Hakutulokset

  1. T

    mankeli??

    Eikö kukaan tiedä?
  2. T

    mankeli??

    Kenellä olisi Husqvarna Populär mankeli? Osaisitteko neuvoa mieten siitä saa mankeliliinan irti? Mun mankelini on noin 6-7 vuotias eikä ohjekirjaa ole tallessa. Liina pitäisi saada nyt pestyä.
  3. T

    Siis mun mies on ihan seonnut tai jotain!!

    Mun käsittääkseni ei alle 18 vuotias saa ajaa ainakaan päältä ajettavaa leikkuria. Kai sellasta työnnettävää mallia saa lykkiä kuka vaan. Toisaalta hyvä ajatus pistää ton ikäinen poika hommiin, jos jotain löytyy. (Vaikka siinähän sinäkin olet samaa mieltä)
  4. T

    Helsinkiläiset tai muuten asiasta tietävät, auttakaas maalaista

    Kiitokset kaikille asiallisille neuvojille ja anteeksi maalaisuuteni, sotkin suvilahden nimen suvisaareen, ei ihme ettette olleet moisesta kuulleetkaan.
  5. T

    Helsinkiläiset tai muuten asiasta tietävät, auttakaas maalaista

    Mä käyn nyt auttamassa naapuria, joka tarvii apua liikkumisen kanssa, mutta palaan asiaan joko illemmalla tai sit huomenna.
  6. T

    Helsinkiläiset tai muuten asiasta tietävät, auttakaas maalaista

    Siis sielllä on lauantaina jotkut JHL:n kaupunkifestarit. Se on joku suvisaaren voimalaitos tai joku... anteeks, mä luulin että se on joku jonka kaikki helsinkiläiset tietää.
  7. T

    Helsinkiläiset tai muuten asiasta tietävät, auttakaas maalaista

    Olen tulossa kahden lapsen, (8 ja 10 vuotiaiden), kanssa Helsinkiin Suvisaareen nyt lauantaina. Miten sieltä pääsee vaivattomammin Linnanmäelle tai Korkeasaareen? Jos täytyy vaihtaa kulkuvälinettä niin onko mahdollisesti edullisempaa ottaa taksi vai miten? Ja tiedoksi vielä, että en...
  8. T

    Noniin. Koira söi kokonaisen suklaalevyn. Mitäs nyt? :/

    Meidän Koiruli ei oppinut edes tuosta että tuli kipeeksi siitä jättimäärästä. Parin päivän kuluttua tuli sukulaisnainen kylään ja toi samanlaisen suklaarasian ja tää oli heti kerjäämässä että "mieli tekis ja en edes muista millon olisin herkkuja saanut."
  9. T

    *Mikä aarikan puku tämä on?

    En ole ihan varma, mutta ainakin luulisin että toi örkki on se Allu.
  10. T

    Noniin. Koira söi kokonaisen suklaalevyn. Mitäs nyt? :/

    Meillä oli kanssa kolmen vartin labbis ja se söi yhtenä tapaninpäivänä, pellillisen juuri uunista otettuja joulutorttuja(12 kpl), kolme kappaletta 300g:n suklaarasiaa, vähän pienemmän rasiallisen marmeladia ja noin 500g salmiakki-irtokarkkeja. Oli jätetty se ulkoeteiseen kun ulkona oli pakkasta...
  11. T

    Lippu sirkukseen

    Laita tiedot y-viestillä niin laitan lipun postiin :)
  12. T

    Lippu sirkukseen

    Tää on ihan sellainen yleinen lippu, joka sit vaihdetaan lippuluukulla paikkalippuun.Käy millä paikkakunnalla vaan esiintyvät. Katsomo B tai C tai D.
  13. T

    Lippu sirkukseen

    Siis eikö ihan tosi kukaan ole vailla ILMAISTA lippua. Ton voi ja pitääkin vaihtaa lippuluukulla paikkalippuun. Oikeuttaa B, C tai D katsomoon.
  14. T

    Lippu sirkukseen

    Tahtoisko joku ilmaisen lipun Sirkus Finlandian näytökseen? Voitin enkä nyt sit ehdikkään.
  15. T

    Minkäikäiset päiväkotilaiset pääsee luistelemaan? onko osattava?

    Mä aion mennä perhepäivähoitoryhmäni kanssa ensi viikolla luistelemaan. Lapset on kaikki pari vuotiaita eikä kukaan ole aikaisemmin luistellut. Ja otan kameran mukaan, jos ehtisin kuvata... voi olla etten ehdi :)
  16. T

    Parityöskentely perhepäivähoitajana

    Onko kenenkään lapset hoidossa pph:lla, joka tekee ns. parityötä toisen pph:n kanssa? Tai onko kukaan teistä kyseistä työtä tekevä pph?
  17. T

    Tarvitsen APUA!

    Äänestin.
  18. T

    Voileipäkakku?

    Mä ajattelin kokeilla tällä loppuviikolla voileipäkakkua niin, että laitan uunissa paistettua kasvisgratiinia vähän muussattuna väliin. Ehkä majoneesilla tai kermaviilillä tms. pehmennettynä. Ja jos laitan toiseen väliin muuta, niin kinkkua jauhettuna ja vaikka sillä tuorekurkkusalaatilla...
  19. T

    Onko Pph työaika aina klo 7-17? Ei esim. klo 18 asti missään?

    Vanhemmat olivat kolmivuorotöissä. Lapsen hoitoaika oli 5-15,00 tai 11-22,15 tai sitten yövuorojen aikaan 20,00-12,00
  20. T

    Onko Pph työaika aina klo 7-17? Ei esim. klo 18 asti missään?

    Kunnallisessa on kyllä jokaiselle lapselle varahoitopaikka sovittu eikä siitä vanhempien tarvitse huolehtia muuten kun varmistaa varahoitajalle, että silloin ja silloin oltaisiin tulossa. Yksityisten hoitajien tavoista en tiedä, mutta varmaan jos olisin yksityinen, niin yrittäisin jotenkin...

Yhteistyössä