Hakutulokset

  1. K

    Jos on auton helmassa reikiä kun katsastusmies on hakannu niitä niin

    Ei välttämättä hylätä. Meidän auto meni läpi, mutta toki korjauskehote tuli.
  2. K

    Mitä ihmettä ostan miehelle synttärilahjaksi

    Käyttekö yleensä jossain kahden? Hommaa vaikka liput elokuviion tai teatteriin ja siihen päälle illallinen tms. Meillä on ainakin tykännyt mies vastaavasta kun en oo keksinyt mitään annettavaa. Eli annat siis yhteistä aikaa :)
  3. K

    Ponnistusvaiheesta..

    Ekassa kesti 50 min, puoli-istuvassa asennossa. Olin saanut kohdunkaulapuudutteen + alapää puudutettiin välilihanleikkausta varten. Ponnistusvaihe tuntu pitkältä kuin nälkävuosi ja olin ihan loppu kun vauva saatiin lopulta ulos. Lääkäri oli valmiina jo imukupin kanssa, mutta lopulta sitä ei...
  4. K

    En tiedä haluanko vielä yhden lapsen vai en...

    Omalla kohdallani oon ajatellut, että jos on sellanen olo ettei tiedä haluaisko vielä yhden lapsen vai ei, niin on parempi jättää se tekemättä.
  5. K

    Mitä mieltä munasolujen luovutuksesta?

    Ensimmäistä kertaa olen menossa luovuttamaan joulukuun alkupuolella. Monta vuotta mietin lähtisinkö touohon vai en ja olin jo menossa kun tuli lakimuutos, että luovutetuilla munasoluilla alkunsa saanut lapsi voi täysi-ikäisenä saada tietää luovuttajan yhteystiedot. Koko homma otti vähän...
  6. K

    Mistä miehiä löytää?

    Mä löysin kans tuon siippani baarista :) Eikä sekään ole törppö. Kai se on tuurista sitten kiinni millasiin miehiin siellä baarissa oikeen törmää.
  7. K

    Jos lapsesi menee yökylään kaverille niin....

    Nykyään baarissa tulee otettua sen verran hillitysti, että tohtisin kyllä lähteä.
  8. K

    miks bensa on niin halpaa?

    Tai halpaa ja halpaa, mutta pari viikkoa sitten litrasta sai maksaa reilusti yli 1,6e ja nyt litran saa alle 1,5e:lla.
  9. K

    mies lähihoitajaksi

    Mun setäni (silloin 50v.) kouluttautui lähihoitajaksi ja on ollut töitä mukavasti tarjolla valmistumisen jälkeen :) Rohkeesti vaan lähdet kooulutukseen mukaan! Setä kertoi, että häntä vähän pelotti, että mahtaako tuon ikäinen mies saada töitä laisinkaan kun nuoriakin on alalle...
  10. K

    Tamperelaiset HOI!

    Mahtaisiko joku ajella Pappilan st1 aseman ohitse? Paljonkohan siellä bensalla on tällä hetkellä hintaa? Polttoaine.netissä on eiliset hintatiedot.
  11. K

    onko sivarin käynyt mies munaton luuseri?

    Kelpas. Tuskin oltaisi edes koskaan tavattu jos mies olisi päättänyt mennä armeijaan.
  12. K

    Rv 12+ ja edelleen huono olla. Koska helpottaa??

    Kuopuksesta taisi kestää kolme-neljä kk kuvotus ja oksentelu. Kun se kuvottava olo iski päälle, oli aivan sama söikö vai ei, tiesi että kuitenkin kohta menee oksentamaan. Söinkin siis vaan sellasia ruokia, joita oli suhteellisen kiva oksentaa (esim kaakao ja suklaavanukkaat). Toisaalta...
  13. K

    Hyvä haalari pitkäselkäiselle, lyhyt jalkaiselle taaperolle

    Remussa on lyhyet hihat ja lahkeet suhteessa haalarin pituuteen.
  14. K

    Onko Suomen sosiaaliturva liian pieni?

    Tai jos toimeentulon hakija on yrittäjän vaimo/mies.
  15. K

    Tampere?

    Tampereelle on viime aikoina kunnostettu tosi kivoja leikkipuistoja (vaikket niitä nyt ihan hakenutkaan). Meidän muksut + siskon lapset (ikähaarukka 2-13 vuotta) ovat tykänneet Tiitiäisen satupuistosta (sijaitsee Näsikallion laella ihan keskustassa), Sorsapuiston leikkipuistosta (Tamperetalon...
  16. K

    Päivähoito-oikeus päättyy 31.7. - ekaluokka alkaa 11.8. Mihin lapsi hoitoon elokuun aluksi???

    Meillä viime vuonna ennen ekaa luokkaa muksut oli juhannuksesta heinäkuun loppuun saakka lomalla. siinä kyllä oli mielestäni aika kivasti lomaa lapsille. Valitettavasti minun piti olla töissä elokuun vikaan viikkoon saakka (olin töissä siis koko kesän) ja miehen sairasloma loppui heinäkuun...
  17. K

    Päivähoito-oikeus päättyy 31.7. - ekaluokka alkaa 11.8. Mihin lapsi hoitoon elokuun aluksi???

    Aika hurjaa jos ei muka päiväkodissa saa olla koulun alkuun saakka. Täällä ainakin pienet tulevat ekaluokkalaiset sai olla sen reilun viikon koulun alkua odotellessa elokuun alussa päiväkodissa, hoitosopimus loppui koulun alkua edeltävänä päivänä. Ja jos lakikin sanoo, että hoito oikeus on...
  18. K

    Menikö sinulla hermot, jos huomasit perheessäsi olevan

    Ei mennyt hermo. Lakanat ja yöpuvut pesuun ja jokaiselle perheenjäsenelle nappia naamaan (meille madot tuli miehen töiden kautta). Mies puunaili oven kahvoja jne. Parin viikon päästä uusittiin kuuri. Madot lähti eikä oo sen jälkeen näkynyt.
  19. K

    Harmittaako sinua jos et saa enää iltakuuden jälkeen ostettua kaljaa kaupasta?

    Mua harmittaa eniten se, että keksitään kokoajan jotain rajotteita että ihmiset eläis terveemmin. Mutta kun se on pieni murto-osa koko väestöstä joka vetää viinaa kaksin käsin ja sitä sitten yritetään korjata sillä, että tehdään KAIKILLE rajituksia. Olisi kai järkevämpää yrittää suunnata niitä...

Yhteistyössä