Hakutulokset

  1. Y

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    nyt on sit väestöliitossa käyty! :) ja sain hyviä uutisia jopa :) kuulemma ennen kesää olen jo mahdollisesti raskaana! =) mites täällä muilla menee?
  2. Y

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    ajattelin tulla pitkästä aikaa moikkaamaan teitä tänne. Vähän unehtunu kun ollu tällasta odottelua tää mun kevät mutta huomenna aika väestöliittoon taas. saa nähä mitä sillä lääkärillä on asiaa x) mut perästä tullaan :) ja onnea kaikille plussanneille ja lapsen saaneille
  3. Y

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    ronyah, tsemppiä sullekin ja jaksamista. onnea ultraan :)
  4. Y

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    hei taas kaikille. ja aliisalle voimia jatkoon. itsellänikin mennyt kerran kesken joten voin kuvitella tunteesi. mutta uskon että nouset sieltä vielä :) no sen verran voin itsestäni kertoa että olen 21 kohta 22. Minulla on todettu POF enkä voi tosiaan enää saada itse lapsia, kun noi...
  5. Y

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    ei se mitään, teillä varmasti on huolia ja miettimistä omastakin takaa :) mä täältä perästä ulen ja toivon vain että luovuttaja löytyisi pian :)
  6. Y

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    kiitos juuni :)
  7. Y

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    hei kaikille. olen lukenut kovasti teidän keskusteluja ja ajattelin uskaltautua mukaan. eli olemme mieheni kanssa jonottamassa ja laskujeni mukaan soitto luovuttajasta pitäisi tulla tän kuun aikana. ainakin niin lupasivat.. voi kun mua onnistaisi. =)

Yhteistyössä