Hakutulokset

  1. Nancy

    Pillereiden jälkeen raskaaksi

    Minä jätin pillerit heinä-elokuun vaihteessa kesken liuskan ja tärppäs heti! Suurena ihmeenä tätä pidän :)
  2. Nancy

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Täällä ilmottautuu esikoista odottava Nancy 27v LA 20.4. KOKS Onko tälle ryhmälle omaa face sivua? Monille kuukausille omat ryhmät facessa, mutta huhtivauvoille en löydä mistään..?
  3. Nancy

    Hamina, Neuvoton

    Up
  4. Nancy

    Hamina, Neuvoton

    Ketään Neuvottomasta? Kaipaisin uusia kavereita. Terkuin, vasta tänne tullut.
  5. Nancy

    Kotka-Hamina

    Löytyiskö tätä kautta uusia ystäviä Neuvottomaan muuttaneelle 26vuotiaalle naiselle? Harrastuksina mainittakoot nyt hevoset, koira ja jumpat.. Olis kiva tutustua uusiin ihmisiin kun tuntuu, että täällä vaan moikkaillaan ja hymyillään kauniisti mutta siihen se sitten jää.. :)
  6. Nancy

    En voi sietää mieheni lasta!

    Kyllähän minä taas kiitän luojaani kun lapsonen lähtee äidilleen muutaman päivän päästä. Minä yritän pötkiä eteenpäin niin, että teen iltavuoroja kun lapsi on meillä ja yritän touhuta iltaisin omiani, käyn harrastuksissa ja kavereiden luona. Yritän siis purkaa energiani semmoiseen, etten...
  7. Nancy

    En voi sietää mieheni lasta!

    Ymmärrän täysin.. Meillä myös puolison lapsi ärsyttää. Ei siinä mitään erityistä syytä ole. Jättää vaan tavaransa kuin koira paskansa, pitää ärsyttävää älämölöä, puhuu ruoka suussa, saa suurinpiirtein kaiken mitä haluaa yms.... Auta armias jos asiaa puolisolleni kommentoin!! Kiristää pinnaa niin...
  8. Nancy

    Easy Diet

    Löytyykö täältä muita kyseisellä kuurilla olleita? Itse aloitin tänään, tarkoituksena 2vk olla pussikeitoilla ja smoothieilla. Lähtöpaino 80,6kg. TexMex- keitto, KAMALAA!!!! Mansikkasmoothie, TEOLLISEN MAKUSTA PAS... Onko nuo muutkin yhtä karmean makusia? Vähän ottaa päähän, että...
  9. Nancy

    Terolut mimmit

    Lopulliseltahan tuo tuntui kun avioeropaperit räpsähti postilaatikosta ja mies vaihto jo kirjatkin muualle. Onneksi tuli selvittämään asioita, on se rakkaus kummallinen juttu, kun ei sitä niin vaan haudata :heart: Välissä oli yks luomukierto, vain 29kp :) Nyt odottelen taas terojen alottamista...
  10. Nancy

    Terolut mimmit

    Nancy is back in bisnes ;) Saatiimpas asiat setvittyä ja nyt entistä vahvempina jatkamme elämäämme ja vauvahaaveitamme eteenpäin. Ihanaa nähdä, että täällä on tullut uusia plussia! Onnittelut kaikille plussanneille tasapuolisesti :heart:
  11. Nancy

    Sosionomiksi etäopiskelulla?

    Kiitos :)
  12. Nancy

    Sosionomiksi etäopiskelulla?

    Lähihoitaja
  13. Nancy

    Sosionomiksi etäopiskelulla?

    Onko mahdollista?
  14. Nancy

    Terolut mimmit

    Päätös on lopullinen.. Ainoa meitä yhdistänyt tulevaisuuden haave ja asia oli tämä lapsen teko. Tässä tuli tosi rumia käänteitä asiaan. Mies vielä livautti mennessään kommentin, että miten pystyisin huolehtimaan lapsesta kun en ole kuulemma kykeneväinen huolehtimaan koirastakaan. Hieno juttu...
  15. Nancy

    Terolut mimmit

    Meidän avioliitto ja lapsentekohaaveet ovat päättyneet nyt tosi rumaan eroon. Minut voi siis pyyhkiä pois listoilta. Kiitos vaan miehelleni ja adios. Tulipa tänään postia gynelle, että pco-epäily on oikea. Mitähän minä silläkään tiedolla enää teen.
  16. Nancy

    Mitä lavatansseihin päälle?

    Pitäisköhän sitä ottaa ihan kahet mukaan jos käy jalkoja painamaan.. Mut mitä vaatetta?
  17. Nancy

    Mitä lavatansseihin päälle?

    Muitakin vinkkejä ensikertalaiselle?
  18. Nancy

    Terolut mimmit

    Onnittelut plussanneille, siirryn hetkeksi taka-alalle ihmettelemään.
  19. Nancy

    Terolut mimmit

    Päivitystä.. Lyhyestä virsi kaunis. kp 4 meneillään.
  20. Nancy

    Terolut mimmit

    Onnittelut Anni776 :hug: Täytyy sanoa, että on tiedä onko se noista teroista vai mistä, mutta mulla on kokoajan pinna tosi kireellä!!!!!!!!! Sen on muutkin huomannu ja yhden työkaverin kanssa sitte otinki vähän yhteen kun tuli mitta täys sen touhuja. Tais sekin pelästyä, et voipas tuokin...

Yhteistyössä