Hakutulokset

  1. K

    KESÄKUISET 2009 siirtyy taaperoiden joukkoon

    :wave: mä kans messissä Saran kanssa =) Tääl on huomenna synttärijuhlat vaikka viralliset 1v syndet on perjantaina mut pääse itte 25-27.6 reissuun :o Isäsä ottaa tytön. Eipä ois sitäkään ihmettä uskonu mutta joooo :D Eka kerta 2 yötä erossa :|
  2. K

    Vain vähän raskauskiloja=pieni/normaalikokoinen vauva?

    ekassa raskaudessa tuli painoa 12kg ja vauva oli 3395g ja toisessa raskaudessa 13kgkg tuli painoa lisää ja vauva oli 3575g
  3. K

    Miten painosi tippui synnytyksen jälkeen?

    Mulla oli 77kg kun pääsin synnäriltä kesäkuun lopussa. Lähtöpainoon tippui 3kk:ssa eli sen 10kiloa ja nykyään painan nippanappa 52kg.
  4. K

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Meilä tyttö on 76cm ja 9,5kg suunnilleen. Kävelee tukee vasten, hyppii, konttaa ja tanssii :D Hampaita on viis ja pitkä tukka, josta tulloo näillä näkymin tumma =) ja ikäähän on nyt huomenna 11kk
  5. K

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Sarakii konttaa, istuu, nousee tukee vasten seisoo. Ja erittäin yllättäen puhuu :laugh: Toistaa ainakin 30 sanaa ja osan merkityksenkin ymmärtää. osoittaa koiraa ja sanoo haukku. kakka, lamppu, hyppy, äiti, isi, pupu, vaippa jen kuuluu myös sanavaratoon.. mää luulin ettei vauvat viel tässä...
  6. K

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Meillä Sara puree ja lyö ja nipistelee jos on kiukkuinen tai esim puettaessa juuri :o Mun hiuksista kans repii ja leluja viskelee ku osoittaa mieltä :laugh: Kumman kipeetä se tekee ku nuilla kahella hampaalla jyrskäyttää purasta
  7. K

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Lenni09 jos meni nimim. oikein =) Kysyisin että nukkuuko teillä lapsi siis vaan yhet päikkärit keskellä päivää? Meilä Sara ei oikeen mielellään mee nukkumaan, yhesti valvoi koko päivän 12h.. Kahet unet saa nukuttamalla nukkumaan (silittelemällä tai vaunuissa)mutta ne kestää vaan 30min niin...
  8. K

    Jos voisin

    :'(
  9. K

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    topoca kiitos neuvosta, pakko itekki "alkaa huudattaa" vähitellen :D tosiaankii tottunu liian hyvään palveluun ku saahan tuo pikkuressu kaiken mun huomion kun ei toista aikuista oo.. perjantaina oli ekaa kertaa yökylässä niin minäkin sain omaa aikaa vähän ja ihan hyvin meni =)...
  10. K

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Moi. Mä oon unohtanu käyä täällä kun tää yh:n arki on melko touhuntäyteistä :| Sara oli 6kk neukussa 8335g ja 69,5cm.. Konttaa vähän, istuu, ei oikeestaan ryöminy vaan veti itteesä eteenpäin.. Yöt on ollu nyt yli viikon kamalia :/ Heräilee välillä 5 minuutin välein kontalleen itkemään...
  11. K

    Löytyykö täältä oikeesti vapaita naisia?

    Olen tatuoitu nainen
  12. K

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Sara 5kk+ 6 päivää mitat 7915g ja 67cm :heart:
  13. K

    vatsan koko toisessa raskaudessa ja lapsen koko?

    esikoinen poika syntyi 39+4 3395g ja toinen tyttö syntyi 41+0 3575g
  14. K

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Sara istuu jo.. Sitteristäki nousee ite istumaan että pää on melkeen varpaissa kiinni, pinnasängystäkin näkyi vain pää kun oli könynnyt istuskelemaan ja vahtasi mua pinnojen välistä :laugh: ja ikää tulee 25. pvä 5kk
  15. K

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Ruokia mitä annettu.. hmm.. mehua on maistanu ja maissinaksuja, eipä juuri muuta =) Ja meillä ei rokoteta.. ollaan taidettu poijan kanssa ite jo se sairastaa, epäilisin näin ja vauvaan ei oo iskeny vielä mikään flunssa.. Sara nukkuu kans 10h ekan pätkän, maitoo ja viel pari tuntia
  16. K

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    hedelmäsoseesta tykkää meidän neiti ja tarinoi paljon kauniilla äänellä syödessään, mutta kun oon jotai ensipuuroo koittanu tarjota nii karjuu pahalla äänellä ja pörryyttää kaiken mun päälle :laugh:
  17. K

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Meillä oli kans tollanen heräilyvaihe.. kesti kuukauden.. nyt ehkä helpottaa

Yhteistyössä