Hakutulokset

  1. P

    Suomenlapinkoira vastaan villakoira? omistajat huom!!!

    Joo, tuosta villakoira-ajatuksesta olen jo nyt luopunut. Meinasin kyllä, et opettelen sen homman ite, mutta kuten tuolla aiemmin sanottiin, niin helpompaa on imuroidaa enemmän, kun trimmata vähän väliä. Ja kun toi likka ei tykkää yhtään villakoirista. Se ei kyllä ole koko aikana halunnut...
  2. P

    Suomenlapinkoira vastaan villakoira? omistajat huom!!!

    No just siis tällasta tietoo kaipaan,et kenellä on tämän rodun koira,et kertoo vähän tietoa, kun nyt kaikki tieto, mitä on tullu niin on "kaverilla on" tai "olen kuullut" ni on hyvä tietää oikeita faktoja..ok, siis ei viihdy pelkästään kodinhoitohuoneessa, eli emme sitten tee niin, vaan annamme...
  3. P

    Suomenlapinkoira vastaan villakoira? omistajat huom!!!

    Tää on nyt vähän kummaa palautetta. Siis mä harkitsen eri rotuvaihtoehtoja niin kaikki alkaa tulkitseen, et mä haluun koiran vain pihan koristeeksi enkä ole ollenkaan koiraihminen. Olen perehtynyt tähän lapinkoiranrotuun ja olen saanut sen käsityksen, et sen turkki on niin paksu, et se...
  4. P

    Suomenlapinkoira vastaan villakoira? omistajat huom!!!

    Tämä oli hyvä tieto ja kiitos hyvin asiallisesta vastauksesta.
  5. P

    Suomenlapinkoira vastaan villakoira? omistajat huom!!!

    niin, ja toi eurasier oli ensin ykkösvaihtoehto, mut sitten jouduttas odottaan ens kevääseen pentuja. mistään ei saa narttua.
  6. P

    Suomenlapinkoira vastaan villakoira? omistajat huom!!!

    Niin toi etten olis koiraihminen..voin sanoa, etten ollut lapsi-ihminenkään ennenkä sain kaksi ihanaa omaa. Et silleen...meillä on ollut norjan harmaa lapsuudenkodissa ja paljon muitaki eläimiä. En ole mikään "haluan haluan haluan töitä lisää" tyyppiä, mutta olemme tytölle koiran luvanneet...
  7. P

    Mitä seurauksia miehelle tulee kun soitin poliisit

    Mua ei tarvis lyödä, kun sen yhden kerran niin sais lähteä ja liukkaasti. Vitsit, kun tollasta pitää sietää.
  8. P

    Miksi KAIKKI muut on raskaana, paitsi minä?

    No, me ollaan vuosi yritetty enkä ole tullut, ja nyt kun kuulee noita "olen raskaana" niin vähän kirpasee.Mut olen alkanut ajatella, et olisko sitte kuitenkin hyvä näin.
  9. P

    voi luoja tuota vesa on ihana tyyppiä...

    ja toi mies ihan lapanen..siis mietin, et onko se sen veli vai oliko oikein miesystävä,mut olihan se miesystävä. En voinu edes kattoo enää, ku alko ärsyttää. Vaikka huumorillaki, mut ei mun mies kyllä tollasta sietäs ja vielä tv:ssä. Aivan pölhö akka.
  10. P

    Sisko oottaa neljättä pentua

    joo, tiedän kyllä tollasen, joka tekee lapsen aina kun edellinen täyttää kolme ja tarvis lähtee hakee töitä. Vähän aikaa työttömänä nostaa tukea ja sitte taas synnyttää..nyt alkaa ikä tulla vastaan, vaan vieläkin ajattelee, että josko tekis yhden vielä. mutta olen ajatellut, ettei se asia mulle...
  11. P

    Suomenlapinkoira vastaan villakoira? omistajat huom!!!

    Tämä on nyt ihan kauheeta, kun ei osaa tehdä päätöstä. Tyttö on puhunut jo monta vuotta koirasta ja nyt siihen olisi vasta mahdollisuus. Olen työttömänä kotona ja voisin itse opettaa pentua. Meinasimme tuota rotua tai sitten villakoiraa. Meillä on uusi iso omakotitalo, ja yöt ajateltiin, että...
  12. P

    Minkä ikäisille visulahti paras???

    mun pitäis päästä tästä hermoasenteesta nyt, kun monet on pilkannu, että kun ton ikäsiä varottelen, ja pitää vapaasti antaa niiden mennä, mut mulla itellä just puolen vuoden sairasloma loppu, koska mursin pahasti jalkani ja sitte heti perään pojan tippuminen leikkipuistossa ja pari vuotta sitte...
  13. P

    Minkä ikäisille visulahti paras???

    pienempi ei osaa uida vielä. isompi osaa
  14. P

    Minkä ikäisille visulahti paras???

    mikähän paikka olis sitte kivoin ettei tarttis itekään hermojansa täysin menettää? puuhamaa??
  15. P

    Miten kertoa ei toivotusta raskaudesta?

    Miten toisille voi käydä noin??? me ollaan miehen kanssa yritetty kolmatta monta kuukautta eikä kertakaikkiaan onnistu. mä kertoisin ilman muuta, mut silleen, että jos et kerta meinaa vaatia häneltä mitään, niin sanois ensin sen ja sitte uutisen. Jos hän kuitenkin yks kaks haluaaki osallistua tms.
  16. P

    Minkä ikäisille visulahti paras???

    Meidän pitäis keksiä nyt joku paikka, jonne lähtis lasten kanssa. Meillä on tyttö, täytti just 8 vee ja poika täyttää syksyllä 6 vee..poika on vähän tapaturma-altis. Mursi just kätensä tippuessaan liukumäestä, joten käsi kolme vkoa paketissa, et heinäkuun puoleen väliin siirtyy meidän menot...
  17. P

    Tekis mieli laittaa alulle seitsemäs lapsi :)

    No aivan sama, kaikille joilla paljon lapsia...kuinkas noi hoitomaksut muuten..olen aina miettinyt, että eikö siinä pidä olla aika hyvä palkka, että on järkee viedä hoitoon esim. neljä lasta?
  18. P

    Tekis mieli laittaa alulle seitsemäs lapsi :)

    Kuinka tollasessa pysyy paikat kunnossa? pitääkö tehdä lantiopohjalihasliikkeitä? hienoa muuten, jos jaksaa. mä olen ihan kade, mulla kaksi ja en taida kolmatta uskaltaa, kun pelkäsin kahta edellistäkin. ensimmäistä käynnistettiin viikko ja toinen oli sektio, jossa oli myös dramatiikkaa. Oletko...
  19. P

    Maalaisitko 7 vuotiaan vanhan koulupöydän vai ostaisit uuden?

    Maksaakohan maalit paljon? et onko siinä mitään järkeä?
  20. P

    Henkinen pettäminen, onko kokemusta?

    Pitää sitte varmaan erota kokonaan, jos ei syitä aleta selvittään, että miksi siellä mielessä sitte pyörii ne muut naiset? eihän hommassa pääse eteenpäin, jos ei asioita selvitetä.

Yhteistyössä