Hakutulokset

  1. P

    vanhemmuus/isovanhemmuus

    Mitä mieltä olette. Meillä on uusperhe, jossa yhteensä kolme lasta ennestään. (itsellä yksi täysi-ikäinen ja miehellä kaksi täysi-ikäistä) Olen 41-vuotias ja mieheni minua pari vuotta vanhempi. Mieheni poika sai lapsen tuoreen suhteen seurauksena melkein samanikäisen naisen kanssa kuin minä...
  2. P

    Mistä halvalla pyyhkeitä?

    muistaakseni jysk mainosti jotain ja Tarjoustalossakin näytti olevan. :)
  3. P

    Elimistön oireilu ukkosella

    päänsärkyä, ei siis mitään kovaa, mutta semmosta inhon häiritsevää.
  4. P

    ulkokissojen omistajille kysymys

    oi, anteeksi. keräänkö seuraavalla kerralla kaikki nämä vapaana juoksevat sinulle?
  5. P

    Minä päivänä lapsilisä tulee?

    oho! joko kuukausi taas on mennyt! :o äkkiäpä aika kuluu...
  6. P

    Hyvin suunniteltu on puoliski tehty, eiks niin?

    mä suunnittelin edellispäivän, eilen ostin kans pesuainetta ja tänään aamulla aloitin jo siivouksen. ja nyt on valmista!!! :D aloitin tosin jo puol kuudelta...
  7. P

    mitä lisäksi äitiysmekon kanssa häihin?

    niin totta! (ja mä inhooon niitä kalsareita, joita nykyään kutsutaan legginseiksi *puistatus* :kieh: )
  8. P

    Kuinka moni lähtee rannalle vahtiin vielä 14 vuotiasta?

    äkkiä se sitten jo loksahtaakin kohilleen! :) ja nyt on mainio kesä harjoitella, järvissäkin lämmintä vettä!
  9. P

    Kuinka moni lähtee rannalle vahtiin vielä 14 vuotiasta?

    niin, enkä ajatellut laittaa koskaan häntä uimakouluun. :) kun ei kerran tahtonut... toisaalta, kun uimakouluryhmän menee vähän hassusti hänelle, kaverit eivät olisi osanneet uida. meidän allas on suunnilleen 6 metriä pitkä ja sen ui sillon 3,5 vuotiaana edestakaisin (eli 12 metriä) muuten en...
  10. P

    Kuinka moni lähtee rannalle vahtiin vielä 14 vuotiasta?

    kyllä vaan :) omassa uima-altaassa ui jo muutaman metrin parivuotiaana ja sitten seuraavana kesänä (jolloin oli 3,5v) loksahti kohilleen ja ui yli kymmenen metriä helposti. tykkäsi niin, että olisi ollut joka päivä monta tuntia altaalla.
  11. P

    Kuinka moni lähtee rannalle vahtiin vielä 14 vuotiasta?

    no vahinko voi sattua vaikka koulumatkalla, jos on sattuakseen. meidän tyttö on nyt 14 ja on oppinut uimaan 3,5 vuotiaana, joten en kyllä menisi vahtimaan. mutta yhdessä kyllä voidaan rannalla toki mennä.
  12. P

    Onko teidän vanhemmat vahtineet teitä silmä kovana, kun olette olleet lapsena rannalla?

    niin ja en muista yhtäkään läheltäpiti-tilannetta ees olleen, kaitpa me osattiin sitten uida niin hyvin. en muista missä iässä olen oppinut uimaan, mutta tosi nuorena. ihan pienestä asti ollaan äidin kanssa paljon käyty uimassa.
  13. P

    Onko teidän vanhemmat vahtineet teitä silmä kovana, kun olette olleet lapsena rannalla?

    me ollaan kouluikäisistä (sitte ku ollaan hyvin osattu uida) käyty veljemme kanssa fillareilla rannalla. kerran on äiti tullu perässä, kun paloautoja lähti järvelle päin pillit soiden. muuten ollaan kyllä oltu rannalla monta kertaa päivässä ihan keskenämme. =)
  14. P

    Saisiko mitenkään 120 000 eurolla

    Kuulostaa todella pieneltä pudjetilta, ainakin tarttis kaikki koneet (pohjatöihin yms.) saada ilmaiseksi lainaan ja osata vielä itse tehdä. valvonnat,luvat yms maksaa joka tapauksessa. Aineisiin saattaa riittää.
  15. P

    Ihanaa mikä tunne!

    Ihanaa! :heart: onnea yhteiselle taipaleelle!! :flower:
  16. P

    Mitä mä teen, ahdistaa :(

    tässä mm. näitä meidän muovimattoja... :)
  17. P

    Mitä mä teen, ahdistaa :(

    ei laminaatin laittaminen ole vaikeaa, mutta silloin lattioiden pitäisi olla ihan suorat. me asumme myös rintamamiestaliossa, ja alkuun haaveilin yläkertaan laminaatista, mutta päädyin kumminkin muovimattoon! se on vielä yksinkertaisempaa laittaa. eniten päätökseen vaikuttivat kumminkin, että...
  18. P

    Mitä mä teen, ahdistaa :(

    ja jossain (olisko ollu terra tai rautia tms.) näin jotain mainoksia remonttikouluista, ei mun muistaakseni maksanut mitään ja oppii varmasti! :)
  19. P

    Mitä mä teen, ahdistaa :(

    pintaremonttia uskaltaa ainakin ihan itse tehdä! maalaaminen on helppoa, mutta kun aloitat tapetoinnin sellaisilla tapeteilla, joissa ei ole selkeää kuviota, niin ei sekään hankalaa ole. netistä ja rautakaupasta saat selkeät ohjeet! niin on varmaan moni aloitellun, minäkin, puhun siis...
  20. P

    ulkokissojen omistajille kysymys

    meillä kaksi kissaa, jotka tasan metsästävät myös kaiken mitä kiinni saavat. toinen on jo vanha, joten nuorempi tuo tälle sitten reisuiltaan evästä! kyllä toisinaan menee omatkin hermot... Asutaan kumminkin maalla ja naapureita ei ole ihan vieressä ja omat kissat pyörivät oikeastaan ihan tässä...

Yhteistyössä