Hakutulokset

  1. Alexandra85

    annatteko vitaminia 1,6 vuotialle? Jos kyllä niin mitä anatt

    kiitos! =) ;) pitää kattoa aptekista noi multitabl, siellä varmaan neuvovat sitten mua =) meillä tyttö kun ei tykkää syödä mitään. :/ neuvolassa ei sanovat mitään, kun paino ei laske kauheasti
  2. Alexandra85

    annatteko vitaminia 1,6 vuotialle? Jos kyllä niin mitä anatt

    annatte? =) tottakai tota d-vitaminia annatte =)
  3. Alexandra85

    onko kellään lapsilla samalainen allergia tai atooppia?Kuvat

    =) Moi! Ihan hyviin mene nyt, poskissa on yksi näppylä, mutta se varmaan häviä. Ja pepulle tuli semmoset kun hän juksi ja putosi lattialle pepun päälle, ja punoituksen jälkein tulivat tuommoset :/ aamusta ne ovat,eivät vielä häviä,voiko olla että hänellä on todella herkkä iho :\| =)...
  4. Alexandra85

    Vilja-allergia ja hoitotuki?

    mikä on altistaa? kun luen ja en ymmärä toi sanaa :\| mitä se tarkoittaa... olisin kiitollinen jos joku selitäisi minulle =)
  5. Alexandra85

    osaisko joku auttaa???

    en voi auttaa mitenkää, ei ole kokemusta siitä :( voimia sinulle, toivotavasti kaikki on hyviin :hug:
  6. Alexandra85

    onko kellään lapsilla samalainen allergia tai atooppia?Kuvat

    http://d.foto.radikal.ru/0606/fb38e7cd4d82.jpg voiko nämä olla hikinäppylät? En ikinä ollu nähnyt hikinäppylöittä. :/ Vieras: onko teillä sellaiset näppylät? Nyt äsken otin kuva,miksi ne illalla kasvavat, tulevat esin niin hyviin ja aamulla häviävät :/ Hyvä juttu että eivät kutita ainakin...
  7. Alexandra85

    onko kellään lapsilla samalainen allergia tai atooppia?Kuvat

    Jepsis: juu ne isommat näppylät kestävät pitempää kun ne pikkuiset... kävin terveyskeskuksessa :( te varmaan arvatte jo mitä siellä tapahtui. Lääkäri kysyi vain että paljonko ovat kestäneet,mä sanoi että viikon. Hän sanoi että hän on varmaa että ne ovat hikinäppylät :( minä sanoi että en...
  8. Alexandra85

    onko kellään lapsilla samalainen allergia tai atooppia?Kuvat

    kiitos neuvosta! pyydän sitten allergialääkärin läheten.
  9. Alexandra85

    onko kellään lapsilla samalainen allergia tai atooppia?Kuvat

    emme pääset neuvolan, ei ottivat,kun aikoja ei ollut,ja sanoivat että ei ne tajua niistä ihotumista yhtä mitää :/ ja sanoivat pitää mennä terveyskeskuksen lääkärille yleislääkärille, iholääkärille on mutkampi mennä :( varasin aika huomenna klo 10:00.
  10. Alexandra85

    miten poistatte kutina?omat keinot ei lääkeet. tänne vinkit!

    mulle auttaa jos menen kuuman suihkun, tai parempi silitän puuvillakangan palasen silitysraudalla ja laitan iholle missä on kutina! KOKEILKAA!!! Nyt äsken tein. Rosalle yritin mutta hän ei viitti odota, raapi. Jollekin kuulin auttaa kylmä sama konstti! Jos jollekin auttaa niin kirjoitakaa...
  11. Alexandra85

    onko kellään lapsilla samalainen allergia tai atooppia?Kuvat

    mitä ne puudutus laastarit ovat? miten ne toimivat? onko ihan turvalisia lapsille? kerron ju mitä neuvolassa sanovat =) toivotavasti ei paljon erehdyvät kun minun kanssa oli,luulivat ensiksi että joku tulehdus, antoivat antibiotiit :( minä vielä ruokin silloin rintasta Rosa.Sitten luulivat...
  12. Alexandra85

    onko kellään lapsilla samalainen allergia tai atooppia?Kuvat

    kiitos kaikkille! :flower: ju se läikkä oli syntymämerkki. ju me mennään neuvolan maanantaina toivotavasti ottavat heti sinne. Miten he ottavat ne testit (allegria testit?) verinäyte ihan? tavalisesti niinkuin aikuisille? :( pelottaa. Rosa on 1,3v.
  13. Alexandra85

    onko kellään lapsilla samalainen allergia tai atooppia?Kuvat

    http://b.foto.radikal.ru/0606/bdf4ced7090f.jpg toi linkki on sama ylhällä,kun sitä ei pysty tuolla painamaan
  14. Alexandra85

    onko kellään lapsilla samalainen allergia tai atooppia?Kuvat

    Moi Kaikkille! Haluaisin kysyä teillä kellään on lapsilla allergia tai atooppinen ihottuma! Jos on samalainen ihottuma teidän lapsilla niin mikä se on jos allergia niin mihiin? maidon? viljan? päärynä tai omena? kun en löydä vastausta kun etsin itse.Jospa täältä olisi apu minulle. Kiitos...
  15. Alexandra85

    Vilja-allergia ja hoitotuki?

    miten suruinen on toi tuki? tajusin että mun tytöllä on atooppinen ihotuma :'( . ja mulla myös. Saanko minä tukia vai saako vai lapsi jolla on atooppinen ihotuma? :(
  16. Alexandra85

    1v3k tissihaukka

    meillä sama homma, halusin lopettaa,se oli todella vaikea, sitten äiti sanoi että kyllä maito itsestän loppuu, toivoon että lopuu,jos ei niin rupean kohta olla antamatta sitä. varmaan sopi nukumis menoaikana pullo maidon kanssa (lehmän maito)
  17. Alexandra85

    Kotkan äidit

    :attn: :D nostan
  18. Alexandra85

    ulkomaalaiset äidit

    Lisa: :( ja naverno ne zahodila tuda..bolshe... u tebja mese est'? ja pitalas' zapisat' etot lissu1@.... pochemuto ne hochet zapisivatsja, ili on ne mesenger?! :wave: =)

Yhteistyössä