Hakutulokset

  1. Pumpuli-81

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Tervetuloa uusille :) Närästys on varmaan sellainen raskauden tuoma vaiva mitä ilman tulisin hyvin toimeen :D Mies tulee ehdottomasti mukaan neuvolakäynneille :) Oli kahdessa edellisessä raskaudessa liki kaikilla käynneillä mukana. En edes halua oikein yksin mennä neukkutädin luokse...
  2. Pumpuli-81

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Minä toinen FB-ryhmän yp :) Se ryhmä on salainen ja sitä ei kukaan ulkopuolinen näe edes haulla :) ~Pumpsi rv 5+5~
  3. Pumpuli-81

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Ihanan paljon meitä jo <3 Mulle voi lisätä ikä 32v ja sairaala TAYS. Mulla ei muuta oireita kuin menkkamainen kipu, tosin missään muussakaan raskaudessa ei viel näin varhaisessa vaiheessa ole mitään ollutkaan :) Olen vähän miettinyt et jos sinne alkuraskauden ultraan menis... Ei vaan...
  4. Pumpuli-81

    Joko uskaltaa ilmoittautua marraskuisia??

    Täältä yks kans ilmoittautuu :) Nyt kai 5+0 ja LA 1.11.2014 <3 Neljäs tämä uusi tulokas jos päästään niin pitkälle, jännittää aika purusti. ~Pumpsi & ???~
  5. Pumpuli-81

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

    Morjes :) kaapo80 kippiksella myymisestä ressaili :) Mä oon erittäin paljon käyttänyt facebookin kirppiksiä. Oon myynyt omia vaatteita paljon, uusin koko vaate kaapin :D Neidin vaatteita olen myynyt ja turhia huonekaluja ym. Suht helppoa ja hyvin menee kaupan kun hinta on kohillaan :)...
  6. Pumpuli-81

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

    Jahas, uusi ketjukin perustettu :) Tulee hilluttua enee tuolla fb:n puolella aj tää välillä unohtuu. Mä olen kesälomalainen :) Eka viikko vasta takana ja kolme edessä. Alkuviikosta kävinkin töis pyörähtämässä kun tiesin et pomo on paikalla. Kysäsin häneltä sit et mitä teen loman jälkeen, kun...
  7. Pumpuli-81

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

    Tosi paljon voimia Jenksula :hug: Olet jo varmaan kuullut Käpy ry:stä? Ite olen paljon saanut apua Kävyn face-ryhmästä https://www.facebook.com/groups/64225732680/. Itku tuli kun luin kuulumisesi. Meidän Taavi-poika syntyi viikolla 23+3 ja eli vajaan vuorokauden. Iso on ikävä ja itku tulee...
  8. Pumpuli-81

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

    Jos merkkais tänkin pinon ennen kuin elokuulle vaihdetaan :) Kovasti olen käynyt juttuja lukemassa, mutta jotenkin ei ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Tänään olis sitten rakenneultra ja jänskättää!! Mua närästi viime yönä niin et oli pakko nousta nukkumaan sohvalle puoli istuvaan...
  9. Pumpuli-81

    Perhepäivähoito vai päiväkoti?

    Molemmissa puolensa ja puolensa. Itse sitä ei suuremmin tarttenut miettiä kun tarve oli ympärivuorokautiseen hoitoon. Mutta vaikka olisi valinnut niin ehkä olisin päiväkodin valinnut. Jos perhepäivähoitaja ei ole mieluunen niin asialle ei oikeen mitään sit mahda, mutta itte ainaskin päiväkodissa...
  10. Pumpuli-81

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    Moikka moi :) Mulla tuntuu jo Iivarin liikkeet suhteellisen hyvin <3 Varsinkin tietyssä asennossa. Mun vattasta ei kukaan kehtaa kysyy et onks siel vauva, kun elopainoo on kiitettävästi niin menee pitkälle ennen kui kukaan kehtaa kysyä :D Edes kaikki mun veljet ei vielä tiedä että odotan...
  11. Pumpuli-81

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    Mäkin voisin sinne fb ehkä haluta, kuinka sinne pääsee? :) ~Pumpsi & Iivari 15+1~
  12. Pumpuli-81

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    Moikka :) Eilen oli TAYSsissa seuranta käynti, kun tää raskaus luokitellaan riskiraskaudeksi edellisen raskauden tapahtumien vuoksi. Nyt kaiken pitäisi onneks olla ok ja lisää TAYSsin keikkoja ei tule jos ei jotain uutta ilmene. Olin kovin yllättynyt kuinka huono ultra kuva siel oli. Ei...
  13. Pumpuli-81

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    Mä taidan kuulua tähän sakkiin :) Olen 30v ja kolmatta odotan, La 10.12. Esikoinen täyttää syksyllä 7v ja kakkonen täyttäisi jouluaattona 1v, jos olisi saanut elää pidempään kuin vuorokauden :'( TAYS on paikka mis synnyttelen, ja muutenkin nyt ravaan koko tän raskauden ajan. Np-ultrassa...
  14. Pumpuli-81

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Mä tulin sanomaan teille vielä heipat ja toivon sydämmestäni että teillä muilla päättyy odotus hiukan eri tavalla kuin mulla. Mun oman jaksamisen kannalta koitan pysyä täältä pois... Mulla rupesi tulehdusarvot nousemaan pari päivää ennen aattoa ja samalla tuli supistukset joita ei sitä ennen...
  15. Pumpuli-81

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Pienen pieni Taavi poikamme syntyi jouluaatto ja nukkui syliini joulupäivänä.
  16. Pumpuli-81

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Lääkäri juuri poikkes, tulehdusarvo hiukan laskenut 27 -->23, mutta leukkarit noussut hiukan. Eli aikasta sama tilanne kuin eilen. Taas huomen aamusta imetään verta ja katsotaan mitä arvot sanoo. Pomppuli en oikein osaa vielä ajatella noin pitkälle... Päivä kerrallaan odotellaan tuleeko...
  17. Pumpuli-81

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Do dii, ultra oli ennen puoltapäivää ja vettä oli vielä. Ei ruhtinaallisesti, mutta sitä oli. Taavin painoarvio oli huimat liki 700g, kun viime maanantaina se oli jotain 530g... Ainakin hän kasvaa :D Taas sain kanyylin käteen ja sama antibiootti menee kolmesti päivässä kuin viime viikollakin...
  18. Pumpuli-81

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Morjens, se ois kotiloma takana ja taas osastolla... Kotiloma meni hyvin :) Mies ja tyttö passas mua niin ettei tarvinnut kuin vessassa ja suihkussa käydä itse. Vuotokin vähentynyt vkl aikana :) Eikä mitää kipuja / suppareita ole ilmentynyt. Neiti leikki vkl pehmoleluilla joilla oli...
  19. Pumpuli-81

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Pistivät sairaalasta kotia viikonloppu lomalle kun tuli ruuhkaa :O Ultra oli tänään ja lapsivettä oli vielä mutta niukemmin kuin alkuviikosta. Mutta samaa makaamista se on sairaalassa kuin täällä kotonakin, sillä eriooa että siellä on monta "passaajaa" ja kotona vain kaksi :D Maanantaina sitten...
  20. Pumpuli-81

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Kiitoksia kaikille tsempeistä :) Täällä edelleen ollaan yhtenä kappaleena ja molemmat samassa olotilassa kuin alkuviikosta ja se on erittäin positiivista :) Vielä menee suoneen antibioottia, kun tulehus arvot nous pienen vilustumisen takia (Tunkkainen yhden hengen huone ja ikkuna auki koko...

Yhteistyössä