Hakutulokset

  1. Spaulding

    Suomenlapinkoiran omistajat

    Lapinkoira on ihanan helppo kouluttaa! Siitä saa helposti tottelevaisen ja se on todella uskollinen koira. Meillä ainakin vaan innostuu aina haukkumaan kun posti tulee, en tiedä sitten muilla. Jos on lapsiperhe niin minä ainakin suosittelen lapinkoiraa. Ehdottomasti!
  2. Spaulding

    Sanokaa nyt, että eläimiä ei voi haalia ihan rajattomasti!

    Nyt kun aloin taas pohtia niin miksiköhän ihmiset ottavat näitä lemmikkejä ja hylkäävät sitten? Minusta on kamala lukea näistä jutuista. =( En minä voisi kuvitella luopuvani yhdestäkään meidän karvaisesta otuksesta.
  3. Spaulding

    oisko hiirille tarkoitettua myrkkyä

    Kissa on paras myrkky.
  4. Spaulding

    G: Mikä on heikkoutesi (ei turhan vakavasti)

    Kirjat. Suklaati. Kissat.
  5. Spaulding

    Sanokaa nyt, että eläimiä ei voi haalia ihan rajattomasti!

    Meillä ollaan kanssa "haalittu" näitä pelastettuja. 2 kissaa, toinen muutti toiselta puolelta Suomea meille jossa sitä oli pahoinpidelty ja toivottu sen kuolemaa, toinen otettiin eläinsuojasta jonne itse se ensin löytökissana toimitettiin, mutta sen oikeat omistajat eivät millään halunneet...
  6. Spaulding

    kissaihmiset hoi -

    Toinen kissan ulostusasioihin liittyvä asia jonka olen huomannut, on arvojärjestys. Meillä on 4 kissaa ja jos vanha rouva haluaa mennä asioille, mutta joku toinen oli menossa ensin niin rouvalle annetaan ensin tietä. =) Hassuja nuo kisulit aina välistä, mutta empä pärjäisi enään ilman heitäkään.
  7. Spaulding

    Lastani kiusataan päiväkodissa!

    Minua kanssa järkytti jo se että noin pienenä aloitetaan kiusaaminen vaatteista. :'( Ihan kauhulla odotan sitä päivää että omat lapseni hoitoon, jos maailman meno tuollaista on. Meillä kun tuskin on varaa silloinakaan ostaa kaikkea hienona ja uutena. Joudunko itse lakkaamasta syömästä...
  8. Spaulding

    ei jumankekka taas anoppia

    Tavallisen väliovenkin muuten saa lukkoon vaikka ruuvimeisselillä! Jos siinä ovessa vaan on sellainen reikä rivan yläpuolella. Me ei voitu laittaa lukkoon, kun oli yhteiset pesutilat, anoppi ja appi ei olis päässy suihkuun... Meillä kanssa valitettavasti yhteisiä käyttötiloja. =( Sekä...
  9. Spaulding

    kampaaja-asiaa: pieleen mennyt värjäys..

    Toivottavasti selviää asia. =) Minäkin vihaan sitä jos kampaajalla sössitään...
  10. Spaulding

    kampaaja-asiaa: pieleen mennyt värjäys..

    Jos kampaaja sanoi että odota kuivaamista, niin mene sinne huomenna nöyränä, pahoittele ja sano ettei tästä nyt lainkaan tullut sitä mitä hain ja olisikohan mahdollista saada korvausta asiasta. Jos kampaaja pistää vastaan, niin kysäises sitten sen esimieheltä. Mutta parempi että kysyt itse...
  11. Spaulding

    ei jumankekka taas anoppia

    Hehhee. On välistä päiviä jolloin ei pärjätäkkään... =) Mutta mulla on muuten mahtava anoppi! Aivan huippu, mutta tuo tavarahamstraus on jotain liikaa. Teiltä valuis vedet silmistä jos minä kertoisin mitä kaikkea täältä löytyy. Me pärjätään siksi että talo on iso, 2 omakotitaloa...
  12. Spaulding

    kampaaja-asiaa: pieleen mennyt värjäys..

    Sinun olisi jo kuulunut kampaajalla sanoa asiasta. Entä jos menet huomenna takaisin ja yrittäisit sopia kampaajan kanssa asiasta?
  13. Spaulding

    ei jumankekka taas anoppia

    Minä asun anoppini kanssa samassa huushollissa ja meillä vedetään ihan vastakkaiseen suuntaan. Mitään, EI MITÄÄN saa heittää pois. Arvatkee vaan lentääkö tavarat kaaressa roskiin kun anoppi ei näe. :whistle: Pitäis muuten varmaan käytetyt kissanhiekatkin säilyttää, kun eihän sitä koskaan...
  14. Spaulding

    TUNNUSTUSKETJU - tunnusta tähän salatut asenteesi tai mielipiteesi tai tekosi (HUOM! KETJU EI OLE RIITELYLLE, VAAN AINOASTAAN LYHY

    Tunnustan että olen oikeasti aika kova juoruilemaan, vaikka jotkut ystäväni toisin luulevat. Hih, hii....Enimmäkseen kyllä kaikki juorut menevät miehelleni, sekä anopilleni. =) Lisäksi olen kova kommentoimaan aina liikennettä, mutta en omista itse edes ajokorttia. Ärsyynnyn helposti...
  15. Spaulding

    Sanokaapas vinkkejä, mitä pientä laittaa lasten joulukalenteri-taskuihin?

    Meillä tehdään kanssa samaa, omalle tytölle ja sukulaispojalle. Kovasti olen itsekkin miettinyt mitähän laittaisi sinne. =) Ajattelin et joku pikku auto voisi olla kiva, sitten ihan itse joulupäivälle tulee molemmille dvd:elokuvat, Tiedätkö kun kaupassa myydään niitä pikkukirjoja, esim...
  16. Spaulding

    Minkä lasket pettämiseksi ?

    Mielestäni pettäminen on sitä että tekee tai sanoo jotain jollekkin toiselle jota ei muuten sanoisi tai tekisi jos puoliso olisi läsnä.
  17. Spaulding

    huomenna ei sitten törsätä,eikä osteta mitään!

    Valittettavasti huomenna on ainoa päivä aikataulullisesti kun äiti voi lähteä joululahja ostoksille, seuraavan kerran menenkin sitten kaupungille tammikuun ale-myynteihin. =( Tosi ikävää.
  18. Spaulding

    Tarina Kirkasta ja Dannysta kaipaa onnellista loppua.

    Eli tämä on pitkä ja moniselkoinen juttu. Toivottavasti siitä saa selkoa. Minua vähän huolettaa. Minulla on lähipiirissäni ihminen jolla on esikoinen 9-vuotias. Kutsutaan tätä 9-vuotiasta vaikka Kirkaksi ja tämä hänen äitinsä voi olla vaikka Danny. Kun Danny sai tämän Kirkan, oli vielä...
  19. Spaulding

    Gallup

    PERUSTIEDOT 1)Ikä ja sukupuoli? Nainen, 24 2)Seksikumppanien lukumäärä? Alle 5. 3)Kondomi vai pillerit? Ei kumpikaan tällä haavaa. EKA KERTA 4)Minkäikäisenä eka kerta? 17 5)Eka kertasi ehkäisyväline? Kondomi 6)Annoitko suuseksiä eka kerralla? En. 7)Saitko suuseksiä eka kerralla? En...
  20. Spaulding

    BB Henna ja fiksuhuuto

    Eikä! Hyvä etten tuolilta tipahtanut alas nauraen! :laugh:

Yhteistyössä