Hakutulokset

  1. M

    Meidän tytöstä tulee sunnuntaina...

    nätti nimi.. :) eikä se kellekkään kuulu, millainen teidän tytön nimi on !
  2. M

    Ennustan nikistäsi

    ennusta ! (:
  3. M

    auton edelliset omistajat?

    rekisterinumerosta, saimme ainakin me..
  4. M

    Mies ja alle kouluikäinen lapsi kuolivat oulun kolarissa...

    Hei,saako kysyä että mitkä niiden nimet olivat ?
  5. M

    Mikä pienikokoinen koira sopisi lapsiperheeseen ?

    tiibetinspanieli :):)
  6. M

    auttakaa pöljää mäessä :)

    hei,mitä tarkoittaa vapaarahoitteinen vuokra-asunto ? onko se tavallinen vuokra asunto vai täytyykö siinä olla jotain isompia summia maksettavana,auttakaa pölijää ku ei tajua :D
  7. M

    Keskustelua sikainfluenssasta

    eikai vaan sikatauti ? eli eilen mulla oli koko päivän mahakipiä , ihan ouvosti pisti jokapuolelle ja kun istu niin kävi kipiempää entä jos seiso :| ja sitten jos on makuulteen niin on raskaampi hengittää... ???????
  8. M

    Minkä rotuinen ulkokoira lapsiperheeseen ?

    hihii samoin ! ihania pakkauksia ;)
  9. M

    USKOLLINEN !?

    oooi inanaa, mun jätkäkaverin kaveri sano et sun jätkäs on uskollinen ! :saint:
  10. M

    Miksi kaikki vaan muistuttaa aina susta?

    aivan ihanasti kirjotettu ! voimiii :hug:
  11. M

    Muumimaailmaan

    oih, perjantaina lähetään naantaliin,saatiin ilmaset liput . ps, ketkä kaikki on käynyt siellä ? kertokaa,millaista on ? ;)
  12. M

    Kääpiöpinseri apuja...

    pentunahan ne tottuu lapsiin, siskolla on pinseri .. ja lapsienperään, ainaakun joku menee ulos lapsista niin hirvee vikinä perään ;)
  13. M

    Mikä koira lapsiperheeseen?

    suomenlapinkoira :hug:
  14. M

    Naapurit !

    se vaan kaipaa seuraa ! kai sille kaveri pitää hommata ;)
  15. M

    Naapurit !

    joo no en tietenkään mäkään jaksa kuunellla. mut ei me paljoo sisäl voi pitää ku meil on kissanpentuja !
  16. M

    Naapurit !

    no kuule, se ulvoo ja vikisee meidän lapsienperään etteköte tajuu ! ei tänne tarvi tulla sanoo et jooo ei oo normaalii tollane et ulvoo ja vikisee , ! vituttaa ihan tarpeeks jo tää, ite olen nii eläinrakas etten vois elää ilman lemmmikkii!
  17. M

    Naapurit !

    joo eine ymmärrä ainakaan nee jotka ei ole eläin rakkaita ! ja toiki naapurin ukkopappara , käy joskus aina silittämässä meidän koiraaa .. ja silti pitää valittaa vaik tykkääki tosta meijän karhusta..
  18. M

    Naapurit !

    joo mut mä khyl olin koirankans eilenki kuule ulkona koko päivän , leikittiin pallolla ja sen semmosta .... sitten noin 10 aikaan illalla lähettiin vieläkäveleen ! mut tää ei kai sit riitä naapureille ku pitää valittaa sen mink kerkee !
  19. M

    Naapurit !

    Nonnni , ja naapurit valittivat koirasta :kieh: että kuullemma vinkuu koko ajan ja koko ajan on häkissä ..... lapset juoksevat meidänpihalla ja se vinkuu koko ajan niitten perään,ja kun koira on pitkäkarvainen ja paksuturkkinen niin eihän tämä kuule jaksa olla koko ajan lenkillä kun sillä...
  20. M

    Minkä näistä ottaisit`?

    en mitään noista ! mun suosikki on lappalainen ! :D

Yhteistyössä