Hakutulokset

  1. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    ninnananna mä oon niin pahoillani sun puolesta. :( Mä oon viettäny hiljaiseloa kun esikoinen sairasti viikon ajan. Onneksi vihdoin parani ja pääsi päiväkotiin kavereiden kanssa leikkimään (ja äiti töihin huiliin). Mulla oli ultra maanantaina. Kaikki oli ultrassa hyvin. Laitan yv:tä siitä FB...
  2. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Täällä pahoinvointi on alkanut hellittämään kun hommasin ne Sea Band rannekkeet. Mut heti ku ne ottaa pois tai ne ei oo kohdillaan... yöks. Mulle ei oo vielä tullu aikaa np-ultraan vaikka reilu viikko sit laitettiin jo lähete. Mut toi joulu tietty hidastaa vähän touhua. :) Mä vielä jarruttelen...
  3. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Mä kävin tänään ekassa neuvolassa. Just niin rasittavan turha ku muistinkin. Ja mikä rasittavinta... se sama hoitsu jonka kanssa en viimekskään ollu ihan samalla aaltopituudella.. no menee se ku ei tarvi useesti käydä. Mut mikä turhamaisuudessa rasittavinta.. Mun vaaka näytti aamulla 5kg vähemmä...
  4. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Mulla on niin kamala olo, et ei mitään rajaa. Oksettaa mutten saa oksennettua. Närästää, pyörryttää.. siis aivan kaameeta. Ja tilannetta ei auta yhtään se, et mulla on kaamee nälkä kokoajan mutten pysty syödä mitään. Pikkusen kerrallaan yritän jotain napostella. Lähinnä hedelmiä. Tuntuu, et...
  5. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Nessu Voimia sulle. <3 Mä en oo ottanu influenssarokotetta enkä aio ottaa nytkään. Aikoinaan otin niitä kun töistä ilmaiseksi sai mutta olin silti aina sairaana. Kun lakkasin ottamasta rokotteen en ole sairastanut flunssa-kuumetta ku kerran. Mä alan kohta menettää hermoni tähän pahoinvointiin...
  6. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Lusitarius Mun on pakko saada kaurapuuroa, kylmiä appelsiineja, leipää.. oikeestaan kaikkee missä on hiilareita. Normaalisti välttelen leipää ja puuroa kun vatsa ei niistä oikein piittaa mutta nyt on vaan pakko syödä. Muu ei tahdo upota. Väkisin syön kuitenkin jotain lihaa/kalaa/kanaa päivittäin...
  7. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Moi. Mä liittyisin myös seuraan. Plussan oon tehny jo kolmisen viikkoa sitten mutta en uskaltanut tulla tänne ennen varhaisultraa joka oli tänään. Siellä köllötteli pieni pötkylä ja syke näkyi hyvin. Odottelemme siis toista lasta tulevaksi. Esikoinen täytti juuri 5-vuotta. Olikos teillä täällä...
  8. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Aamulla kävin ultrassa ja siellähän se pienoinen köllötteli. Lääkäri oli kerenny ultralaitteen laittaa sisälle ja huudahti heti, et syke näkyy. :) Joten minä siirryn nyt tästä virallisesti tuonne odottavien puolelle. Toivottavasti teistä moni seuraa pian perässä. Rauhaisaa joulua ja...
  9. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Alsia Onnea plussasta. Mrs.80 ja Susa pahoittelut vuodoista. Tsemppiä uusiin kiertoihin. ON: Täällä on alkanu rinnat kipeytymään oikein tosissaan ja jouduin kaivamaan kaapista ekan raskauden aikaiset isommat liivit. Huonoa oloakin on alkanut tulemaan. Väsymys on aivan kamala. Ens viikon...
  10. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Huh.. CB antoi aamulla tuloksen raskaana 3+. Mä oon ollu jotenki hermona ku ei oo mitään oireita.. tai siis juurikaan oireita. Esim. tissit on hyvin normi koossa vaikkakin arat. Mutta kyllä siellä hcg arvot selvästi nousee. 2 viikkoa vielä siihen ultraan.. Ei jaksa odottaa.
  11. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Susa hyvä, että pääsit tutkimuksissa eteenpäin. Toivottavasti tulokset tulee nopsaa ja selviää missä vika vai onko missään. bosch alkuraskaus on lähtenyt käyntiin hyvin. Tissit on vähän kipeet ja väsyttää kokoajan. Lisäks mä oon aivan jäässä kellon ympäri. Tänään on hurjat 5+2. Ajattelin vielä...
  12. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Mrs.80 Onnea Plussasta!! Ihanaa! Mihinkäs sulla LA nyt tulee? Mulla OYSin mukaan 26.7. Nyt kaikille muillekki niitä plussia!
  13. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Susalle toivottelen paljon plussatuulia tuleviin testailuihin. ON: tänne ei kuulu mitään. Ei oo vieläkään mitään oireita. Tissit vähän kipeet mut ei muuta. Tai no on mulla ollu nälkä kyllä ihan eri mittakaavassa ku ennen. Mut muuten ihan normi olo. Viimeks mulla tais kyllä alkaa pahoinvoinnit...
  14. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Nuska83 etköhän sä uskalla siirtää mut. :) Toivottavasti teilläkin tärppäis nyt kun kerta kellistyksetkin on tehty. bosch buu tollasille lääkäreille. Ne ei kans aina oikein osaa ajatella. Nää asiat lienee heille niin arkipäivää, et eivät tajua niiden olevan kipeitä asioita potilaalle. Me...
  15. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Mrs.80 tässähän on vielä aikaa testin muuttua plussaksi. Toivotaan parasta. Susa123 toivottavasti kellistykset auttoi ja plussa tulee parin viikon päästä. Mä sain just ajan siihen ultraan. 9.12. heti aamulla. Jaiks! :)
  16. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Bettinah ihanaa positiivisuutta! Mä niin toivon, et se plussa kans tulee! Tsemppiä kaikille! Toivottavasti nyt saadaan oikea plussa-aalto. ON: Sitä rusehtavaa vuotoa ei sit tullu ku sillon aamulla. Ilmeisesti limakalvo vähän hellänä tuolla alhaalla. Yllättäen mulla on tyyliin puolet...
  17. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Anteeksi nyt tulee täysin oma napainen päivitys. Aamulla olin menossa laittamaan Lutinuksen kun tunsin pienen holahduksen. Tämä sinäänsä ei outoa, sillä mulla tulee aikalailla valkovuotoa jossa seassa Lutinusta. Vessaan mennessä huomasin suojassa, et vv:n seassa oli ihan minimaalisesti oikein...
  18. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Bettinah ja pushka Pahoittelut menkoista. Ne vois tän kierron jälkeen pysyä sit pois. Kärhö mulla vähän samat ajatukset ku sulla. Jos nää PASit ei tuo meille vauvaa (pakkasessa vielä 3 alkiota) niin sit saa olla. En jaksa ees luomuna yrittämällä yrittää. Oon antanu ittelleni vielä pari vuotta...
  19. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Voi olispa Bettinah nyt käyny tärppi ja plussa tulis sulle ens viikolla. Keskiviikkoa tai sitä tiistaitakin odotellessa.(y) Nyt ihan muihin aiheisiin. Musta on kyllä tullu sellanen kotihiiri, ettei tosikaan. Eilen oli pikkujoulut. Tulin kotiin jo ennen puolta yötä ja klo 00 olin nukkumassa...
  20. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Mulla ei oo mitään oireita. Ei siis niin mitään. Tai no valkovuotoa on alkanu viime yön jälkeen tuleen ihan holahtamalla. Välillä aina holahtaa niin, et tuntuu ku menkat ois alkanu. 17.11. pitäis alkaa ku oviksesta laskee. En sit tiiä miten tää Lutinus vaikuttaa menkkojen alkamiseen. Viivyttääkö...

Yhteistyössä