Hakutulokset

  1. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Heipähei tänne pikkukakkos-ketjuun!! Kävin vilkaisemassa kuulumisia, paljon on uusia ja pari vanhaakin tuttua. Rouva Papusen uutisiakaan en ole aiemmin bongannut, tsempit loppuodotukseen! Maricce on tainnut olla ainakin joskus mun kans samoissa 10-hoitoketjuissa. Meillä myös kesällä 10 syntynyt...
  2. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Käväisin lukemassa kuulumisianne. Näyttää olevan hyviä ja huonoja uutisia. Onnea plussanneile :flower: Kovasti peukkuja teille, jotka vielä joudutte täällä odottamaan ja piinailemaan. Plussatuulet kaikille =)!!!!
  3. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Täällähän on hienoja uutisia!! Paljon onnea Rouva Papunen!!:flower: Ja jaksamista ultran odotteluun! Vausti : Tsempit piinailuun ja hienoa että saitte pakkaseenkin kavereita. Minimaikki: Jaksamista tuohon tunteiden vuoristorataan! Krisselille ja Anskubanskulle kans jaksamista...
  4. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kiitokset onniteluista =) Kirma, mulle tuli ekassa raskaudessa tuoresiirrosta hyperi. Mutta muuten siitä selvittyä raskaus oli hyvin helppo, ei ollut pahoinvointia, rinnat tuntuivat turpoavan aikaisin. Nyt en mitenkään osannut arvata tätä raskautta, alavatsalla _aivan_ samanlaiset tuntemukset...
  5. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Rouva Papuselle paljon vauvaliimaa mukaan!! Tsempit piinailuun!! Anskubanskulle ja Vaustille voimia punktioon! Ja minimaikille onnea siirtoon :) Kirma ja muut oviksen metsästäjät, mä en liitykään seuraanne. Mä kovasti odottelin täällä menkkoja alkavaksi, mutta ei perhana vaan...
  6. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Rouva Papuselle lykkyä maanantaihin!! Meilläkin on blasto pakkasessa, on 5pv ikäinen "hilla" odottamassa =) Mä niin taas arvasin, että kun oikein odottaa menkkojen alkua, niin ei ne perhana voi alkaa... :kieh: Jospa edes tällä viikolla alkaisivat. Taitaa olla vielä edellisen lääkkeellisen...
  7. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tervehdys tiinuli ja kirma :wave: ollaan varmaan joskus aiemminkin kirjoiteltu samoissa ketjuissa. Kiitos kaikille kommenteistanne luomu/lääke pasista. Oon nyt miettinyt, että yrittäisimme tulevassa kierrossa luomuna. Menkkojen alkua odottelen hetkenä minä hyvänsä. Jos sit ovis tuleekin...
  8. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Uusille kamuille tervehdys! Sarinalle vielä onnea :heart: Molli, harmi kun ultra siirtyy. Pöh! vausti jopas on nyt huonoa onnea teillä :hug: :( Harmittaa teidän puolesta! Ja samalla pelottaa, että itselle käy sama. Mua pelottaa uusi ivf, kun sain ekassa aikas pahan hyperin...
  9. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Heippa kaverit! Ei varmaan kukaan toivois olevansa täällä, mut nythän me tsempataan kunnon plussaketju, eiks joo :D Negan harmittelu meni onneks nopsaan ohi ja luultavasti elokuussa yritetään viimeinen pakkastyyppi siirtää. Alkiohan sulatettiin viimeksi toisen kanssa ja sitä viljeltiin lisää...
  10. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Anskubansku, Mariq ja Vuokko :( en tykkää näistä uutisista... Siirryn tuonne vaustin aloittamaan uuteen ketjuun, tulkaa muutkin!
  11. V

    Taysin asiakkaat ***

    Päivitetään tännekin, meillä tuli pasista nega :( Tästä on jo pari viikkoa, ehkä uuteen pasiin elokuussa. Jenksula, me ei tarvittu lähetettä Taysiin, koska ivf tehty siellä. Soitin vain suoraan ajan hoitajilta. Soittele sinne, osaavat varmasti ainakin neuvoa, jos tarvitsetkin lähetteen. Itse...
  12. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Täällä testattu aamulla ihan puhdas nega :'( Kyllä harmittaa ihan hulluna :headwall: Mun kaikki oireetkin oli sitten ihan fuulaa, eli lääkkeet ne tekee. Mielestäni en niitä itselleni psyykannut ;) Se toisen lapsen lokero sydämessä ammottaa nyt tyhjyyttään ja tuntuu oikein pahalle. Huoh! Mulla...
  13. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    maariaa :hug: todella harmittavaa :'( vausti hyvä juttu, että pas aikataulu onnistuu :) Mä en ole vielä testannut. Miehen kans meinattiin, että parempi jättää testi keskiviikolle. Ei ainakaan mene huominen pojan synttäri plörinäksi. Tänään kun kävin hakemassa pojan synttäreitä varten...
  14. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Toiveena, mä teen ihan vaan kotitestin pp14. Veritestiä ei ole määrätty. Tai ajattelin että teen pp13 tai pp15, koska pn pojan eka synttäripäivä just pp14 ja en halua silloin aamusta ainakaan huonoja uutisia... Menkkaoireet jatkuu edelleen, aika samana nyt pysynyt. Ja väsyttää, mutta se johtuu...
  15. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Heip! Vuokko, Toiveena (luin toiselta palstalta :D )ja mariq, hienoa!! Kaikilla hyvä tulos veritestissä :) Onkos täällä mun kanssa nyt muita enää piinailemassa? Menossa nyt siis pp9. Eilen illalla alkoi sitten alavatsaa jomotella menkkamaisesti, sama jatkunut tänään ja nyt illan mittaan...
  16. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Ai mita mahtavuutta Toiveena ja Vuokko!! Onnea plussista :heart: Ehdin juuri harmistua Toiveena sun eileisetä postista ja sit tulikin hienot uutiset. Tästä mäkin saan voimia jaksaa odottaa tetsipäivään saakka! Sarinalle peukkuja täältä, odotetaan hyvillä mielin sinne ultraan saakka :)...
  17. V

    Taysin asiakkaat ***

    Onnea Marjaana71 ja Soraya :heart: :heart: Ihanaa lukea plussa uutisia. Itsekin olen palannut Taysiin hoitoihin, tehtiin pas ja nyt menossa pp6. Meille siirrettiin 1 alkio. Meillä on siis 7/10 syntynyt poika 1. ivf:n tuoresiirrosta ja nyt tehtiin eka pas. Jännää, oireita ei juurikaan ole...
  18. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Heipähei! Juhannus reissun päällä, niin nyt ehdin tänne kurkkailemaan. Toiveena ja Anskubansku, täälläkään ei mitään erityisiä oireita ole ilmaantunut. Päänsärkyä oli parina päivänä, mutta voi johtua vieraassa sängyssä huonosti nukkumisesta yhtä hyvin. Tänään oli päivällä huono olo ja vatsassa...
  19. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Heippa Toiveena ja muutkin piinalilijat :wave: Oireraporttia toivottiin, no eipä juuri mitään oireita ole ollut :| nyt menossa pp3. Eilen rinnoissa tuntui samanlaista (mutta laimeampaa) pistelyä ja "vilutusta" kuin maidon noustessa/heruessa. En yhtään muista onko sitä ollut edellisessä...
  20. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Sarina ONNEA :heart: :heart: ja toivottavasti sun olo on helpottanut! Mulle tuli paha hyperi noin viikko tuoresiirron jälkeen ja sitä pahensi vielä alkanut raskaus. Mulla myös vatsa näytti kuin 7kk raskaana, paino nousi muutamissa päivissä 8kg. Olin viikon sairaalassa ja dreenillä...

Yhteistyössä