Hakutulokset

  1. M

    Suomen rumin keittiö

    Kiitos äänestyksestä :)
  2. M

    Suomen rumin keittiö

    -
  3. M

    Jos autokoulun kakkosvaihe käymättä ja kortti vanhenee... NYT AUTTAKAA PLIIS..

    Paikkakunnasta riippuu, täällä pelkkä auton vuokraus inssiin oli 50e ja siihen inssimaksu päälle...
  4. M

    3 alle 2 vuotiasta.... Vertaistukea?

    Terve vain! Meillä on nyt poika 1,5vuotta ja kaksostytöt 5kk :) Joten hulinaa on täälläkin!
  5. M

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Ultrassa oli kaikki hyvin, arviot oli a:1246g ja b:1380g. Huojensi kovasti mieltä, kun nyt molemmat oli kasvaneet pienestä painoerosta huolimatta hyvin. Edellisessä ultrassahan näytti, että a-vauva ei olisi kasvanut juuri nimeksikään. Ilmeisesti se oli siis mittavirhe, ihan kuin lääkäri...
  6. M

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Hei! Onnea paljon Sunburnedin, maalismaman ja Kinderin odotukseen Meillä oli viime viikon tiistaina rv28+3 ultra, jonka mukaan a-vauva olisi kasvanut vain reilu 50g parissa viikossa ja b-vauva 250g! Tätä ultraa ennen ovat olleet hyvinkin saman kokoisia. Lääkäri oli sitä mieltä, että se on...
  7. M

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Olisi mukava kuulla identtisiä odottavalta tuoreita kuulumisia. Minulla on viikkoja kasassa nyt 23+3 ja viimeksi kävimme Aydinin luona Oys:issa rv22+5 ja silloin vauvojen painoarviot olivat A 461g ja B 426g. Eli painoeroa on jonkin verran arvioiden mukaan, mutta ei liikaa. Myös...
  8. M

    kahdet sydän-äänet kuultu ja rv.27

    Tämähän on mielenkiintoista :) Itse kävin rv9+2 alkuraskauden ultrassa lasketunajan määrittämistä varten. Lääkäri ultrasi munasarjatkin ja juuri, kun oli lopettamaisillaan hän huomasi, että sikiötä onkin kaksi. Sanoi sitten, että oli tosi vähällä jäädä kokonaan toinen huomaamatta. Mutta...
  9. M

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Lara, mainu ja miikuli syvät osanotot menetyksistänne. mainun tarina on kuitenkin sikäli lohdullinen, että toinen pieni selvisi :heart: Itse odotan identtisiä kaksosia nyt viikoilla 16+6. Edellinen ultra oli meillä rv12+2 ja seuraava on viikon päästä Oys:ssa. Mua jännittää ja pelottaa...

Yhteistyössä