Hakutulokset

  1. T

    Kuivaava pesukone? kokemuksia?

    joo, minulla oli, tosin se vaihtui juuri tavalliseen, kun tämä kuivaava sanoi lopullisesti sopimuksen irti. meillä on ollut lähinnä hätävarakuivurina tämä pesukoneen kuivaustoiminto ja siihen se minusta juuri ja juuri riitti. meillä ei ole kuivausrumpua, eikä tule. en pidä moista sähkösyöppöä...
  2. T

    Kenelle kelpaisi lottovoitto? Mitä ostaisitte?

    :wave: kelpais tänne, vaan ei tullu... ostaisin mökin ja maksaisin talon lainan (ehkä... :D )
  3. T

    Työttömyys taas nousussa.

    ei minuakaan, olen jo tilastossa... :(
  4. T

    Mitä tarkoitaa tuo (c) valokuvassa?

    yleensä kuvan ottajaa, jolla on valtuudet kuvaan.
  5. T

    voiko facebookissa kirjoitella kahden kesken ystävän kanssa,ilman että kaikki ne lukee?

    siis semmonen pieni laatikko ruudun vasempaan alanurkkaan.
  6. T

    voiko facebookissa kirjoitella kahden kesken ystävän kanssa,ilman että kaikki ne lukee?

    ei profiilikuvan alla vaan: kun klikkaa kaverin nimeä kaverilistasta, niin avautuu ns. yksityisviestit, jotka eivät näy muille.
  7. T

    Jouluihmiset pinoon :)

    :xmas: täälläkin yksi! :wave:
  8. T

    Milloin vietätte pikkujoulut?

    :wave: täällä vietetään joskus marraskuun lopussa, sitten kun alkaa lanttulaatikkoa tekemään jo ihan tosissaan mieli...
  9. T

    koskas saan laittaa valot ikkunaan:=)

    :laugh: Sirkkelillä hyvät aikarajat! mä aion kyllä laittaa viimeistään marraskuun vika viikonloppu ja otan pois joskus tammikuun lopussa (ehkä... :D )
  10. T

    Mitä musiikkia kuuntelee 6-8 -vuotiaat tytöt?

    eikös niitä oo semmosia kokoelma levyjä tyyliin pop-kids tai jotain semmosia muistelen itse omilleni ostaneeni... kysele levykaupoista tai esim anttilan top ten-osastolta.
  11. T

    "SATAA VETTÄ, SATAA LUNTA, SATAA PIENIÄ RAKEITA.."

    täälläkin toisinaan paistelee aurinko, mutta ei sitten yön jälkeen oo mitään sadellu... siis eteläinen suomi.
  12. T

    koskas saan laittaa valot ikkunaan:=)

    älä ihan vielä ainakaan... :D vaikka juuri jossain näinkin punaiset valot jo pihapuskassa, mutta mäytti enemminkin rivolta kuin jouluiselta... :/ mä laitan pikkujoulujen paikkeilla, eli marraskuun loppupuolella...
  13. T

    Oikeasti toimivia vinkkejä HILSEEN karkoitukseen!

    Cutrin BIO+ Aktiivihoito 150 ml Erittäin tehokas hiuspohjaan jätettävä hoitoneste vaikeaan hilseeseen. Sopii kaikille hiuksille ja erityisesti rasvaiselle hilselaadulle. * auttaa poistamaan hilsettä ja kutinaa, sekä tasapainottaa hiuspohjan rasvoittumista * aktiiviaineena Piroctone Olamine...
  14. T

    Tv-lupamaksu nousee taas!!!!!

    sais se mediamaksu jo tulla!!! :kieh: :headwall: mä oon kans ihan kyllästynyt makselee muiden telkkarin kattomista...
  15. T

    rrrggghhhh...mä haluun tonne seksi messuilleeee!!!

    se on järjestelykysymys... eikös isiä juhlita vasta sunnuntaina... :whistle:
  16. T

    Pinotaan useimmin kuullut/laulelut laulut karaokessa.

    kotiviini, rafaelin enkeli, andre (ja ihan melkoiseen kyllästymiseen asti) sitte vielä joutsenlaulu, jota harva oikeesti osaa laulaa ees kohtuullisesti...
  17. T

    ekaluokkalaiselle vitsi

    pidetäänkö teillä mattoja lattialla? -meillä ne pysyy pitelemättäkin... =)
  18. T

    Auto sitten hajos, kun tulin kaupasta kotiin

    Mikä vanha se nyt vielä on!!! ei siinä välttämättä isoa vikaa ole.
  19. T

    Mitä mä veisin huomenna kuopuksen hoitopaikkaan herkkua?

    riittää se, mutta onko allergisia? itse varmaan vien pipareita kun on niin iso ryhmä.
  20. T

    nimet

    meinasimpa muuten kirjoittaa ihan samaa! :o kumma juttu...

Yhteistyössä