Hakutulokset

  1. S

    Kuopion seudun odottajat

    Hei. Jos haluat liittyä kerhoomme; kaksplus.fi/kerhot ja sieltä kuopion kotiäidit. Saataisiin lisää porukkaa jutustelemaan ja tapaamistakin ollaan suunniltetu...
  2. S

    3v ja yöheräily

    Mukava kuulla että muitakin yöllä heräileviä löytyy... Tuttavat kun heräilevät ainoastaan vauvojen kanssa!! Olo on ihan neuvoton kun joka paikasta tulee vaan vastaus että poika on terve eikä mitään syytä yö itkuille :kieh: Nauratellaan vaan että kyllä se joskus vielä nukkuu... No se ei...
  3. S

    kuopiolaiset äidit!

    Kaksplussan etusivulla aika alalaidassa on "kerhot" palkki. Siitä kun painaa tulee haku johon voi kirjottaa kuopion kotiäidit. sinne pääsee sisään ja sit "hae jäsenyyttä" :D
  4. S

    3v ja yöheräily

    Täällä täällä täällä.... :wave: :wave: Toi kirjotus oli kuin meidän elämästä! Meillä poju täyttää ylihuomenna kolme eikä IKINÄ ole nukkunut täyttä yötä. Meillä tulee ihan ihme raivareita keskellä yötä ja ne kestää 5-10 minuuttia. Välillä toki rauhoittuu ihan itsekseen tai silleen et menen...
  5. S

    kuopiolaiset äidit!

    nostetaan :D
  6. S

    Tulen hulluksi ja uhmaan itsekin!

    Meillä typy huusi pari vuotiaana PUOLITOISTA TUNTIA putkeen!! Se jos mikä oli hirveetä kuunneltavaa eikä siihen mikään auttanut. Annoin olla ja kävin vähän väliä vieressä ja kokeilin ottaa syliin. Raivarit tuli monta kertaa viikossa ja kesti yleensä tunnin verran. Kylläpä siinä sitten itsekin...
  7. S

    4v.poikani kuivaks opettelu

    No sehän on vielä normaalia että tuon ikäisellä on yöllä vaippa... Hankalampi kai se on joka yö vaihtaa lakanoita jos ei laita vaippaa. Onhan niitä yökastelijoitakin ja jos tosiaan neuvolastakin sanottu että 5 vuotiaaks asti on normaalia et on yö vaippa. Mä tiedän yhden joka on jopa 5 luokalla...
  8. S

    Kuopioon?

    Neulamäki on sellanen hullu paikka täällä johon en ikinä lähtis! Muut paikat ok. Niiralankulmalla kannattaa "varoa" kun ne laittaa lapsiperheitä juoppo taloihin. Meillä itellä kokemusta siitä kun oltiin ainoat selvä järkiset juoppo talossa. Mä itse oon männistö, saarijärvi, niirala...
  9. S

    Kuopiolaiset äiskät

    Täällä keskustan 26v äippä, tyttö 4v ja poika sykysyllä 3v. Hoitovapaalla olen edelleen ja uudet ystävät tervetulleita :D
  10. S

    Kuopio huhuu!!

    No täällä keskustan 26v äiti, tyttö 4 vuotta ja poika syksyllä 3v. Olen edelleen hoitovapaalla kotona ja uudet ystävät tervetulleita :D
  11. S

    Vau-kirjan abc-sarja?

    Joo mä kans lopetin heti tutustumis paketin jälkeen. Meillä 4v tyttö ei tykännyt siitä ekasta kirjasta ainakaan ja kun itsekin sitä selailin niin olen nähnyt mukavampiakin kirjoja. Kirjain magneetit oli kivoja ja ne on meillä kovassa käytössä, toisen asian mitä mukavaa sarjasta löysin on et...
  12. S

    Kuopio huhuu!!

    Täällä 26 vuotias keskustan äiti, 3v10kk tyttö ja 2v8kk poika. p_koponen@msn.com :wave: :wave:
  13. S

    Oksennuskammoinen, ahdistaa...

    :wave: En tiedä olenko samalla tavalla oksennuskammoinen kun sinä, mutta minulla on jonkilainen oksennus "fobia"... Jos saisi jonkun rokotteen jolla välttäisi oksennustaudin niin kylläpä sellaisen meille ottaisin!!!
  14. S

    Tyttö kohta 1v5kk, EIKÄ VIELÄ KÄVELE!

    Meilläkin poika oli tosi arka kävelemään! Tuettaessa käveli kyllä jo 1v3kk iässä mutta oli vaan niin arka ettei uskaltanut päästää irti. Lopullisesti uskaltautui omille jaloilleen 1v6kk iässä. Meillä koko suku oli jo kyselemässä, onko poika epänormaali kun se ei kävele. Ja minä raivon partaalla...
  15. S

    Miten 2v.päiväunille ilman tuttia, vinkkejä!!!!!

    Meillä jäi esikoisella tutti pois 2v6kk iässä. Leikkasin tutin imuosan ja annoin tytölle. Sen kerran itki kun tutti meni rikki. Yöunet meni moitteettomasti, päiväunia ei enää muutenkaan nukkunut. Me käytiin nyt 3v hammaslääkärissä ja siellä sanottiin hampaat olevan hyvät, ei siis tutti ollut...
  16. S

    Muita hitaasti kehittyviä?

    Täälläkin poika joka oli jokseenkin hidas kehityksessä. Ryömimään lähti vähän reilu 7kk. Ryömikin sitten tuonne 1v2kk saakka !! Istumaan nousi itse varmaan kanssa tuossa 1v2kk iässä ja vasta 1v jälkeen pysyi ilman tukea istumassa!! Tukea vasten nousi seisomaan samoihin aikoihin kun lähti...
  17. S

    lapseni ei nuku??

    No tuota... Meillä on KAKSI vuotias lapsi joka myös EDELLEEN herää öisin 2-10 kertaa. Enkä tiedä mikä sillä on... Joten vertais tukea täältä löytyy, mutta ei niitä neuvoja.... :kieh: Jotkut vaan on hirmu huonoja nukkumaan, ilman mitään syytä... ja eihän se lapsi sit osaa muuta kun itkee jos...
  18. S

    Neuvoja pärjäämiseen nuorille vanhemmille?

    Mene Sosiaalitoimistoon toimeentulotuki asiakkaaksi. Ne laskee sieltä tulot ja menot ja niillä on normit millä "pitäis" pärjätä. Sit ne maksaa ainaki sähkölaskun ja lääke+sairaala menot. Kannattaa ainakin käydä kysymässä jos ei tiedä onko sieltä saapa mitään.
  19. S

    Kotiäiti ja Juhliminen

    Mä käyn itse kerran tai kahdesti VUODESSA baarissa. Syömässä ja kavereiden kanssa kapungilla ym. paljon paljon useammin, monta kertaa kuukaudessa (jopa viikoittain) Mä en niinkään kaipaa tuota baari hömppää, kyllähän se välillä on ok mut ei kovin usein. Mä en halua et menee seuraava päivä sit...
  20. S

    Pottailusta taas...

    Meillä typy oppi vasta 3vuotiaana potalle. 2 vuotiaasta lähtien yritin potattaa, mutta aina vaan sanoi ettei mene, 2½ vuotiaana edelleen kieltäytyi menemästä potalle... Mä en pakottanut milläänlailla vaan annoin asian olla. Kun tyttö täytti kolme otin vaipan pois ja kerroin että sinä olet jo...

Yhteistyössä