Hakutulokset

  1. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa! Ei ole aikoihin tullut kirjoteltua tai käytyä täällä. Nyt on meneillään yk7, tästä testasin nyt plussan. :) Kolmatta siis odotellaan kesäkuulle. Kunhan kaikki menee hyvin loppuun asti.
  2. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pikaisesti vain kp 4 tänään.
  3. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussista! :) Äkkiä tää aika vaan kuluu. Täällä menossa kp 15 ja oikein vahva ovisplussa tuli tänään. :) Eli DPO -1. Elämäntilanne on meillä suhteellisen vakaa. Mulla on vakityö ja muutenkin sellaset ammatit, että töitä löytyy aina. Mies on yrittäjä, sillä tulovirta on vähän...
  4. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kp1. Vähän tuo luteaalivaihe jää lyhyeksi nähtävästi edelleen. Jospa se kuitenkin riittäisi. Onko muita joiden luteaalivaihe jää lyhyeksi? Mulla oli nyt 11 pv. Ennen esikoistakin ollut niiden kanssa ongelmaa.
  5. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Dana, meillä mennään melkein samassa. Mulla nyt kp 29, dpo 11. Aamulla testasin negan. Koko yön näin unta siitä kuinka aamulla tulee plussa. Yksi testi on vielä. Järkevä oottelis ainaki 3 päivää. Mä en kovin järkevä ole silloin, kun testejä on kaapissa. Oireita ei kyllä ole, ihan samaa alavatsan...
  6. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussista! :love: Täällä Kp1, yk2. Lueskelin huvikseni vanhoja viestejä esikoisen yrityksen ajoilta. Siellä oli kaikki ongelmatkin lueteltu. Hyvin unohtuu asiat, kun aikaa kuluu. Esikoinen täyttää nyt 6 vuotta. :) En tosiaankaan muistanut, että miehen siittiöt on todettu niin...
  7. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Taas tullut plussia, onnea! :) Täällä ootellaan edelleen menkkoja. Lieviä menkka jomotuksia ollut kolme päivää, mutta ei vaan ala. Testi puhdas nega. Alkais nyt, niin hamstraan sit niitä ovistikkuja. :)
  8. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea kaikista plussista!! :) Täällä ei oikein mitään. Ei mitään tietoa oviksesta. Tuliko tässä kuussa ollenkaan tai jos tuli, niin ei ole edes ajatusta koska se olis ollut. Kierukan olen poistanut tässä kierrossa kp 4. Mulla on kuopuksen jälkeen ollut tosi lyhyet kierrot. Ei ole säännölliset...
  9. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Minut voi lisätä listalle. :) Taikapapu (33) kp 11/28, kolmas lapsi Kiitos. :)
  10. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa kaikki! Ajattelin minäkin nyt liittyä tänne kuumeileviin raskaudesta haaveileviin naisiin. :) Ensimmäistä kuumeillessa ja odottaessa olen täällä kirjoitellut, vuonna 2009-2010. Nyt olisi haaveissa kolmas. Meillä on tyttö v.2010 ja poika v.2012. Tätä kolmatta olen jahkannut ja jahkannut...
  11. T

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Voisin myydä oman epi-no venyttelijäni. Oma käyttökokemus löytyy ketjusta. Jos joku haluaa ostaa, niin laita yv.
  12. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    tiitulainen: Mulla on lyhyt luteaalivaihe 9-10 päivää. Kuitenkin esikoinen sai alkunsa semmoisesta kierrosta, missä ei ollut mitään lääkkeitä käytössä ja samoin tämä nyt alkanut raskaus on ilman mitään lääkityksiä alkuun saatu. Tosin esikoisen tärppiin meni melkein 1,5v ja tähän nyt tasan...
  13. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Onnea kaikille plussanneille! :flower: Niin taisi käydä sitten täälläkin. Tasan vuosi sitten alkoi ekat menkat synnytyksen jälkeen ja sen jälkeen on yritelty, yrityskiertoja oli 10, kun osa oli vähän pidempiä. Imetyksen lopetin kyllä vasta tällä viikolla. Tiistaina alkoi tuhruttamaan ja...
  14. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Kiitokset uudesta pinosta ja uudellen päivittäjälle. :) Täällä kp 22/27 yk 10. . Kierron pituus luultavasti edelleenkin jonkinverran vaihtelee, mutta nyt on ollut näitä lyhkäsiä kiertoja. Ovis tuli taas vähän aiemmin, menkkoja oottelen alkavaksi viim. keskiviikkona.
  15. T

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Täällä kp 8. Eli menkat tuli ja meni. Olen nyt tässä tällä viikolla vähentänyt imetystä. Pullosta typy huolii (kaura)maitoa yllättävän hyvin. Tavall. maidolle on allerginen. Pullosta annan ihan siitä syystä, että selvästi kaipaa sitä tissiä, niin pullo on edes jonkinlainen korvike. Jos vaan...
  16. T

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Paljon onnea Marialle! :) Kyllä niistä pidemmistäkin kierroista voi tosiaan plussata! :heart: Täällä oli taas ovisplussa 1.6, eli nyt on sitten dpo 5. Tosi nopsaan menee nää kierrot, kun on näitä normaalin pituisia olleet muutaman kuukauden (27pv). Kun rupee menemään yli 40, niin aikakin...
  17. T

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Onnea plussanneille täältäkin! Mikäs muukaan täällä, kun kp1. Oli jotenkin toiveikas olo ovulaation aikoihin ja vähän jälkeen, mutta kyllä se jo oli hiipunut monta päivää sitten. No mutta jos jotain posiviitivista, niin ovulaatio oli todellinen, kun menkat alkoivat ajallaan. Ei kun kohti...
  18. T

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Mulla on sama ongelma. Vähän riippuen siitä miten sen luteaalivaiheen laskee, niin mulla on muistaakseni jotain 9-11 päivän välillä. Ovisplussasta kun ei kuitenkaan ihan tarkkaan tiedä, koska munasolu irtoaa ja varsinainen ovulaatio on, niin vähän vaikea laskea tarkkoja päiviä. Lyhyt...
  19. T

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Täällä kp 7. Ja alkaa yk8. Tuli aikas lyhyt kierto, alle 30 päivää. Ovisplussa saattoi olla todellinen, kun mulla on aina ollut aika lyhyt luteaalivaihe. Sekin saattaa tuohon raskautumiseen vaikuttaa. Lopetin nyt ne yöimetykset, katsotaan onko vaikutusta kiertoihin, jospa vaikka säännöllistyisi...
  20. T

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Onnea plussista! :) Täällä on vähän kiirusta ollut muuton ja tytön synttäreiden kanssa. Olikohan se kp 15, kun taisin saada tikkuun ovisplussan! Ihan 100% varma ei ole, pikkusen oli haaleempi, kun testiviiva, mutta vahva viiva kuitenkin. Vielä viikon verran jännäystä, että oliko siellä ovis...

Yhteistyössä