Hakutulokset

  1. T

    Valurautapannu on paras pannu.

    Hei! Jos haluatte löytää hyvän paistinpannun, jossa tulee hyvät ruuat ja on pitkäikäinen, hankkikaa valurautainen, vanhanaikainen paistinpannu. Joskus joku hankkiutuu niistä eroon kirpputoreilla, en tiedä myydäänkö uutena 100% rautapannuja. Ripakin rautaa. Sillä tulee joka tapauksessa...
  2. T

    Mikä minua vaivaa? Hometta..? Joku kamala Sairaus..?

    Hei Carlavaan! En jaksanut lukea millaisia vastauksia olet jo saanut, mutta minun mielestäni sinun pitäisi olla yhteydessä kunnollisiin asiantuntijoihin: yksityislääkäriin ja Asumisterveysliittoon. Terveyskeskukseen älä mene. Tuhlaat vain aikaasi ja terveyskeskuksen vuosimaksun. Koita jos...
  3. T

    Onko ketään joka olis rakentanut vasta autotallin??

    No siinä on kaks vaihtoehtoa: joko maksaa enemmän ja ottaa valmiin paketin tai sitten maksaa vähemmän ja ostaa puutavaran, tuulensuojalevyt, kattoristikot ym. irtotavarana. Meille ostimme kaikki irtotavarana. Silloin rakentaminen on hitaampaa, mutta halvempaa. Meille hinta ratkaisi, ei...
  4. T

    Minit-kirjakerho.

    Meille tuli ehkä jonku viikon, parin päästä? Minun mielestä Lasten oma kirjakerho Minit on epäilyttävä. Tilasin tutustumispaketin, jossa sai valita kolme kirjaa euron/kpl. Lisäksi tuli muuta tavaraa ja lahjakirja. Paketti maksoi postikuluineen 9,90e. Säännöt tulivat vasta tässä...
  5. T

    Montako kuukautissuojaa sinulta kuluu kuukautisten aikana?

    Laskin tuossa, että siteiden, tamponien ja pikkuhousunsuojien kans yht. 14 kpl/kk. Sitten kun laskin, että montako kutakin menee suunnilleen kuukaudessa ja kun otetaan huomioon, että ne ovat eri hintaisia, niin sanoisin, että mulla menee siteisiin, tampooneihin ja pikkuhousunsuojiin yhteensä...
  6. T

    Listatkaa asiat mitkä eniten ärsyttävät

    No se, ANOPISSA 1) Ettei voi koskaan myöntää tekevänsä virheen. Selittelee asioita, ei myönnä. Syyttää muita ihmisiä ja elämäntilannetta. Vaihtaa vaikka puheenaihetta tai lähtee karkuun jos ei muuten pääse vaikeasta tilanteesta eroon. 2) Ei pyydä anteeksi, ei sano antaneensa anteeksi. 3) Ei...
  7. T

    Te, jotka vielä yli kolmekympppisinä annatte vanhempienne passata itseänne/perhettänne, aiotteko hoitaa vanhempianne

    Jepujee: Meillä taas tilanne päinvastoin: en haluaisi, että mieheni 70-vuotias äiti passaa lähes 30-vuotiasta miestäni jos en itse ole kotona. Mutta haluaa väkisin auttaa vaikka olen kieltänyt. Ei muuta tapojaan vaan kävelee yli. Parisuhteeni kärsii. Ja joo, autetaan kyllä häntä esim...
  8. T

    Miniä ja appivanhemmat sodassa

    Olen samaa mieltä unskun kanssa. Tuo on muuten tosi raamatullinen perheneuvo. =)
  9. T

    taas anopista.. kyllä ne vanhat on sitten viisaita..!

    Näin on! Hyvä Smurffi!
  10. T

    Anoppi ja appiukko antaa 4,5kk vauvalle mm. kahvia, suklaata keksiä ym..

    Aivan. Ymmärrän sinua. Itekkin kokenut samantapaisia asioita. Käytännössähän appivanhempasi eivät kunnioita sinua. Siitähän se pohjimmiltaan johtuu. Ne ei halua ymmärtää, että SINÄ olet lasten äiti eikä he. Joten sinähän se oikeasti saisit päättää miten lasta kasvatetaan. En itsekään...
  11. T

    Miehen ahistavat isovanhemmat

    Ala katsoa netistä teille uutta asuntoa ja muuttakaa pois. Mielummin maksaa vuokraa ja saa toiset naapurit kuin ilmaiseksi tuollaisten naapurissa. Varmasti saat kyllä sen jälkeen kuulla asiasta ja olet entistä epäsuositumpi, mutta ainakaan isovanhemmat ei ole joka päivä kylässä...
  12. T

    Aika karmivaa! ääniä tyhjästä asunnosta

    Minäkin veikkaan, että äänet kuuluu jostain toisesta asunnosta. =) Mutta jos olen väärässä ja siltä varalta, että siellä on pahoja henkiä, käsken vielä kaikki saatanan henkivallat pois siitä tyhjästä asunnosta Jeesuksen nimessä ja veressä. Niin sitten ne lopettaa sen möykkäämisen. Kyllä ne...
  13. T

    Jeesus auta!

    Hei aloittaja! Minäkin rukoilin vielä sinun puolesta, vaikka ahdingostasi onkin jo kauan. Älä anna näiden uskonnonvastaisten puheiden vaikuttaa sinuun. Muista, että paholainen on myös olemassa ja tietenkin se yrittää mustamaalata kristinuskon, jottei kukaan haluaisi olla sen kanssa missään...
  14. T

    Ehkäisyimplantaatti

    Onko teillä implantaatin ottajat ollut mitään sivuvaikutuksia? Mielialanvaihteluja? Entä vaikutukset kuukautisvuotoon? Näkyykö implantaatti ihon läpi niin, että hoksaa ihon alla olevan jonku möykyn?
  15. T

    Mirena-kierukasta

    Onko tässä mirenassa sitä systeemiä, että munasolu saattaa päästä hedelmöittymään, mutta ei kiinnittymään kohtuun?
  16. T

    Asumista appivanhempien kanssa

    Kerro Monksu vielä lisää. Vertaistukea tosiaan on vähän ja minäkin olen asunut vuosikausia omissa oloissani. a. Menettekö te ainaka sinne yläkertaan tappelemaan? Meillä anopilla paha tapa kuunnella vieressä mistä yleensäkin puhutaan vaikkei olis riitakaan. Ja jos se ei saa lupaa, seuraavalla...
  17. T

    Mies ei halua naimisiin,miksi sitten kihlasi minut vuosi sitten?

    No höh. Ymmärrän kyllä sinua. Ei ole kivaa kohtelua. Mutta tee sinä niin, että aloitat selibaatin ja sanot, että seuraavan kerran rakastellaan hääyönä. =) Nuku vaikka eri huoneessa tai sano miehelles, että nukkukoot se. Jos se sinua oikeasti rakastaa, niin kyllä se jaksaa odottaa. Ja jos...
  18. T

    Te joiden lapset nukkuu aamulla pitkään!

    6kk ikäinen menee nukkumaan klo 21-22 2,5v. menee nukkumaan klo 22-23 Aamulla sitten nukun lasten kanssa sinne klo 9-10:een.
  19. T

    väsynyt

    Ymmärrän. Sinun pitää aloittaa joku oma harrastus. Käyt kerran tai kahdesti viikossa jossain harrastuspiirissä etkä ota sinne mukaan lapsia. Sinun pitää saada uutta ajateltavaa ja omaa aikaa. Saisit tavata muita aikuisia ja ajatukset suunnattua muihinkin asioihin kuin omaan totaaliseen...

Yhteistyössä