Hakutulokset

  1. hoya bella

    Naisten kateellisuus

    Olen aina ollut isorintainen. En nyt varsinaisesti ole kateellinen pienirintaisille, koska en niinkään tunne kateuden tunnetta. Mutta olen kuitenkin aina toivonut sitä että voi kunpa joskus heräisin aamulla ja rintani olisi poissa. En näe mitään syytä miksi joku haluaa isot tissit, sillä minun...
  2. hoya bella

    Millä viikoilla pahoinvointi on teillä muilla alkanut?

    Pahoinvoinnin tunne alkoi jo joskus viikolla 3, varsinainen oksentaminen muistaakseni viikolla 6 tai 7. Sitä sitten kestikin koko raskauden ajan.
  3. hoya bella

    MIKSI mulle just pitää tulla kaikki vaivat ja muille ei mitään !!!!

    - raskausdiabetes - hematooma (ihan mieletön verenvuoto, luulin keskenmenoksi) - alhainen hemoglobiini (sain loppuraskaudessa lisäverta) - korkeat verenpaineet - raskausmyrkytys - pahoinvointia koko raskauden ajan, ihan mieletöntä 24/7 hyvä kun tilkka vettä saattoi hyvinä päivinä pysyä...
  4. hoya bella

    Miksi on vaikea kunnioittaa toisen yksityisyyttä?

    Jotkut ihmiset nyt ovat aktiivisia, sekopäitä tai käsittävät asiat eri tavalla. Onneksi mulla ei ole huutiksessa puhelinnumeroa näkyvissä. Onneksi mulla on salainen numero jota ei saa numerotiedustelusta.
  5. hoya bella

    Kumpi onpi parempi? Kotimainen Piltti vai ulkolainen luomu-ruoka (vauvanruokapurkit)

    Mä ostan mielummin Hipp soseita kun noi Piltti ja Bona on Nestlee :(
  6. hoya bella

    TAAS hinta apuja kaipaan... kirppikselle. KIITOS!

    Ihan ok hintoja.
  7. hoya bella

    Mikä tupakanvastainenkampanja palstalla tänään on menossa?

    Tässä meidän kerrostalossa joku tupakoi hississä. Ihan järkyttävä haju monesti, siis ei sitä ilmaa voi edes hengittää kun se on jotain ihan kamalaa, enkä liiottele. Harmi vaan että pakko käyttää vauvan ja rattaiden kanssa hissiä.
  8. hoya bella

    30 vankia karkasi, 10 lasta hukassa

    Sain mieheltä vaaleanpunaisen unelmakännykän lahjaksi.
  9. hoya bella

    Mikä tupakanvastainenkampanja palstalla tänään on menossa?

    En tiedä. Mutta toivottavasti jokainen äiti ja isä lopettaisi tupakoinnin. Tai ylipäätään kaikki maailman ihmiset. Ei elämään tupakkaa tarvita.
  10. hoya bella

    Miten matkustatte julkisissa kulkuvälineissä vauvan tai taaperon ja rattaiden kanssa?

    Olen ottanut yleensä syliin mikäli matka kestää enemmän kuin 15 minuuttia eikä bussi ole mikään ruuhkabussi joka on tupaten täynnä. Lyhemmillä matkoilla otan syliin jos itkee eikä rauhoitu muulla tavoilla. Tai sitten jos imetän oli matkan pituus mikä tahansa. Mua ärsyttää/ahdistaa jos lasta...
  11. hoya bella

    Oletteko ottaneet vauvan mukaan jälkitarkastukseen?

    Otin vauvan mukaan. Oli siellä huoneessa vaunuissa makoilemassa.
  12. hoya bella

    Ruvennut kyrsimään ihmisten muka ekoelo maalaisromanttisessa kartanossa

    Mutta kun mä tykkään niistä. Ihan aidosti :heart: En tiedä mihin ap viittaat tuolla ekoelolla. Mutta minusta pienikin ekoteko on aina perempi kuin ei ainuttakaan ekotekoa. Jos kateellinen on niin pienellä rahalla, mielikuvituksella ja hyvillä ideoilla voi kyllä saavuttaa melko vastaavaa elämää.
  13. hoya bella

    tää on niiin sa"#¤%& epäreilua !!!!

    Mä pidin hyvällä omalla tunnolla herkutteluhetkiä vaikka olikin raskausdiabetes, koska tiesin että herkuttelu piristää mieltä, parikin karkkia jo teki onnelliseksi. Onneksi mun rd ei mennyt niin pahaksi että olisi pitänyt insuliinia laittaa. Koita jaksaa :hug: On niitä paljon terveellisiä...
  14. hoya bella

    Pohdintaa: Ottaisitko lasten mummilta ruokatavaroita/ruokia vastaan SKITSOFRENIAN vuoksi???

    En todellakaan ottaisi, mutta olenkin todella tarkka ruoka-asioissa.
  15. hoya bella

    Mulla vähän sapettaa! Lasten päivähoidosta...

    Hoitotäti on ihan eri asia. Ei hoitotätiä ja lapsen omaa äitiä voi tuolla tavoin verrata. Mitä jos lapsella on vaikea kouluikä tai vaikea teini-ikä? Minne sitten viet hoitoon jos et äitinä pärjää lapsen kanssa? Pienen lapsen uhma nyt tuntuis aika helpolta verrattuna isomman lapsen ongelmiin.
  16. hoya bella

    BB Salar ja naiset... siis mikä siinä " miehessä" vetää puoleensa??

    Mä kans luulin ensin että on nainen ja lesbo. Enkä tajuu mikä siinä pojassa muka viehättää jotain.
  17. hoya bella

    9kk-ikäisen imetys ja sukulaisten ihmettely

    Imetän 9kk ikäistä eikä ole tullut mieleenkään vielä lopettaa.
  18. hoya bella

    Kuka noihin huijausviesteihin oikeen lankeaa?

    Varmaan vähän yksinkertaiset ihmiset ja vaikka vanhukset.

Yhteistyössä