Hakutulokset

  1. A

    Mies petti naapurin kanssa alotus

    no hulluja todellakin! luulis, että eläisivät nyt onnellisena keskenään kun tota halusivat :kieh: mutta ihana asenne sulla. tsemppiä vaan =) ja kunhan se ex nyt jättäis sut rauhaan, niin varmaan alkaa elämä helpottua ja saat alkaa lasten kanssa elämään normaalia elämään.
  2. A

    Mikä on mielestäsi pieni ikäero?

    mun lapsilla on ikäeroa 1v10kk ja mun mielestä se on aika pieni ikäero
  3. A

    Mies petti naapurin kanssa alotus

    muuten eikö olekin sairasta? ex ja naapurinakkahan ne oli ketkä petti ap:n eikä ap ole tässä tehnyt väärin - eli mikä helv.tin oikeus tolla ex:llä ja naapurilla on ap:ta haukkua ja käydä vielä kimppuun?! kyllä on ihan oikeesti sairaita tyyppejä :o :headwall:
  4. A

    Hitto, ostin vauvan vaatteita yli 10000 eurolla ja nyt

    ok. kiitos asiallisesta ja valaisevasta vastauksesta! mä nimittäin ajattelin just, miten toi on mahdollista mutta kun selitit sen asian noin, niin jopa minä tajusin et hyvinhän toi voi pitää paikkansa =)
  5. A

    Tulin just sairaalasta ja nyt pitäis tehdä

    ei ihme, että on ex kun on noin törppö :( voisko joku muu tulla siksi aikaa, että vastaavasti käydä sun puolesta kaupassa? vois käydä tekemässä muutaman päivän ostokset, etten joudu kauppa-asioita miettimään lähipäivinä.
  6. A

    Laittakaa kuvia kotootanne niin muut arvostelevat sisustusta jne =)

    Samaa mieltä olen minäkin, tosi ihanan näkönen koti! Ja upeat noi sabluunoilla tehdyt kuvat. mahtavaa, että joku osaa keksiä noin ihania ideoita ja osaa ne vielä toteuttaa =)
  7. A

    Odotan pikkuveljeni tuhkaa.

    tuntuu kyllä pahalta sun puolesta, varmasti suru on nyt ihan lohduton. mistä sitä tietää, oliko kummieno vauvan luona kun oli niin rauhallinen ja viihtyi :hug:
  8. A

    Syrjähypyn raju päätös: aviomiehen salarakas kuoli kotisynnytykseen ja vauva löydettiin surmattuna roskakorista

    toi on jotain niin hirveetä, ettei sitä pysty ymmärtämään miten joku VOI tappaa vauvan??!! miksei sitä vauvaa vaan voinut antaa pois, huostaan tai adoptioon? miksi se piti murhata! SAIRASTA!!
  9. A

    Inhottako ketään muuta tuon Jade Goodyn kohtalo?

    mun mielestä on järkyttävän surullista ja epätodellisen tuntuista, että nuori ihminen kuolee. on se henkilö sitten kuka tahansa. se on vaan jotenkin luonnotonta.
  10. A

    tuulen viemää!?

    juu, se on mahtava kohtaus!
  11. A

    tuulen viemää!?

    voi että, mä en olekaan katsonut tota leffaa yli 10 vuoteen! toi on ihana =) katsoin sen joskus teininä moneen kertaan. se loppu siinä leffassa on niin huippu. miten se menikään? eiks se ollut jotenkin et scarlet tippui rappusista ja rhett oli jättämässä sitä. kyseli rhettiltä mitä mä nyt teen...
  12. A

    Lahden Kärkkäinen

    mun pitää käydä siellä joskus kun kerkeen, että mäkin olen siitä perillä =)
  13. A

    Mitähän nyt taas olen tehny väärin

    kuka nyt miehiä ymmärtäis :headwall:
  14. A

    kylpyhuoneessa on komeita korjausmiehiä, mitä teen?!

    mun mies tekee kylppäriremontteja työkseen, onko se nyt tänään sit teillä?? :xmas:
  15. A

    kevyet tuplat kääntyvillä etupyörillä?

    uudet vai käytetyt? meillä olis käytetyt joita ei ole tarvittu aikoihin. kääntyvät etupyörät, selkänojien säädöt erikseen ja niitten jalkajuttujen. kuomu on yhteinen. kevyet abc designin tuplarattaat siis.
  16. A

    Olkoon missiehdokkaat palikoita...

    kyllä mä noi kaikki tunnistin heti, vaikken mikään järjenjättiläinen olekaan :D missä on nykymissien yleistietämys? eiks siitä joku kohu ollut kun se nykyinen missi-satu veikkas et suomi itsenäistyi 1952 sun muuta vastaavaa? en siis todella kovin yleistietoinen ole minäkään, mut kai jotain...
  17. A

    nyt se sitten tuli meillekkin

    sitten kun lomautus on ohi ja työt taas jatkuu, niin mitä jos sun mies liittyis ytk-kassaan? se ei siis ole liitto vaan työttömyyskassa. vuosimaksu on vain 67?, eikä muuta tarvii vuoden aikana maksaa. mä olen kuulunut tonne muutaman vuoden, kun en tarvii liiton muita juttuja mut on sitten...
  18. A

    mitä sinulla on nyt päälläsi?

    mustat farkut ja villatakki jonka alla lyhythihanen paita. villatakki on musta, lyhythihanen hempeän pinkki. ja lasketaanko tähän mukaan vielä hopeanvärinen pitkä kaulaketjuhässäkkä?? =)

Yhteistyössä