Hakutulokset

  1. C

    Circadin/melatoniinikokemuksia?

    Kuulostaa oikein hyvältä! :) Meillä uniongelmia meidän kehitysvammaisen tytön nukahtamisen suhteen. Nukahtaa usein vasta 23-24.00. Ei pidä möykkää tms. mutta höpöttää hiljaisella äänellä itsekseen tai puuhailee jotain huoneessaan. Kesäaikaan saattaa jo herätä viiden aikaan, joten yöunet jää...
  2. C

    Toukovaavit 2011

    Onnittelut kaikille synttäreitä juhlineille! :) Perässä tullaan kesäkuussa :D Meillä räkää riittää ja varmaan joku tauti muttamyös siitepölyt! Ristireagointia tulee poskien lehahduksena pojalle. Ja isommille myös, jopa esikoiselle joka aina niin terve! Itse sain elämäni ekat pahat...
  3. C

    Toukovaavit 2011

    Nepulalle voimia selän kanssa! ja nannaliinan perheelle TAAS paranemisia!:heart: Meillä mennään edelleen Neocate maidolla ja poika NUKKUU!!:heart: Alkuun heräsi vain kerran neljän viiden maissa tällä vikolla ja viime yönä nukkui kokonaisen yön! Siis näitä kokonaisia öitä ei ole näkynyt kuin...
  4. C

    Toukovaavit 2011

    MaiMeilla kauhia reissu! :( Muistasn Espoon aikoina kun liikuin joka paikkaan kävellen säällä kuin säällä. Talvet oli ihan kamalia. me pysyttiin visusti tänään sisällä. Täällä pyrytti ihan kunnolla taas. Poitsu alkaa olla tosi hyvässä kunnossa. Eilen alkoi juomaan kummallisen makuista...
  5. C

    Toukovaavit 2011

    Nannaliinalle kans paranemisia sinne! :heart:Älä siellä turhia stressaile, olet kuitenkin niin hyvin säilynyt ja kaunis että ei kukaan edes uskoisi niitä numeroita!;) Kevlarsoul toi on ihan uskomatonta! Ei voi käsittää!:O:hug: Meillä on nyt ongelma. Poika teki totaalisen maidon...
  6. C

    Toukovaavit 2011

    Meillä sairastelu edelleen jatkuu. Pojalla oli jo vaan lämpöä kunnes eilen illalla oli ihan kekäle taas kun tulin töistä. Kuumetta pukkas vaihteeksi 39, joten lääkäriin vietiin tänään ja paha korvatulehdus molemmissa korvissa. Tämä on nyt kolmas tulehdus 2kk sisään. Varmasti influenssa syynä...
  7. C

    Toukovaavit 2011

    Nannaliinan perheelle parantumisia!:heart: Lyrae: Kyllä vaan poitsu sairastui lopulta toissapäivänä. Ja eilen kävi kääntymässä sairaalassakin. Onneksi ei mitään hätää ollut. Kuume vaan nousi tosi nopeasti niin että siinä rytäkässä ihan oksu lensi. Jalat meni harmaiksi kuten kädetkin ja oli...
  8. C

    Toukovaavit 2011

    Jaksamisia kaikkien sairastupien äideille ja paranemisia potilaille!:heart: Täälläkin kaatuu yks toisensa jälkeen. Nyt on enää terveenä minä, poitsu ja kolmonen. Muilla kuume huitelee yli 38 ja nelosella ykäkin lensi kun kuume nousi korkealle ja laski äkkiä alas. Mies alkaa olla terve, mutta...
  9. C

    Syntyyko teidän mielestä tällä hetkellä PALJON enemmän poikia kuin tyttöjä (esim.ystäväpiirissänne?)

    Ystäväni sanoi viime vuonna että vuodesta 2011 ennustetaan poika vuotta. Paljon kyllä syntyi poikia lähipiiriin. Meillekin tuli poika neljän tytön jälkeen :D
  10. C

    Vauvalla paha nuha ja ilkeän kuuloinen yskä ollut sunnuntai-illasta, mitä tekisitte?

    Mä käyttäisin jo tänään. Nyt on paljon liikkeellä rs-virusta joka on pahimmassa tapauksessa hengenvaarallinen pienelle vauvalle. Tekee sitkeää limaa tosi nopeasti. Meillä poika sairasti sen jouluna 6kk:n iässä. Ensin alkoi kova yskä ja meni tukkoon. Hengitti hankalasti eli apulihaksia käyttäen...
  11. C

    Toukovaavit 2011

    Nannaliinalle Jaksamisia sinne sairastupaan! Teillä menee kyllä nyt ihan mahdottomaksi!:hug: Meillä oli 2006 keväällä ensin rotavirus lapsilla ja sitten siihen perään yks toisensa jälkeen vesirokossa. kesti 6 viikkoa se rumba:O Seuraavana vuonna ei ollut mahatautia, eikä kait sitä seuraavana...
  12. C

    Toukovaavit 2011

    Nannaliina:Tiesitkö että niissä maitohappobakteereissakin on eroja ja tarpeeksi isolla annostuksella täytyy antaa. Mä en tiennyt tai tajunnut sitä alkuun. Ensin noi söi marketista ostettuja gefilus kapseleita ja ihan liian pienellä annostuksella eli yhden/päivä. Sitten kun tilasin itselleni ja...
  13. C

    Toukovaavit 2011

    Yöheräilyyn en osaa minäkään oikein kommentoida mikä on oikein ja väärin toimia.Tassuttelua en ole ikinä kokeillut. Jos yöt on hankalia ja osaa nukkua vauva vieressä niin varmaan paras keino? Itse en ole koskaan osannut nukkua vauvan kanssa, joten olen mielummin pomppinut vaikka sen 20 kertaa...
  14. C

    Toukovaavit 2011

    Lyrae: kai sä muistat syödä niitä mamma vitamiineja imetysaikana? Mulla ainakin Lady vita mama auttoi tosi hyvin. Tosin mun ongelma oli silloin siinä etten muistanut syödä niitä säännöllisesti. Apu ei tule ihan parissa päivässä tai viikossa vaan niitä pitää syödä ihan kokoajan :) Mulla oli...
  15. C

    Toukovaavit 2011

    Mä nyt tartun tuohon nepulan kommenttiin miksi yksilapsiset äidit pitää arkeaan hankalana/vaikeana. Saan varmasti monta erilaista kommenttia tähän perään mutta kestän sen :) Musta on ihan turha alkaa vertailemaan kenellä voi olla rankkaa ja kenellä ei. Mä olen itse aikoinaan sortunut samaan...
  16. C

    Toukovaavit 2011

    Leena77: Olipas pikkarainen tyttö! :heart: Vaikea edes kuvitella miten pieni, puolet painollisesti meidän pojasta kun poika syntyi :) Lyrae: jestas sentään, joko nämä alkavat kävellä?:O :D Onnittelut ensiaskeleista! :)
  17. C

    Miten 'nopeuttaa' raskaaksi tuloa? ;)

    Raskausvitamiinit LadyVita mamaantoivat meilläkin tärpin 6kk yrityksen jälkeen tai ainakin silloin uskoin näin. muita edellä mainittuja ei tarvittu, paitsi tietenkin säännöllistä seksiä. :D Foolihappo on hyväksi kuulemma havaittu, tuo greippimehukin joka tosin saattaa kohdunlimakalvoa...
  18. C

    Nuori ja kantaa ottava!

    Kyllä molemmat halusi, mutta halusiko entisen elämäni lasten isä ihan oikeasti tai ehkä paremmin ymmärsikö hän edes silloin 21v että se isyys jatkuu läpi elämän? Tai kun hän päätti sen omalta osaltaan katkaista, niin kuinka paljon siitä kärsivät viattomat lapset? Tarkoitus ei olekaan...
  19. C

    Nuori ja kantaa ottava!

    Nyt sinä peilasit kirjoituksiani omaan elämääsi vaikka tarkoitus oli ihan yleisesti ottaa kantaa nuorien äidiksi tulemisen haaveiluun. Varmasti nuoret tekevät erilaisia virheitä ja oppivat niistä. Katsovat vierestä muiden tekemisiä ja toteavat mielessään että kannattiko vaiko ei? Tekevät...
  20. C

    Nuori ja kantaa ottava!

    No mihin se kapeakatseisuus sitten liittyi? Keskustelupalstoilla kannattaa vastata ketjuissa niin että se toinenkin osapuoli ymmärtää loppuun asti mitä tarkoittaa. Alkoi kiinnostamaan, koska tällöinhän voin saada omaan ajatteluuni ihan eri näkökulmia.

Yhteistyössä