Hakutulokset

  1. chrissy

    Gastric Bypass eli lihavuusleikkaukset... Mitä mieltä?

    Otsikossa jo kysymys. Itse olen erittäin paljon puolesta ja onneks on tommoinen hoito olemassa.
  2. chrissy

    30 seconds to mars @ Hartwall

    Jeah! Liput sinne tilattu ja nyt ruksimaan kalenterista päiviä! <3 Bulletin keikalle oltas otettu liput mutta onki hesan keikka loppuunmyyty ja treelle ei ollu vielä myynnis. Michael buble´n keikkaliput oli kauheen hintaset.. oltiin liian myöhään matkassa. Mut kyl toi Jared Letokin kelpaa...
  3. chrissy

    Perjantai-illan ysäriketju <3

    Löysin itteni taas tuubin tuolta puolen ja mahtibiisejä! http://www.youtube.com/watch?v=9DzZY99NpZY&list=RD9DzZY99NpZY ohho <3
  4. chrissy

    Funny pics! Vol.2

    tehdään jatkoa vuosia sitten olleelle hauskojen kuvien ketjulle:D
  5. chrissy

    Mirena ja ekat menkat.

    Mulle laitettiin joulukuun lopussa mirena ja nyt viikko si alko ekat menkat ja jumalaut ne jatkuu vieläki! Välissä ei siis mitää vuotoja tai mitään. rinkulan kans menkat kesti 3-4pvää ja nyt mennää jo 8:tta pvää. mahaanki juilii joka pvä. mites tää ny menee? Ku joillakin tai...
  6. chrissy

    Korvausten vaatiminen

    Luin tuossa iltalehdestä tästä hyvinkään ampumistapauksesta ja uhrien ja läheisten korvausvaatimuksista. Mitkä teidän mielestä on ns hyväksyttäviä korvausvaatimuksia? No tuskin tässä tapauksessa niitä rahoja koskaa nää.. Mutta ei ajatella tätä tapausta vaan yleisesti. tuli vaan...
  7. chrissy

    90´s overload!

    jostain kumman syystä youtubes taas löysin itseni ysärivideoiden parista. pistetääs lauantain kunniaks kasa ysärimusaa ja mikä parasta ne videot <3 hiukset, meikit ja ne vaatteet<3 Jokaiseen videoon ja biisiin oli oltava omat koreografiat:D...
  8. chrissy

    Onko sinulla avainta vanhemmillesi/lapsuudenkotiisi?

    Saatko olla siellä kuin kotonasi? Mulla on porukoille avain ja se teettettiin mulle. Saan olla kuin kotona, koska onhan se mun lapsuudenkoti.
  9. chrissy

    voi vitalis >.<!!!

    ollaan kotoa n.350km päässä ja tällä samalla reissulla oli tarkoitus kipaista robinin keikalle ennen kotiinlähtöä sunnuntaina ( eikä olla mikkelissä ). Liput oli ostettu jo yli 2vkoa sitte. Just tossa äsken kaverille fb:ssa asiasta sanoin ja yhteinen kaveri täältäpäin kertoi et se on...
  10. chrissy

    savun haju pois ulkovaatteista?

    Mies oli eräjormailemassa tuossa viikonloppuna ja laavulla kun yöpyivät ja tulen ääressä istuivat niin savun haju tarttui 2 takkiin. Toisessa pesu 30 astetta ilman huuhteluainetta ja toisessa 40 astetta ilman h.ainetta. 1 pesun jälkeen haisee vielä.. Ei mitää lioutushommeleita vaan...
  11. chrissy

    Terveiset täältä pilvien yläpuolelta!

    Kaunista ja seesteistä täälä 11km korkeudessa <3 Ollaan täs tanskan yläpuolella menossa espanjaan! Istumapaikat on siiven kohdalla ja kuulemma pikkasen turbulenssia on amsterdamin kohdalla ootettavissa ja pikkasen hirvittää jo valmiiks:/ Langaton toimii aika hitaasti...
  12. chrissy

    Toisen ketjun innoittamana.. Onko kenelläkään välit poikki ISOVANHEMPIEN kanssa?

    Niin siis kyse teidän mummoista ja papoista.. Kenelläkään niin että heidän kanssa ei olla tekemisissä? Tottakai poissuljetaa kuolleet. Mä en ole isäni äidin kanssa missään tekemissä enää. No en ollu isäisänkään kanssa. Syy siihen et miks nii sitä täytyy kysyä sieltä...
  13. chrissy

    Hain lähäriksi ja huomenna olis pääsykoe. Psykologin haastattelu jännittää:D

    Muistaako joku mikä sen kirjallisen aihe on ollu? Mä oon viimeks moisessa ollu 2001 ja tyhmänä en sit alottanu sitä koulutusta vaikka sinne pääsin. No nyt otetaan vahinko takas. Mitähän kaikkee se psykologi oikein kyselee?
  14. chrissy

    Kuka maksaa ja mitä?

    Eli meillä kävi kiinteistövälittäjä arvioimassa meidän asunnon keväällä, koska oli harkinnassa laittaa myyntiin. No kesä tuli ja lomien takia asia laitettiin jäihin. No nyt se samainen välittäjä soitti ja sanoi et hällä on asiakas joka nimenomaan haluaa asunnon tältä kadulta ja etsiin...
  15. chrissy

    Mones aikaa teillä saa isommat lapset lähtee viikonloppuisin kavereita hakemaan ulos >.<!

    hmmm... Meinasin saada paskahalvauksen kun summeri pärähti soimaan klo 8:15. Aattelin ensin et joku taas pelleilee, kunnes se soi uudestaan eli se on siis meille. Kaikki vielä umpiunessa. Kauhee kälätys kuuluu rapussa ja mulla savu nousee korvista. ( mä oon tehny piiiiitkää...
  16. chrissy

    Lapsen silmien punoitus

    Tyttö kotiutu eilen mummolasta ja sieltä soittivat jo muutama pvä sitten et silmät punottaa ja on "lasisen" näköiset. Lääkäri/hoitaja oli epäillyt sen olevan viruksen aiheuttamaa ja käskeny hakea kosteuttavia tippoja. Silmät ei rähmi mutta ovat punaiset. Kurkku on kuulemma vähän kipeä ja ääni...
  17. chrissy

    Mitkä näistä kengistä mä laittaisin?

    Eli mulla on kummipojan rippijuhlat sunnuntaina ja mekkona on simppeli musta kotelomekko ja musta laukku. Mulla on nämä kengät: 1. ( tommoset mutta mustat ) 2. vaiko 3. väriläiskänä tommoset koruja ei hirveemmin ole. vaiko eikö mitkään? Ylinnä olevat kengät...
  18. chrissy

    "Kummien velvollisuus loppuu rippikouluun"

    Onko tää joku ihan yleinen käsite vai miks oon niin monen tekstistä noin lukenu ja suusta kuullut? Mulle toi on ihan outo ajatus. Mikä siin rippikoulussa nyt on et just siihe se loppuu ja eikä mun mielestä missään ole mainintaa asiasta. Mun kummipoika pääsee nyt ripille mutta ei se...
  19. chrissy

    Diandran uus levy..

    Ekat 2 biisiä ja nyt tänkin vanhan akan on pakko sanoo et wau! Nyt oikeesti toivon et tost likasta kuuluis vielä vuosien päästä! 3. biisi menossa ja se on rihannan only girl in the world ja jukoliste likka vetää melkein paremmin kuin Rihanna ite! 0.0!!!
  20. chrissy

    Vielä tämä päivä töitä ja sit lomaaaaa!!

    UUujeah!!!!! Töiden jälkeen autonnokka kohti kotikaupunkia VAASA! <3 Laitetaan fiilistelyn vuoksi http://www.youtube.com/watch?v=aorOp9pqyjU&feature=related

Yhteistyössä