Hakutulokset

  1. S

    Raskausdiabetes ja loppuraskaus

    Täällä kans yksi joka pähkäilee ruokavalion suhteen ja korkeiden arvojen vuoksi. Nyt mennään toista raskautta jossa insuliini hoito aloitettu nyt iltapistoksilla. Eikä nekään ole vielä kohdillaan. Melkein kaikki ruoka nostaa sokerit yli raja-arvojen ja pitäisi varmaan pyytää insuliinit...
  2. S

    HopLop 10-vuotiaan lapsen kanssa?

    Mun 11 vee tykkää kans käydä.Mutta sillä on pikkusisaruksetkaverina :) Mut hyvin viihtyy ja kotiin lähdetään posket punottaen.
  3. S

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Mä tulin kans onnittelemaan vauvautuneita. Ja tsempitykset vielä raskaana oleville.Kohta meillä kaikilla on omat murut sylissä ja uudet haasteet edessä :) Meidän muru on onneksi ollut aika vähään tyytyväinen.Ei haittaa vaikka on kakat pöksyssä tai hiukan metelii.Nälkä jos vaivaa niin...
  4. S

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnitteluja vauvan saaneille sylintäydeltä :flower: SW oli kyselly tuosta imettämisestä. Mä kans suosittelen imettämään päivällä useammin ku kolmen tunnin välein.Kun mun tietääkseen sitä maitoo alkaa tulee enemmän mitä enemmän vauva on rinnalla. Mä olen välillä tehnyt niin et syötän vauvan...
  5. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Meidän tyttö syntyi 30.10.2010 klo.20.57 :heart: Paino 3200g ja 47 cm pitkä söpöläinen. Syntyi rv 39+5 käynnistettiin mun rd:n takia. Kaikki meni hyvin ja molemmat voidaan hyvin.Meidän tyttö on kuin nalle puh ja söis koko ajan;) Muutenkin kiltti ja tyytyväisen oloinen kaveri. Lomailtiin...
  6. S

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Mä olen aika huonosti tänne kirjoitellut mut tulin ilmoittamaan et meille syntyi 30.10 käynnistyksellä (rv39+5) pieni tyttö :heart: Kokoa 3200g ja 47 cm. Käynnisteltiin siis insuliinien takia. Sairaalasta kotiuduttiin nopeasti.Tyttö oli alle kaksi vuorokautta vanha. Ja sai olla vierihoidossa...
  7. S

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnittelut kaikille vauvan saaneille :flower: Vauva uutisisa sateleekin nyt päivittäin :)
  8. S

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Meidänkin muru on jo syntynyt :heart: Mä en vaan ole kerinnyt tänne kirjoittamaan kun ollaan koko perhe oltu kotona tämä viikko ja vilinää riittää :ashamed: Mut jos nyt .. Mentiin siis viikko sitten käynnistykseen.Perjantaina päivällä laittoivat kohdun suulle lääkettä.Ekasta ei tapahtunut...
  9. S

    Epämääräinen kuume-oksennus-flunssatauti: peruisitko sisaruksen synttärit?

    Miksi et kysy vierailta mitä mieltä he on? Tauti kuitenkin tarttuu vielä vaikka teidän perheessä ei kenelläkään oireita olisikaan.
  10. S

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Paljon onnea Zaijuskalle :flower: Me ollaan tänään lähdössä kättärille.Toivotaan et käynnistävät niinku lupailivat :) Mies on ihan tohkeissaan jo järjestämässä varpajaisia.Ja on muutenkin aika hermona :) Ja mä kans.Jännittää aika lailla.Ja nyt voin sanoa et on huonosti nukuttu yö...
  11. S

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Meillä oli tänään se ultra :) Kaikki oli hyvin ja lääkäri sanoi et perjantaina uudelleen ja kannattaa ottaa omat tavarat mukaan.Todennäköisesti käynnistellään perjantaina :) Siihenhän ei ole kuin muutama päivä enää.Iik! Mieskin on ollut tänään ihan täpinöissä.Soitellut jo kaikki kaverit...
  12. S

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Harsoista- Meillä on kans tuo NameIt:in paketti uni ja pukluja varten.Saahan niitä sitten lisää jos nuo ei riitä :) Viimme yö nukuttu oikein hyvin.En edes vessaan herännyt.Mä en meinaa saada yleensä illalla unta ku pelkään et jos synnytys käynnistyy.Ja päivällä taas hihkun et tulis jo...
  13. S

    Ex mies ei suostu maksamaan elareita enempää

    Meillä 139 eli se minimi.Maksaa siihen päälle puolet harrastuksista ja puolet vakuutuksesta.Eli n.250-300e/vuosi lisää elarin päälle.Lapsi 11 vuotias. Minusta tuo 230e kuullsotaa kolmen vanhalle ihan ok:lta.Voihan sitä lapsen kasvaessa nostaa.Tai sopia et toinen vanhempi myös osalistuu...
  14. S

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Meilläkään ei tehdä pakkaseen ruokaa.Mutenkin aina tuntuu et saa kokata niin jättimäärän jos meinaa useammaksi päiväksi tehdä... Mut jos ei jaksa kukaan kokkaa niin me tilataan sitte pizzaa ja mennään viikonloppuisin anopille syömään :p Mieskin onneksi tykkää kokkaa... Mä kans niin odotan...
  15. S

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Tanyalle suurensuuret onnittelut.Ihastuttava pieni poika teille tuli :heart: Mut kiva jos kättärilläkin on tuollaisia kätilöitä :kieh: Miten ne kehtaa sanoo kuin lapset syntyy ku kaikki tulevat omaa tahtia. Eikä suinkaan minkään kirjan mukaan. Meillä kans esikoinen tuli neljässä tunnissa ja...
  16. S

    Nalkutuksen vaikutus parisuhteeseen :(

    Mun mies nalkuttaa vähintään yhtä paljon ku minäkin.Ei se ole pelkästään naisten juttu.
  17. S

    Marraskuun muruset *lokakuussa*<3

    Joku kyseli harrastuksien jatkamisesta raskauden jälkeen... Mä olen kivunnut normaalin alatie synnytyksen jälkeen jo parin viikon päästä takaisin selkään.Heti vaan kun on alapää sen sallinut.Ja ihan oman voinnin mukaan liikkunut.Kuukauden sisällä synnytyksestä on ihan normi treenit ollu. Ja...
  18. S

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Onnittelut pikkuisen saaneille:heart: Vaikka nuo synnytykset ei kuullostaneet oikein kivoilta.Mut varmasti lopputulos on kaiken vaivan arvoinen. Paljon onnea :flower: Mulla on sokerit pysyneet nyt alle niiden rajojen ku sain sen ruuan jälkeen pistettävän insuliinin.Ja sen käyttöä ei kyllä...
  19. S

    Marraskuun muruset *lokakuussa*<3

    Mun piti vielä tuosta verosta laittaa. En mee nyt ihan varmaksi sanomaan mut mulla kun on ollut tuo prosentti sen 20 niin mätkyjä on tullut. En nyt vaan muista et oliko äitiys ajan rahoista kyse vai kotihoidon tuesta. Luultavasti silloin kun olen kotihoidon tuella ollut.Olenkin sitä silloin...
  20. S

    Marraskuun muruset *lokakuussa*<3

    Tänään on ollut taas huono päivä :kieh: Tai kiukuttaa kaikki ja nyt illalla nousi vielä tuolle keskimmäiselle kuumekkin. Mä soitin neuvolaan ja siirsin tiistain ajan ku on samalle päivälle tuo poli käynti. Ja kysyin noista paineiden mittaamisesta.Hyvä ettei se täti suuttunut : / ja mitään...

Yhteistyössä