Hakutulokset

  1. P

    Lähihoitajat HOX! Erityisesti pohjoisesta

  2. P

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Pari naapuria tarviis vielä mullekkin.. :D
  3. P

    Bona kampanja

    Kuinka moni on saanut sieltä tilattua kalenterin tai muita kuvatuotteita? Onnistuiko tilaaminen hyvin ja helposti? Itsellä vasta 100 pistettä ja mietinkin että keräänkö lisää vai tilaanko suosiolla dvd:n jos on kovin hankalasti tilattavat nuo kuvatuotteet. Voin myös ottaa koodeja vastaan...
  4. P

    Puhutteko leikkikentästä vai ( leikki)puistosta?

    Meillä sanotaan keinupuisto.. Lapsi keksi itse :)
  5. P

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Voi hitsi.. nyt sitten tarvis 5 naapuria lisää että saa sen myyrärakennuksen valmiiksi! :O Että pistäkää mulle vaan viestiä jos on vaapaaehtoisia naapureita :cool:
  6. P

    Ostaako kukaan enää kirpparilta vaatteita???

    Kyllä minä oisin ostanu jos ois ehjät. Tässä taannoin juuri katsoin erästä haalaria jolla hintaa 8 e, mutta polvessa oli reikä (ja iso). Tietty ehjänä oisin voinutki ostaa mutta ei kai kukaan rikkinäisiä vaatteita kirpparilta osta? :confused:
  7. P

    Blogien pitäjät kysymys teille

    g
  8. P

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Sulla ei taia olla niitä toivelistalla? Mulla ois niitä ylimääräsiä.. :)
  9. P

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    :o Ai eikö.. höh.. no oon sitte tajunnu kyllä tehtävän väärin.. pitänee alkaa rakenteleen lisää koppeja.. :)
  10. P

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Matto saatu! Kiitos vaan sille joka sen mulle lähetti :heart: Jos teillä on tarvetta jollekki niin nehän kantsii laittaa siihen toivelistaan. Yritän aina katsoa että jos joltain puuttuu jotain semmosta mitä mulla on liikaa niin lähettelen kyllä. :) Itellä on vaan nyt eessä tommonen tehtävä...
  11. P

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Ai, juu.. ei kellään ois lähettää mulle sitä hemmetin mattoa? Ei oikein etene tuo peli kun sitä mattoa ei tule ikinä.. :'(
  12. P

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Molen aika velmu.. Yllytin mieheni liittymään siihen peliin ja nyt olen sitte käyny pelailemassa sen puolesta ja pähkinätki sain sitä kautta kun miehen pelissä tuli ne niin lähetin itselleni lahjaksi.. :saint: No onneksi ukko ei välitä vaikka sen facessa luuhaanki =)
  13. P

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    En saanu :'( Muuttui taas siniseksi se unlock kohta.. Voi surun päivää :)
  14. P

    Jumppavinkkejä kotiin?

    Eikös tommosessa sivustollakin ole jotain jumppahommia.. B) www.exercisetv.tv/
  15. P

    Minkä ikäisenä velliä?

    Me annettiin vähän reilu 3 kk iässä, mutta ei siitä pahemmin hyötyä eikä haittaakaan ollut niin jätettiin pois. Nyt reilun 3 kk iässä alettiin maisteleen soseita..
  16. P

    Kakan koostumus...

    Meillä kans oli just tommosta vaahtoa se kakka jonkun aikaa, mutta ei mitenkään sen kummemmin näyttänyt että ois mitään ilmavaivoja, kun ihan tyytyväisenä oli. Sitten kun oli tuosta vaahtoversiosta selvitty niin kakka muuttui ihan tumman vihreäksi ja oli sitä parisen viikkoa. Nyt taas ihan...
  17. P

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Sieltä kaupasta sitä energiaa saa juuri niillä kakkupaloilla. Olikohan se 36 palaa niin sai 3 energiaa..
  18. P

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mulle taitaa olla heppa tulossa! Oli mennyt harmaaksi se unlock kohta ja antoi jotain viestiä että on hevonen on matkalla :D
  19. P

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Sekasin tuon pelin kanssa menee ku kyttäilee vaan niitä energioita. :kieh: Hankin sen aasinki mutta pirulainen syö vaan niin vähän.. :|
  20. P

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mulla kans välähtää siinä se pop-up.. Tosi raivostuttavaa :headwall: Ei voi lähettää lahjaksi. Muuten oisin lähettäny sulle :) Mitä elukkaa syöttämällä saa tuon prairie pilen?

Yhteistyössä