Hakutulokset

  1. Jellicat is having a ball

    pampers vs libero

    Pampers on ainoo vaippamerkki, josta on tullut vaippaihottumaa. Ja ne haisee kaurapuurolta. Libero on ihan ok.
  2. Jellicat is having a ball

    Monta lasta sulla on/oli 28 vuotiaana?

    Mä oon 28v ja lapsia on 2.
  3. Jellicat is having a ball

    Jokohan pitäisi lopetella imetystä?

    Ei pidä, mutta voit jos haluat.
  4. Jellicat is having a ball

    Löydätkö kuvasta?

    Ihuna! :D :heart:
  5. Jellicat is having a ball

    10kk itkee ja kiukkuaa, jos ei saa tahtoaan läpi. Onko kenenkään muun lapsi samanlainen?

    :wave: Tääl kanssa 10-kuinen kiukkupussi. :kieh: Ja vielä erittäin pitkävihainen tapaus. Pahimmillaan huutaa (tai siis karjuu) jopa puoli tuntia putkeen! Yleisin kiukunaihe on se, että se rupee pureskelemaan tissiä kun imetän ja sit kun otan pois enkä anna enää, niin huuto alkaa. Sit kun...
  6. Jellicat is having a ball

    Missä Savanna?

    Bannissa vieläkin. Onko oikeesti ikävä? :o
  7. Jellicat is having a ball

    Tuli sitten taas tehtyä sitä mitä ei pitänyt =(

    Mun 3v poitsu rakastaa siivoomista! :D Ihan oma-aloitteisesti keräilee aina lelunsa ja jos silmä vähänkin välttää niin on kaivamassa imuria siivouskaapista. Oliskin vaan pysyvä mieltymys mutta tuskin on... :snotty:
  8. Jellicat is having a ball

    Kertokaa minkä värinen tämä silmä on!

    Niin kuin mä sanoin, se ihan virallinen silmänväri on hazel. =) http://en.wikipedia.org/wiki/Eye_color#Hazel
  9. Jellicat is having a ball

    kertokaas hei

    Mä oon ollut molemmissa raskauksissa sormelle auki noilla viikoilla. Ota puheeksi ens neuvolakäynnillä, mut ei tossa mitään huolenaihetta varmaankaan oo.
  10. Jellicat is having a ball

    Eräs henkilö tukisti meijän 1v3kk ikästä, niin arvatkaapa mitä tein?

    Joo mä olisin ihan varmasti tukistanut takaisin. :kieh:
  11. Jellicat is having a ball

    Kysympäs teiltä mielipidettä...(imetysasiaa)

    Älä loukkaannu, mut mun mielestä toi olisi kyllä tosi huono syy lopettaa imetys. :( Vauva on vielä niin pieni, että maidontulo ei ole vielä tasaantunut. Parin viikon päästä maidontulo varmasti on jo tasaantunut kun kysyntä kohtaa tarpeen. Jos vain suinkin jaksat, niin pumpaa vaikka ne...
  12. Jellicat is having a ball

    G: Painoindeksisi?

    Mä vedän pohjat. 33! Mut mä en oikeestikaan näytä niin lihavalta kuin mitä toi antaa ymmärtää. Ja melko tyytyväinen oon kroppaani. B)
  13. Jellicat is having a ball

    Hyi YÖK!!!! Tää ei tosiaankaan näytä hyvältä.

    Älä Sirkka-kulta jaksa taas ruveta ilkeilemään, jooko? :hug: Mun mielestä on väärin, että missit on noin laihoja. Joo, sä oot oikeassa, että normaalipaino on 18,5-25. Mutta, se on tutkittu, että terveyden kannalta ihanteellisinta on bmi 21-23. Mä en ymmärrä miksi missikisoissa ihannoidaan...
  14. Jellicat is having a ball

    Hyi YÖK!!!! Tää ei tosiaankaan näytä hyvältä.

    No siitä missikuvasta mulle tuli fyysisesti pahoinvoiva olo, mut toi ei herättänyt mitään yökötysreaktiota. Ihan normaalilta näyttää, vähän pullea. Pikkasen treenaamalla näyttäis ihan kivalta.
  15. Jellicat is having a ball

    Hyi h***tti. Tää ei tosiaankaan näytä hyvältä.

    Ei ole kaunista tuollainen. Mä toivoisin, että missikisoihin ei päästettäisi anorektisen näköisiä naisia, koska he kuitenkin ovat julkisuudessa ja nuoret tytöt ottavat heistä roolimallia. Normaalipainoisuus kunniaan!
  16. Jellicat is having a ball

    Veikkauksia! Onko Keijo50 a) teinipoika b)tylsistynyt mamma, joka tappaa aikaa Oscar-gaalaa odottaessaan c) joku muu, mikä?

    Vähän ohi aiheen mut saako kysyä että keitä miehiä täällä on? Mä tiedän Timpan, Aksu81(?):n, Tripodin ja päättömän, ketkä muut on miespuolisia?
  17. Jellicat is having a ball

    Veikkauksia! Onko Keijo50 a) teinipoika b)tylsistynyt mamma, joka tappaa aikaa Oscar-gaalaa odottaessaan c) joku muu, mikä?

    Mitä sää nyt höpäjät?! Keijo 50v on tietenkin 50-vuotias mies nimeltä Keijo. :saint: Daaaaa...
  18. Jellicat is having a ball

    Imettävät naiset

    Et sä tätä tosissas kysy pöhkö, sulla on vaan tylsää, eiks je? :snotty: Lyhyesti: Korvike ei ole lähellekään yhtä hyvää kamaa kuin se aito maito. Googlaa vaikka aikasi kuluksi. Mä olen imettänyt esikoista 2 vuotta ja kuopusta 10kk ja imetys jatkuu edelleen. Ei ole vaikuttanut mun rintoihin...
  19. Jellicat is having a ball

    Mä olen ollut niin

    Jotkut palstalaisista on jäänyt henkiseltä kehitykseltään ala-astekiusaamisen tasolle. :snotty: Ja voisin sanoa, että jotkut harmaista on melko varmasti avohoidossa juttujen tasosta päätellen. :o

Yhteistyössä