Hakutulokset

  1. TuKKa oNGeLMa

    Mun mies tosta tyttö/poika-ketjusta: Kaikki miehet toivovat (salaa) poikaa

    Toi on ihan kauheeta :( Kyllähän mä ymmärrän jos on 3poikaa ja neljännestä toivoo tyttöä tai toisinpäin. Noi pitäs vaan ihan automaattisesti unohtua, kun se lapsi syntyy. Kauheeta jos lapsen sukupuoli on pettymys.
  2. TuKKa oNGeLMa

    Mun mies tosta tyttö/poika-ketjusta: Kaikki miehet toivovat (salaa) poikaa

    Yleensähän se menee just niin esikoisen kohdalla, et miehet toivoo poikaa ja naiset tyttöä. Vaikkei sillä sitten loppupeleissä ole mitään väliä kumpi syntyy ihan samalla tavalla sitä rakastaa. Toisen kohdalla toivotaan sitten eri sukupuolta, kun mikä jo on. Toki poikkeuksiakin löytyy.
  3. TuKKa oNGeLMa

    Tehdään uusin naama kuva pino!

    Mä oon välillä mennyt laittamaan istualleen, kun vaarallisen näkösesti jo huojuu ja tärisee. Mutta se on kans iso virhe ja tulee melkei yhtä iso itku, kun pään kopsahtamisesta...
  4. TuKKa oNGeLMa

    Tehdään uusin naama kuva pino!

    Mukava tämä ikä, kun koko aika yrittää tuo poju pystyyn nousta ja haavereita sattuu... *harkinnut vakavasti pyöräilykypärän hankkimista... Mites teidän pieni?
  5. TuKKa oNGeLMa

    Tehdään uusin naama kuva pino!

    Sulla on ihanan pitkät ripset. *kade
  6. TuKKa oNGeLMa

    Tehdään uusin naama kuva pino!

    No uskaltaa laita vaan :)
  7. TuKKa oNGeLMa

    Tehdään uusin naama kuva pino!

    pakko oli poistaa :) Meni pupu pöksyyn profiilissa on toinen.
  8. TuKKa oNGeLMa

    Tehdään uusin naama kuva pino!

    Vaikeeta arvostella kun en tiiä mimmonen pärstä siellä on :D Ai sä ehtiitkin nätti oot.
  9. TuKKa oNGeLMa

    Mitä mieltä elokuvasta RÖÖPERI??

    Hyvähän se oli, mutta kauheen surullinen. :'( :'( :'( Nessua ois voinut varata enemmänkin.
  10. TuKKa oNGeLMa

    Muistatteko kun kerroin että 11v haluaa kasvissyöjäksi

    Kukas sun pihvis on sitten syönyt? Et kovin älykkäältä vaikuta noin yhden viestin perusteella ;)
  11. TuKKa oNGeLMa

    Eräs mies palstailija on paljastunut julkkikseksi...

    No miten sä sitten tiijät, että palstailee jos ette täällä törmänneet? Oliko sama nicci, kun täällä vai kertoko itte palstailevansa? Mä en nyt ihan tajunnut.
  12. TuKKa oNGeLMa

    Muistatteko kun kerroin että 11v haluaa kasvissyöjäksi

    Sinä olet kyllä toiminut äitinä fiksusti tuossa :flower:
  13. TuKKa oNGeLMa

    mahankovettumissupistus monta tuntia

    Ittellä ei ollu ainakaan vaarallisia tollaset eikä mitenkään älyttömän kipeitäkään. Ihmetytti vaan vähän kun eihän supistuksen pitäs minuuttia kauempaa kestästää vai mikä se aika nyt olikaan 90s? Ennakoivat kyllä synnytystä.
  14. TuKKa oNGeLMa

    imetykseen apuja

    No aika varmasti johtuu tuosta, kun haistaa sinun maijon. Meillä poika nukkuu kans vieressä ja syö öisin ikää 7kk. En usko, että nälkäänsä syö. Varmaan vois lopettaa nuo yö syötöt kokonanaan, mutten jaksa ruveta tappelee asiasta. :D
  15. TuKKa oNGeLMa

    imetykseen apuja

    Niin ja voithan kokeilla antaa yöllä tutin suuhun siis jos syö tuttia.
  16. TuKKa oNGeLMa

    imetykseen apuja

    Ihan normaalilta kuulostaa tuo kolme kertaa yöllä, mutta jos isänsä kanssa nukkuu koko yön. Niin kyseessähän voi olla tuo mitä mie kirjoitti. Toinen vaihtoehto on se, että haistaa sen sun maidon ja se herättää imemishalun useemmin vaikkei olisikaan varsinainen nälkä. Illallahan voi kokeilla...
  17. TuKKa oNGeLMa

    Ei samperi näillä nykyajan ripsareilla saa pitkiä ripsiä!

    Tekoripset tai pidennykset? Paitti tekoripset on vaikea kiinnittää eivätkä meinaa pysyä ja pidennykset kalliit. Ehkä investoisin hyviin ripsentaivuttimiin niin ripset näyttää pidemmille.
  18. TuKKa oNGeLMa

    Olisiko teille ok, jos mies pitäisi poikamieskämppänsä et saa mennä sinne "lepäämään/olemaan rauhassa"?*tilannepäivitys*

    Mulla on sellanen käsitys, että suhde pysyy tuoreempana jos ei asuta yhdessä. Voin olla väärässäkin.

Yhteistyössä