa paperitkin sieltä.mulla ei kyllä mieleenkään tulisi ottaa vaikka kuinka huonot välit meillä olisi...
  3. J

    lapsien hassuja sanoja.

    kikkukkuu-lintu :D kyräkänny-peräkärry
  4. J

    voiko mies olla noin omahyväinen p***a

    no onneks ei edes nyt ehditty samaan osoitteeseen muuttamaan :D
  5. J

    voiko mies olla noin omahyväinen p***a

    no jos suoraan sanon niin onneks muuttaa...mut ärsyttää kun se esim.siitä muutostakin oli jo puhunut vanhimmalle tytölle siihen tyyliin että tosiaan oltaisiin muuttamassa myös,ja siitä kertoi jo ennen kun mulle edes oli koko asiasta puhunut.samoin toisille lapsille,sitten yks kaunis päivä yksi...
  6. J

    lapsien hassuja sanoja.

    nänni-jenni,olipa varmaan isosiskokin ylpeä pikkusiskostaan kun kaupassakin kutsui :D
  7. J

    lapsien hassuja sanoja.

    amaoomi-makaroni imumu-imuri kattikeikkaa-kastiketta :laugh:
  8. J

    voiko mies olla noin omahyväinen p***a

    sama tapaus oli juu :headwall:
  9. J

    voiko mies olla noin omahyväinen p***a

    hitto,kun tekis mieli hirttää munaskuukkeleista tuommoset hyypiöt :ashamed: nyt 8kk siitä kun poikamme kuoli ja senjälkeen aloimme uudelleen seurustelemaan,aluksi kaikki menikin hyvin ja haaveissa oli vauva.no vauvaa ei kuulunut ja sitten mies alkaa mua syyttämään että mussa vikaa kun en tule...
  10. J

    kuolinilmoitukseen tekstiä

    eli nyt olisi haussa lehteen laitettavaan ilmoitukseen teksti pikku-Joonalle :'( olisin kiitollinen jos muistat jotain lapselle sopivia värssyjä,kun en itse oikein löytänyt...
  11. J

    uskaltaisinko vielä vauvaa

    mun edellinen vauva syntyi n.5vkoa sitten,kuolleena ja nyt olemme lapsen isän kanssa viimepäivinä keskustelleet uudesta vauvasta,tai lähinnä siitä että uskaltaisiko vielä yrittää...mikään korvike vauvasta ei olisi tulossa menetetyn tilalle,vaan aikoinaan kun odottamaan aloin,olimme keskustelleet...
  12. J

    G: Tyhmimpiä juttuja mitä äiti-ihmiset on toisilleen laukoneet äitiydestä?

    yhdelle äidille oli sanont jok sukulainen,kun kolmas lapsi oli syntynyt kuolleena:et onhan sulla kaks tervettä lasta...tuskin tuota kolmattakaan menettää olis halunnut...mulle jos joku tulis sanomaan samalla tavalla,mä varmaan saisin jonkun raivarin ja iskisin hampaat kurkkuun :x
  13. J

    jälkivuodosta

    eli ei sit viel tarvitse huolestua...kait :whistle:
  14. J

    jälkivuodosta

    nolona kyselen :ashamed: kun mulla edelleen jälkivuotoa ja määrä vaihtelee päivittäin,joskus näy juuri mitään joskus sitten taas näkyy runsaastikin...onkohan tää enää normaalia,kun synnytyksestä nyt 5vkoa :whistle: kun aikaisemmissa loppunut jo 2-3vkon kuluttua...mitään kipua,outoa hajua ei...
  15. J

    10.4 tuli kuukausi menetyksestä

    :hug: :flower: voimia teille.meillä oli 4.4 hautajaiset ja sama pappi hautasi,joka meidän kaikki pojat kastanut...vartavasten pyysin häntä.hautajaisjärjestelyissä oli paljon apuna hautaustoimiston työntekijä,kun soitin hänelle,hän oli jo pienen arkunkin valmiiksi tilannut ja paljon auttoi...
  16. J

    10.4 tuli kuukausi menetyksestä

    mulle tuli tosi paha olo senjälkeen kun kävi :( muutenkin mä käynyt aika herkäks nykyään,tarvitse kun joku laulu kuulua,niin kyyneleet alkaa virtaamaan,joskus senkin huomannut et pinnakin palaa paljon nopeammin esim.poikien kanssa,kait se siitäkin johtuu kun usein olivat isällään viikonloppuina...
  17. J

    10.4 tuli kuukausi menetyksestä

    kiitos...tässä viimeviikot mennyt kotona ja isompien lasten isä sai mut suuttumaan sanoillaan ja teoillaan,eivät ole nyt olleet enää isällään pariin viikkoon...esim.sanoi kun puhuin hautajaisista,ai,hautaako ne tollasetkin ym.ja sitten hautajaisten jälkeen kävi yöllä humalassa huutamassa ikkunan...
  18. J

    10.4 tuli kuukausi menetyksestä

    meidän poikavauvan,joka kuoli kohtuun 9.3 ja syntyi 10 pvä,oli napanuora kahdesti kaulan ympäri ja solmukin siinä...5.3 oli laskettu aika :'(
  19. J

    10.4 tuli kuukausi menetyksestä

    4 päivä oli hautajaiset ja kannoin arkun kirkkoon ja haudalle,en tiedä mistä voimia sain.olo ollut tyhjä nämä viikot ja varsinkin nuo 9 ja 10 päivä oli aivan mieli maassa :'( joka ilta olemme käyneet hautuumaalla ja vein sinne eilen orvokkeja,ne kun olleet aina mun lempikukkia.nyt sitten vaan...
  20. J

    Raskaaksi uudelleen kun edellinen 6vkoa...

    onnea :flower: ajattelin itseni samaan tilanteeseen,jos nyt vauva ilmottaisi tulostaan...pitäisin lapsen,enkä tekisi aborttia.toivoisin että kaikki menisi paremmin kuin viimeksi ja saisin pitää vauvan.

Yhteistyössä